Autostrada Sudului : CNAIR a anulat licitația pentru Lotul 4 Caransebeș-Lugoj. Proiectantul din Turcia nu a mai adus actele pentru semnarea contractului

Filiasi-Lugoj

CNAIR a anulat joi, 4 ianuarie 2024 licitația pentru proiectarea preliminară a lotului 4 Caransebeș-Lugoj, pe traseul drumului de mare viteză Filiași-Lugoj, cunoscut ca ,,Autostrada Sudului”. Despre anularea procedurii se vorbea încă din toamna 2023 pentru că firma de proiectare din Turcia nu a mai adus toate actele, în ciuda apelului CNAIR.

CNAIR a confirmat într-un răspuns oficial că firma de proiectare din Turcia INPRO MÜHENDİSLİK MÜŞAVİRLİK ANONİM ŞİRKETİ „nu a prezentat toate documentele necesare în vederea semnării contractului de achiziţie publică în forma solicitată de Autoritatea Contractantă prin intermediul Documentaţiei de atribuire”, după cum Economedia a relatat aici.

Captură SEAP :

Analize Economedia

Donald Trump
Colaj bani lei Marcel Ciolacu
Bani, investitie, economii
Marcel Ciolacu, premier
Incredere
constructii, locuințe, bloc, muncitori, șantier
cristian mihai ciolacu, nepotul premierului
Emil Boc, Sorin Grindeanu
Ministerul Energiei Sursa foto Peter Szijjarto
tbb foto event
productie, fabrica
Donald Trump, Trumponomics
euro, moneda, bancnote, bani
bani, finante, lei, financiar, deficit
Mugur Isarescu, guverantorul BNR
Azomures
inflatie bani echilibru balanta
452710313_472208142236025_2821867466000769013_n
Mugur Isărescu, Banca Națională a României, BNR
tineri joburi IUF- The International University Fair
crestere economica, grafic
bani, lei, moneda
noii directori de la Transelectrica - Economedia
crestere economica grafic calcule foto pexels-pixabay
retea electrica - Transelectrica
Ford Courier Craiova Otosan (1)
Schaeffler Romania 1
investitii bani
Nokian+Tyres+Romania+factory+1st+tire+02
Elena Deacu

 

Lotul 1 Filiași – Drobeta (70 km) este semnat cu DP Consult, iar lotul 2 Drobeta – Domașnea (65 km) cu Egis. Pe 10 octombrie 2023 a început etapa de proiectare a lotului 3 Domașnea – Caransebeș, contractul fiind semnat cu DP Consult pe 13 septembrie, după cum Economedia a scris aici.

Durata pentru realizarea Studiilor de Fezabilitate pentru cele 4 loturi este cuprinsă între 18 luni și 26 de luni.

Lotul 1: Filiași – Drobeta Turnu Severin (70 km), 18 luni

Lotul 2: Drobeta Turnu Severin – Domașnea (65 km), 26 de luni

Lotul 3: Domașnea – Caransebeș (45 km), 22 de luni

Lotul 4: Caransebeș – Lugoj (50 km), 18 luni

Sunt termene realiste care permit ulterior construcția acestui drum de mare viteză într-o perioadă de timp decentă”, afirma, la lansarea licitațiilor, ministrul Sorin Grindeanu.

Prima procedură pentru proiectarea completă a Drumului de mare viteză Craiova – Lugoj a fost lansată pe 1 iunie 2021 în mandatul ministrului Cătălin Drulă (43 de luni SF+ proiect tehnic), Egis a câștigat contractul, dar CNAIR a anulat procedura în mandatul ministrului Grindeanu și a lansat (aprilie 2022) licitații pentru patru secțiuni.

Urmărește mai jos producțiile video ale Economedia:

Comentarii

  1. O să se facă drumuri la Paștele cailor cu toți deștepți care se cred zmei. Acel drum de la Carasebes-Lugoj este foarte aglomerat mai tot timpul datoriile fluxului mare de camioane și mașini care tranversează acele două județe. Dacă drumul expres s-ar realiza atunci nici nebunia și accidentele care se întâmplă aproape săptămânal nu ar mai avea loc. Vă invit să faceți o vizită pe drumul Caransebeș – Lugoj proaspăt turnat și reconstruit anul trecut 2023 să vedeți toate gropițele și crucile de pe marginea drumului . O să se facă peste 100 de ani acel drum expres datorită inclulțiilor și analfabetilor din țara asta.

  2. Nu stiu cu ce se deplasează, domnul Grindeanu , de la București la Timișoara, de nu vede traficul infernal între Craiova și Timișoara.. Poate îl vede cu alți ochi după alegeri(Sic!).

  3. Cum poate fi admis cineva la licitație dacă nu are documentele pentru semnarea contractului de execuție in regulă ? Ăștia de la CNAIR pe ce lume trăiesc ?
    Atâta incompetență mai rar.
    Grindeanu demisia , Pistol demisia.

  4. Suntem de rasul lumii. România a avut institute de cercetare și proiectare în drumuri, poduri și cai ferate, minerit și lucrări ce implica inclusiv studierea geologica, am făcut singuri metroul pe proiectarea noastră, și am ajuns sa proiectam uliță cu turcii!
    Este strigător la cer, în loc sa dam banii spre institutele de cercetare romanesti îi dăm turcilor!
    As fi curios sa vedem dacă au proiectat turcii tuneluri sau au găsit mai ușor sa lărgească strada dintre Dr. Turnu Severin și Orsova.

Comments are closed.

Comentarii

Pentru a posta un comentariu, trebuie să te Înregistrezi sau să te Autentifici.