Compania Whirlpool și-a digitalizat procesele interne din HR și a dobândit noi informații despre angajații săi, cu ajitorul tehnologiei SAP și Deloitte. Whirlpool are abilitatea de a anticipa viitoare necesități în privința aptitudinilor lucrătorilor, având posibilitatea și de a-i dezvolta și motiva suplimentar.
Există și cifre concrete oferite de către Whirlpool în privința colaborării cu SAP prin intermediul soluției SuccessFactors. În Statele Unite, în primul an după implementarea acestei soluții pentru digitalizare, compania a redus costurile de operare a departamentelor HR cu 20%. La nivel global, au fost implementate în cadrul firmei 130 de procese standardizate, care ușurează semnificativ eforturile depuse de birourile de resurse umane, în vreme ce angajații obțin mai rapid documentele de care au nevoie. Soluția implementată de SAP conține și o secțiune care oferă departamentelor HR insight-uri globale cu privire la aptitudinile și talentele forței de muncă disponibilă în companie.
Cele 130 de procese globale standardizate implementate cu ajutorul soluției SAP SuccessFactors au adus îmbunătățiri pe linie în cadrul departamentului de resurse umane. O bună parte din eforturile concrete ale angajaților în cazul activităților tranzacționale și administrative au devenit de domeniul trecutului, prin prisma digitalizării proceselor, astfel că departamentele de HR au obținut o capacitate sporită cu 80 – 85%. În final, 77.000 de angajați din 52 de țări au ajuns să beneficieze de procese HR de cel mai înalt nivel, cu toții având acces la aceleași resurse, cu ajutorul soluției SAP. Iar departamentele de resurse umane au acum, la doar câteva click-uri distanță, posibilitatea de a vedea informații globale despre angajați, performanțe, diversitate, costuri și nu numai.