„Autostrada Ford”: Egis a semnat contractul pentru supervizarea lucrărilor pe lotul 4 al Drumului Expres Craiova – Pitești/ UMB trebuie să intre în șantier la vară

DEx 12 Lot UMB

Compania de Drumuri și Asocierea Egis-Search Corporation au semnat luni, contractul pentru supervizarea lucrărilor de proiectare și execuție la lotul 4 al Drumului Expres Craiova – Pitești. Constructorul UMB este așteptat să predea proiectul tehnic și să deschidă oficial șantierul în această vară, contractul pentru proiectarea și execuție lotului Colonești – Oarja (Pitești) fiind semnat în august 2021 cu termen 36 de luni, din care 12 proiectare și 24 execuție.

Asocierea consultanților Egis și Search menționează într-un comunicat citat de Agerpres că supervizarea contractului pentru lotul 4 se va face pentru 160 de luni, incluzând perioada de garanție de 10 ani și 4 luni. Contractul prin care cei doi proiectanți trebuie să verifice calitatea documentației UMB și ulterior a execuție a fost semnat pentru 3,8 milioane euro.

„În data de 18 aprilie 2022, Egis, companie de consultanţă, inginerie şi operare care activează în infrastructura rutieră, feroviară şi de apă, în parteneriat cu firma de planificare, proiectare, consultanţă şi management al infrastructurii, Search Corporation, semnează cu Compania Naţională de Administrare a Infrastructurii Rutiere un contract de 3,8 milioane de euro pentru supervizarea activităţilor de proiectare şi execuţie a lucrărilor pentru tronsonul 4 al Drumului Expres Craiova – Piteşti, serviciile incluzând şi perioada de garanţie a lucrărilor.Drumul Expres Craiova – Piteşti, Tronson 4, va fi proiectat şi construit între km 89+300 – km 121+115, în zona administrativ teritorială a judeţului Argeş, şi va străbate teritoriile administrative ale localităţilor: Lunca Corbului, Albota, Costeşti, Bratu, Şuşei şi Oarja. Traseul va avea două benzi pe sens, cu o lăţime a platformei de 22 de metri, o lungime de 31,82 km, iar viteza de deplasare a autovehiculelor va fi 120 km/h. Drumul va fi conectat la începutul său cu DN65A şi, la finalul său, cu A1 Bucureşti – Piteşti. Durata totală a contractului este de 160 de luni, supervizarea activităţilor de proiectare fiind pe o perioadă de un an, în timp ce activităţile de execuţie se întind pe doi ani. Perioada de garanţie a lucrărilor este de 10 ani şi 4 luni”, arată comunicatul.

Situația loturilor în șantier ale Drumului Expres Craiova – Pitești 

Lotul 1, Craiova – Robănești (17 km): stadiu fizic de execuție 44%, șanse aproape de zero pentru deschidere la ultimul termen, decembrie 2022.

Lotul 2, Balș – Slatina (39 km): Centura Balș ar urma să fie deschisă joi, 21 aprilie, dar în funcție de condițiile meteo.

Lotul 3, Slatina (Valea Mare) – Colonești: stadiu fizic de execuție 21%. Șanse mari de finalizare în 2023, înainte de termenul contractual 2024.

Lasă un răspuns

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile obligatorii sunt marcate cu *