CNAIR anunță că podul proptit cu prăjini pe DN 2 N în Vrancea este în stare ,,acceptabilă”. Circulația rutieră nu este în pericol, ci doar pietonii

Pod DN 2 N Jitia Vrancea

Podul de la Jitia pe DN 2 N în județul Vrancea este în stare ,,acceptabilă” nu stă să cadă, dar circulația pietonilor este pusă în pericol, trotuarul și parapetele de protecție fiind în stare avansată de degradare, anunță Compania de Drumuri (CNAIR) după verificări în teren. Sunt cinci poduri cu probleme pe drumul secundar din județul Vrancea, iar cel peste Râmnic a fost ,,cârpit” inclusiv cu prăjini pe post de balustradă de protecție.

Compania de Drumuri, prin Regionala Buzău dă asigurări că structura de rezistență permite trecerea mașinilor în siguranță și nu este nevoie de demolarea podurilor, ci de reabiliare/consolidare : ,,O comisie formată din specialiști ai Direcției Regionale Drumuri și Poduri Buzău s-a deplasat pe DN 2N, unde s-a verificat starea suprastructurii și infrastructurii în cazul a 5 poduri, toate având structură de rezistență cadru. Astfel, s-a constatat că structura de rezistență este în stare acceptabilă și podurile se pot reabilita în totalitate. Trotuarele și parapeții de siguranță sunt în stare avansată de degradare și trebuie înlocuite complet. Podurile NU sunt un pericol pentru circulația auto, partea carosabilă fiind în stare bună de circulație, în schimb devin periculoase pentru deplasare pietonală. Toate podurile necesită expertiză tehnică de specialitate care va detalia modul de reabilitare și de punere în siguranță a acestora.”-DRDP Buzău.

Probleme are și podul peste Olt de la Drăgășani, pe DN 67 B al cărui trotuar s-a prăbușit miercuri seara. CNAIR a restricționat parțial circulația.

Comentarii

  1. Compania de Drumuri, prin Regionala Buzău și/ sau Brașov au de gând să asfaltate singurul DN din România rămas neasfaltat?
    Legatura Covasna-Întorsura Buzăului?
    Cred ca e DN 13!😵
    Dar de la Intorsură la Buzău?

Lasă un răspuns

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile obligatorii sunt marcate cu *