Continental, companie germană cu 7 fabrici în România și circa 20.000 de angajați, a anunțat că va crea o unitate dedicată pentru asistența avansată a șoferului și tehnologia mașinilor autonome, numită mobilitate autonomă. Noua unitate este așteptată să fie lansată pe 1 ianuarie 2022.

Urmărește mai jos producțiile video ale Economedia:

- articolul continuă mai jos -

De altfel, în ultimele luni, Continental a anunțat parteneriate în spațiul de înaltă tehnologie cu companii precum AEye Inc. și o platformă de dezvoltare de software pentru automobile pe care a dezvoltat-o ​​împreună cu Amazon Web Services.

Frank Petznick, care va conduce noua entitate Continental, a declarat că noul departament va funcționa oarecum independent de restul Continental, care anul trecut a avut vânzări globale de echipamente și sisteme originale de 29,68 miliarde de dolari.

Analize Economedia

om robot industria automotive
studenti, universitate, academie, absolventi
Piața de curierat, România, Cargus, Sameday, Fan Courier, Profit net, Cifră de afaceri, Pachet
Fermier cu legume
Linie asamblare uzina Dacia Mioveni (4)
Imagine apa piscină
Job, căutare de job, șomeri, tineri șomeri
Knauf Insulation, fabrica vata minerala sticla
George-Simion-Nicusor-Dan (1)
Steaguri Romania si UE
bani, lei, finante, bancnote, euro, 5 lei
bec iluminat, becuri
piata auto, uniunea europeana, romania
recesiune
sua dolari drapel ajutor steag flag us bani karolina-grabowska-4386425
Piata 9 restaurant
recesiune
tineri programatori foto
Corinthia
criza de ouă din SUA
2265634-800x534
retea electrica - Transelectrica
digitalizare, calculator, cod, programare
statele unite, sua, washington, china, beijing, putere, geopolitica, razboi economic comercial, sanctiuni economice
antreprenoare, femeie, business, tech
tineri joburi IUF- The International University Fair
parc nufarul
economie razboi bani
romania germania
Concedieri scaderi economie

„Dacă există o tehnologie există pe piață și vedeți că aceasta este o tehnologie de vârf de referință, de ce am face-o din nou și am încerca să o potrivim?”, s-a întrebat Petznick.

„Așadar, dorim, de asemenea, să arătăm pieței bursiere că aceasta nu este marja noastră care scade într-un fel. Nu – spunem că facem o investiție strategică în acest domeniu și îl facem vizibil”, a conchis acesta.

Furnizorul german de componente auto Continental a mai anunțat în această vară că va închide fabrica de sisteme de inducție din Nădab (Arad) și va transfera operațiunile spre fabrica de furtunuri din cauciuc de încălzire/răcire din Carei (Satu Mare), transferulfiind argumentat prin scăderea cererii de anumite produse pe piață. Acesta se derula treptat, până la jumătatea anului viitor, și va afecteze peste 300 de angajați.