Autostrada Transilvania : CNAIR semnează cu Precon contractul pentru lotul Biharia-Chiribiș. CNSC a respins contestația Strabag

Şantier Biharia Chiribiş Sursa foto: Asociația Pro Infrastructură

CNAIR poate semna cu Precon (România) contractul pentru lotul Chiribiș -Biharia de pe A 3-Transilvania după ce Consiliul Național pentru Soluționarea Contestațiilor (CNSC) a respins, pe fond contestația pe care Strabag a depus-o pe 19 iunie. „Verdictul” CNSC a fost publicat marți, 8 august după aproape două luni de evaluare a contestației, potrivit documentelor pe care le-a consultat Economedia.

CNAIR a desemnat pe 8 iunie 2023 Asocierea Precon – Citadina câștigătoare a licitației pentru finalizarea lucrărilor pe lotul Chiribiș – Biharia al Autostrăzii A3 Transilvania. Licitația de 877 milioane lei pentru lotul Chiribiș – Biharia cu o lungime de 28 km a fost lansată în august 2022, după ce în mai CNAIR reziliase contractul cu Selina. După rezilierea contractului, Selina a primit certificat negativ și a atacat decizia în instanță. În realitate, Precon ar fi controlată chiar de Beniamin Rus, patronul Selina, potrivit presei din Bihor.

Decizia CNSC la contestația Strabag pentru lotul Biharia-Chiribiș de pe A 3 :

Analize Economedia

salariu, bani, lei
turcia, ankara, steag, flag, drapel, istanbul, alegeri
bani, lei, bancnote, cash, numerar
bursa, indice bursier, investitii, scadere, grafic
bursa, indice bursier, investitii, scadere, grafic
inflatie bani echilibru balanta
la veterinar
camioane UMB autostrazi
Donald Trump
Colaj bani lei Marcel Ciolacu
Bani, investitie, economii
Marcel Ciolacu, premier
Incredere
constructii, locuințe, bloc, muncitori, șantier
cristian mihai ciolacu, nepotul premierului
Emil Boc, Sorin Grindeanu
Ministerul Energiei Sursa foto Peter Szijjarto
tbb foto event
productie, fabrica
Donald Trump, Trumponomics
euro, moneda, bancnote, bani
bani, finante, lei, financiar, deficit
Mugur Isarescu, guverantorul BNR
Azomures
inflatie bani echilibru balanta
452710313_472208142236025_2821867466000769013_n
Mugur Isărescu, Banca Națională a României, BNR
tineri joburi IUF- The International University Fair
crestere economica, grafic
bani, lei, moneda

Ofertele au fost depuse de constructori din România, Austria, Ungaria și Turcia. Durata contractului este de 24 de luni din care 6 luni proiectare și 18 execuție:

– CONSTRUCȚII ERBAȘU SA

– Asocierea DUNA GROUP INTERNAȚIONAL KFT – SC ING SERVICE SRL – SC DUNA CONSTRUCȚII RO SRL (Ungaria)

– MAKYOL INSAAT SANAYI TURIZM VE TICARET AS

– Asocierea PRECON TRANSILVANIA SRL – CITADINA 98 SA

– Asocierea SC STRABAG SRL – ANTREPRIZA DE REPARAȚII ȘI LUCRĂRI ARL CLUJ SA.

Pe traseul Autostrăzii Transilvania, de la Cluj-Napoca la vama Borș II, CNAIR nu are contracte semnate pe trei loturi cu o lungime de 96 kilometri: 41 kilometri între Poarta Sălajului – Zalău – Nușfalău (lotul cu tunelul Meseș), 26 de kilometri pe lotul Suplacu de Barcău – Chiribiș (lotul cu viaductul de 1,7 km de la Suplacu de Barcău) respectiv lotul Chiribiș – Biharia (26 km) câștigat de Precon.

Pe Autostrada Transilvania, între Cluj-Napoca și Oradea, luna viitoare se estimează inaugurarea lotului Nurol (14 km, Nușfalău – Suplacu de Barcău), iar pe traseul Târgu Mureș – Turda, Strabag ar putea deschide înainte de termen lotul Chețani – Câmpia Turzii (16 km).

Urmărește mai jos producțiile video ale Economedia:

Comentarii

  1. Jurnaliștii lui pește prăjit ( un fel de economedia ) nici măcar nu ați pomenit că în afară de strabag a mai existat o firmă care a depus contestație ,Erbașu Construcții, șitot astăzi aceasta a fost respinsă pe fond de către CNSC și deci pe cale de consecințăCNAIR pot semna cu selena 2 .

  2. E pacat ca nu a castigat Strabag. Se vede cum se lucreaza pe Chetani – Campia Turzii. Au mobilizare mai buna decat Umb.

    • Asta avand in vedere faptul ca pe Chetani-Campia Turzii au in jur de vreo 8 km iar la Oradea au vreo 19km. Mai trebuie de adaugat si la cati km lucreaza UMB in acest moment? Doar un mic detaliu…pe A0 Nord lot 2, UMB a ajuns pe la vreo 73% intr-un an pe un tronson de 19km.

Comments are closed.

Comentarii

Pentru a posta un comentariu, trebuie să te Înregistrezi sau să te Autentifici.