Citroen, marcă a grupului Stellantis, a anunţat joi scoaterea din fabricaţie a modelului său C4 Grand SpaceTourer, marcând finalul monovolumelor care întruchipează imaginea de familie a mărcii, acum umbrită de SUV-uri, transmite agenția Reuters, citată de News.ro.

Urmărește mai jos producțiile video ale Economedia:

- articolul continuă mai jos -

”Deoarece aspiraţiile clienţilor au evoluat, expresia modernităţii şi îmbunătăţirii este astăzi purtată de alte forme, modul de gândire a mobilităţii se schimbă”, a spus marca într-un comunicat.

În Franţa, vânzările de monovolume au scăzut aproape la zero în primul trimestru, deoarece SUV-urile au câştigat mult, cu o pondere de 46% din înmatriculările de maşini noi, concurând cu sedanuri tradiţionale care aduc 47% din vânzări.

Analize Economedia

România-Ungaria steaguri
un programator lucreaza la un laptop
adrian-dragos-paval-dedeman
economie calcule
somer calculator
burse, piete, multipli
bani, lei, economie, finante, deficit, inflatie
armata romana, capu midia, romania, nato, militari, soldati, antrenament, exercitiu militar, himars, rachete, sisteme de aparare aeriana
auto, masina chinezeasca
om robot industria automotive
transport
studenti, universitate, academie, absolventi
Piața de curierat, România, Cargus, Sameday, Fan Courier, Profit net, Cifră de afaceri, Pachet
Fermier cu legume
linie asamblare Dacia
Imagine apa piscină
Job, căutare de job, șomeri, tineri șomeri
Knauf Insulation, fabrica vata minerala sticla
George-Simion-Nicusor-Dan (1)
Steaguri Romania si UE
bani, lei, finante, bancnote, euro, 5 lei
bec iluminat, becuri
piata auto, uniunea europeana, romania
recesiune
sua dolari drapel ajutor steag flag us bani karolina-grabowska-4386425
Piata 9 restaurant
recesiune
tineri programatori foto
Corinthia
criza de ouă din SUA

Producţia de vehicule C4 Grand SpaceTourer de la uzina situată în Vigo, Spania, se va opri la începutul lunii iulie, după ce vor fi livrate comenzile curente, a adăugat Stellantis într-un comunicat de presă.

Citroen, care păstrează două modele de monovolume electrice în catalogul său, plănuieşte să se concentreze pe SUV-ul său C5 Aircross şi sedanul său mare C5X.

În 30 de ani, marca a vândut aproape 4,5 milioane de monovolume în întreaga lume, alimentate de Evasion din 1994, C8 din 2002 şi, cel mai important, Xsara şi C4 Picasso după 1998, ale căror siluete rotunjite şi design familial au atras interesul clienţilor.