Constructorul român Erbașu a câștigat a patra licitație a CNAIR pentru finalizarea lucrărilor începute de Bechtel (SUA) pe lotul Suplacu de Barcău – Chiribiș de pe traseul Autostrăzii Transilvania. Lotul Suplacu de Barcău – Chiribiș are 26 de kilometri și include viaductul de 1,7 kilometri de la Suplacu de Barcău (peste un lac de acumulare) aproape finalizat de Bechtel. După contractul Bechtel (fără licitație), Compania de Drumuri a avut trei licitații anulate: în 2016 Corsan, în 2019 Construcții Sibiu și în 30 martie 2023, la licitația câștigată în 2021 de Erbașu.

Urmărește mai jos producțiile video ale Economedia:

- articolul continuă mai jos -

Pe traseu vor fi construite 19 poduri, pasaje și viaducte, a transmis luni, ministrul Transporturilor, Sorin Grindeanu. „Încă o secțiune din Autostrada Transilvania are constructor desemnat ! După semnarea contractului constructorul român are la dispoziție 884,12 milioane de lei (fără TVA) și 24 de luni (6 luni proiectare, 18 luni execuție) pentru finalizarea lucrărilor pe secțiunea Suplacu de Barcău-Chiribiș  (26,35 km). Contractul (finanțat prin Fonduri Europene Nerambursabile) prevede inclusiv construirea a 8 poduri, 8 pasaje și 3 viaducte. Semnarea contractului va fi posibilă peste 10 zile, dacă nu vor fi depuse contestații. Secțiunea Suplacu de Barcău-Chiribiș este parte din contractul pentru construcția Autostrăzii Transilvania semnat în trecut cu constructorul american Bechtel și care ulterior a fost reziliat”, a afirmat Sorin Grindeanu.

Constructorul Erbașu a câștigat contractul cu o ofertă de 884 milioane lei (937 milioane lei estimarea CNAIR), dar contractul poate fi semnat doar dacă nu se depun contestații, a spus și șeful CNAIR Cristian Pistol. „Antreprenorul Construcții Erbașu SA a fost desemnat câștigător pentru realizarea secțiunii de autostradă Suplacu de Barcău-Chiribiș (Autostrada Transilvania )! Contractul în valoare de 884,123 milioane de lei (fără TVA), finanțat prin fonduri europene nerambursabile, va putea fi semnat după perioada legală de 10 zile, dacă nu vor fi depuse contestații. De la momentul semnării contractului, constructorul va avea la dispoziție 24 de luni (6 luni pentru proiectare și 18 luni pentru execuție) pentru finalizarea celor 26,35 de km”, a transmis Cristian Pistol.

Analize Economedia

Hidroelectrica logo
armament-romania
utilitati, electricitate, energie
Angajați, recrutări
inflatie
aparare militari
baraj Hidroelectrica
joburi, oameni, persoane, agitație, aglomeratie, locuri de muncă, muncă, angajatori, stradă
Neptun Deep
bursa, investitii, indici, cresteri, scaderi, investitori
calcule buget
Biserica fortificată din Bierțan) de Kayle Kaupanger
Economii, Bani, Tineri, Pușculiță
investiții, creșteri, acțiuni, bursă, taur, bull
cresteri, dividende, bursa, piata de capital
Dubai proprietati imobiliare
România-Ungaria steaguri
un programator lucreaza la un laptop
adrian-dragos-paval-dedeman
economie calcule
somer calculator
burse, piete, multipli
bani, lei, economie, finante, deficit, inflatie
armata romana, capu midia, romania, nato, militari, soldati, antrenament, exercitiu militar, himars, rachete, sisteme de aparare aeriana
auto, masina chinezeasca
om robot industria automotive
transport
studenti, universitate, academie, absolventi
Piața de curierat, România, Cargus, Sameday, Fan Courier, Profit net, Cifră de afaceri, Pachet
Fermier cu legume

Ofertele depuse:

1. CONSTRUCTII ERBAȘU SA (România)

2. Asocierea DUNA GROUP INTERNAȚIONAL KFT – DUNA CONSTRUCȚII RO SRL (Ungaria – România)

3. MAKYOL INSAAT SANAYI TURIZM VE TICARET A.S. (Turcia)

4. NUROL INSAAT VE TICARET A.S. (Turcia)

5. Asocierea PRECON TRANSILVANIA SRL – CITADINA 98 SA (România).