Autostrada Moldovei : Transporturile încearcă o descărcare provizorie a lotului 2 Mizil-Pietroasele pentru că lucrările de pe lotul 3 încep de-abia la primăvară/Bulgarii de la Trace, mobilizare insuficientă pe jumătatea lor din lotul 2

Autostrada Moldovei Mizil

Ministerul Transporturilor caută soluții pentru a circula și pe lotul 2 al Autostrăzii Moldovei, lot pe care l-a promis deschis până la sfârșitul anului, dar care nu se continuă cu lotul 3 Pietroasele-Buzău (14 km.) unde Nurol ar urma să înceapă lucrările la primăvară, contractul fiind semnat în noiembrie 2023.

Practic, în scenariul fericit al finalizării loturilor 1 și 2, de la Ploiești (Dumbrava, intersecție A 3) până la Pietroasele (zona localităților Costești/Stâlpu) Ministerul Transporturilor și CNAIR trebuie să asigure descărcarea lotului 2 pentru cel puțin un an până va fi gata și conexiunea cu lotul 3 Nurol care are termen de 20 de luni. Lotul 1 Ploiești-Mizil cu o lungime de 21 kilometri începe anul 2024 de la 43 % și cu o mobilizare mai bună a Asocierii Pizzarotti-Retter, iar lotul 2 Mizil-Pietroasele (28 km.) este la doar 41, cu solicitare de prelungire a contractului până în octombrie 2024 și cu un progres insuficient pe cei 15 kilometri pe care lucrează bulgarii de la Trace.

Joi, pe șantierul lotului 2 Coni-Trace, secretarul de stat în Ministerul Transporturilor, Ionel Scrioșteanu a prezentat soluția unei descărcări provizorii de pe lotul 2 la pasajul Drumului Județean 203 G care să permită circulația pe aproape toți cei 28 de kilometri ai lotului 2. În caz contrar, se va putea circula doar pe 18 kilometri : ,,Având în vedere faptul că va fi o diferență de aproximativ 1 an între momentul în care se vor da în trafic loturile 2 și 3, am discutat despre o posibilă descărcare provizorie în zona pasajului peste A7 aferent DJ 203G, pentru că sunt aproximativ 10 km între nodul rutier care se construiește la DJ203C și capătul dinspre Buzău al acestui lot de autostradă. Pentru a ne asigura că se finalizează lucrările anul acesta, este nevoie de o mobilizare suplimentară, mai ales pe ultimii 15 km ai amplasamentului spre Buzău. Lotul 2: Mizil-Pietroasele este un obiectiv foarte important, pe care vrem să îl dăm în trafic anul acesta, împreună cu Lotul 1: Dumbrava – Mizil, conform termenelor contractuale.”- Ionel Scrioșteanu.

Analize Economedia

inflatie bani echilibru balanta
la veterinar
camioane UMB autostrazi
Donald Trump
Colaj bani lei Marcel Ciolacu
Bani, investitie, economii
Marcel Ciolacu, premier
Incredere
constructii, locuințe, bloc, muncitori, șantier
cristian mihai ciolacu, nepotul premierului
Emil Boc, Sorin Grindeanu
Ministerul Energiei Sursa foto Peter Szijjarto
tbb foto event
productie, fabrica
Donald Trump, Trumponomics
euro, moneda, bancnote, bani
bani, finante, lei, financiar, deficit
Mugur Isarescu, guverantorul BNR
Azomures
inflatie bani echilibru balanta
452710313_472208142236025_2821867466000769013_n
Mugur Isărescu, Banca Națională a României, BNR
tineri joburi IUF- The International University Fair
crestere economica, grafic
bani, lei, moneda
noii directori de la Transelectrica - Economedia
crestere economica grafic calcule foto pexels-pixabay
retea electrica - Transelectrica
Ford Courier Craiova Otosan (1)
Schaeffler Romania 1

În noiembrie 2023, la semnarea contractului pentru lotul 3 al Autostrăzii A 7, șeful CNAIR, Cristian Pistol dădea asigurări că, la sfârșitul anului 2024 se va circula pe toată lungimea lotului 2 pentru că se vor construi bretele (n.r descărcări) : ,,Vă asigur că vom găsi soluții încât să circulăm pe cele două loturi și să nu mai fim în situația de pe Autostrada București Nord (n.r A 0 lot 2 UMB cu 9 km. autostradă-muzeu). Nodul, legătura, poți să o prinzi pe un contract. Dar se găsesc anumite bretele care vor fi executate, astfel încât să fie funcțional tot lotul.” explica Pistol pe 24 noiembrie 2023 la Ministerul Transporturilor.

Autostrada Moldovei, descărcare provizorie lot 2 Stâlpu/Costești (jud. Buzău)

Urmărește mai jos producțiile video ale Economedia:

Comentarii

  1. Nu cred ca se va reusi descarcarea de care fac vorbire.
    Nu inteleg de ce nu pornesc DEx Buzau-Braila.
    Macar primul lot care incepe pe undeva in zona Padurii Spataru dinspre Buzau.
    Si DEx-ul are conexiune spre DN 2B spre Braila la Pod.
    Ar porni si acest DEx si nu s-ar mai face autostrazi muzeu precum A0.😵😵

Comments are closed.

Comentarii

Pentru a posta un comentariu, trebuie să te Înregistrezi sau să te Autentifici.