Constructorii pasajului de la Domneşti, pe Centura Capitalei, au finalizat montarea tablierului metalic în sensul giratoriu suspendat, piesa care formează inelul pasajului având o greutate totală de peste 2.200 de tone.
Chiar dacă a început sezonul rece, pe şantierul din cea mai aglomerată intersecţie a Centurii încă se lucrează atât la rampe cât şi la relocarea utilităţilor, a anunţat secretarul de stat în ministerul Transporturilor, Ionel Scrioşteanu: „Tablierul metalic al Pasajului de la Domneşti a fost finalizat. De astăzi a început recepția preliminară a tablierului metalic al acestui pasaj. Structura metalică a întregului tablier are o greutate de 2275 de tone și este compusă, în principal, din 316 lonjeroane, 142 de antretoaze și 24 de grinzi principale”.
Contractul pentru proiectarea şi execuţia pasajului de la Domneşti a fost semnat în 2017 cu antreprenorul român Straco pentru aproximativ 100 de milioane de lei, proiectul fiind întârziat cel puţin un an după ce fostul primar general Gabriela Firea a cerut modificarea pasajului pentru a include bucla de întoarcere a tramvaiului de pe Prelungirea Ghencea (n.r. lucrările pentru lărgirea arterei nu vor cuprinde şi montarea liniei de tramvai pentru că PMB nu are fonduri). La Domneşti, cozile se întind zilnic pe 4-5 kilometri, iar timpul de aşteptare pentru a trece intersecţia este de zeci de minute. Ruta este şi mai circulată în sezonul estival pentru că asigură tranzitul turiştilor între A1 şi A2 – Autostrada Soarelui.
Alte trei pasaje mai sunt în lucru pe Centura Capitalei: cele de la Cernica, Berceni şi Popeşti – Leordeni iar la Mogoşoaia pasajul clasic a fost deschis la sfârşitul lunii septembrie. Singurul sens giratoriu suspendat din România este cel de Păuleşti, lângă Ploieşti.