Bosch anunță motorul cu hidrogen, pentru a umple golul în sistemele de propulsie alternative

header_bosch_kompakt-2

Furnizorul german de componente, produse electrice și electronice Bosch anunță motorul cu hidrogen, ca parte a intenției companiei de a umple golul în sistemele de propulsie alternative, în special pentru vehiculele grele de construcții și mașinile agricole.

Bosch afirmă că își extinde în mod constant portofoliul de sisteme de propulsie, pe măsură ce se îndreaptă spre obiectivul transportului de mărfuri neutru din punct de vedere climatic. Pe lângă sistemele de propulsie diesel care vor continua să joace un rol vital în vehiculele comerciale pentru o vreme, compania afirmă că oferă și sisteme de propulsie cu baterii electrice și cu pile de combustie.

Compania a încorporat acum o altă opțiune, motorul cu hidrogen, pentru a umple golul în sistemele de propulsie alternative, în special pentru vehiculele grele de construcții și mașinile agricole.

Analize Economedia

salariu, bani, lei
turcia, ankara, steag, flag, drapel, istanbul, alegeri
bani, lei, bancnote, cash, numerar
bursa, indice bursier, investitii, scadere, grafic
bursa, indice bursier, investitii, scadere, grafic
inflatie bani echilibru balanta
la veterinar
camioane UMB autostrazi
Donald Trump
Colaj bani lei Marcel Ciolacu
Bani, investitie, economii
Marcel Ciolacu, premier
Incredere
constructii, locuințe, bloc, muncitori, șantier
cristian mihai ciolacu, nepotul premierului
Emil Boc, Sorin Grindeanu
Ministerul Energiei Sursa foto Peter Szijjarto
tbb foto event
productie, fabrica
Donald Trump, Trumponomics
euro, moneda, bancnote, bani
bani, finante, lei, financiar, deficit
Mugur Isarescu, guverantorul BNR
Azomures
inflatie bani echilibru balanta
452710313_472208142236025_2821867466000769013_n
Mugur Isărescu, Banca Națională a României, BNR
tineri joburi IUF- The International University Fair
crestere economica, grafic
bani, lei, moneda

„Acțiunea climatică mută transportul de marfă în direcții mai diverse. Ne așteptăm ca sistemele de propulsie alternative să ducă la creșterea majoră a afacerii noastre pe parcursul deceniului”, a declarat Dr. Markus Heyn, membru al consiliului de administrație Bosch și președinte al sectorului de afaceri Soluții de mobilitate, la IAA Transportation de la Hanovra din acest an.

Conform previziunilor Bosch, peste 80 de procente din toate camioanele cu o greutate de șase tone metrice sau mai mult vor fi încă alimentate cu motorină în 2025.

Diversitatea sistemelor de propulsie va crește ulterior și, până în 2035, jumătate din toate vehiculele comerciale noi vor fi electrice, alimentate fie de la baterie, fie cu hidrogen.

„O abordare neutră din punct de vedere tehnologic este deosebit de utilă la vehiculele comerciale. În funcție de aplicație, va exista mai mult de o opțiune neutră din punct de vedere climatic pentru sistemul de propulsie al camionului”, a spus Heyn.

La Bosch, 3.400 de ingineri lucrează la sistemul de propulsie al viitorului pentru camioane.

Bosch afirmă că are deja 30 de comenzi majore de la producători pentru sisteme de propulsie electrice cu baterii.

Bosch susține că are, de asemenea, planuri mari pentru pila de combustie. Până în 2025, compania își propune să aibă peste 40.000 de sisteme cu pile de combustie Bosch pe drum.

Vânzările din sectorul de afaceri Soluții de mobilitate al Bosch au crescut cu 6 procente până în acest moment, după ajustarea efectelor cursului de schimb. Bosch generează un sfert din veniturile sale din vânzări din tehnologia vehiculelor comerciale, de la camionete la camioane de 40 de tone.

Bosch lucrează de asemenea și la dezvoltarea conducerii automatizate, cu 1.100 de ingineri.

„Conducerea automatizată apare, în parte, din cauza penuriei acute de șoferi. Și nicăieri conducerea automatizată nu are mai mult sens economic decât în vehiculele comerciale”, a spus Heyn.

În Europa, există deja un deficit de 400.000 de șoferi.

Bosch își propune să implementeze operarea fără șofer pe autostrăzi până la sfârșitul deceniului.

În 2025, un computer de vehicul care permite datelor senzorilor să fie prelucrate în timp real va intra în producție pe scară largă la un producător european de camioane.

Urmărește mai jos producțiile video ale Economedia: