Cu 9 ore întârziere după accidentul de la Feteşti, trenul Mangalia – Timişoara este blocat din nou în Mehedinţi. Două locomotive s-au stricat pe drum

cfr, tren, calatori, caile ferate, vagon Foto: Inquam Photos / George Călin

Coşmar pentru călătorii trenului IR 1991 Mangalia – Timişoara, garnitură care, după o întârziere de 9 ore după accidentul de la Feteşti, este blocată în zona Valea Albă din Mehedinţi, din cauza uor defecţiuni în lanţ la locomotive. Prima locomotivă s-a stricat la 16.13, iar a doua locomotivă, cea de ajutor, la 17.30. O a treia locomotivă a preluat trenul care a repornit la 18 52, potrivit CFR Infrastructură.

Urmărește mai jos producțiile video ale Economedia:

- articolul continuă mai jos -

„Traficul feroviar este blocat pe Magistrala 900 Craiova –Timișoara, din cauza trenului IR 1991, care se deplasa pe relația Mangalia –Timișoara, rămas imobilizat în stația Valea Albă (jud. Mehedinți) în urma unei defecțiuni tehnice apărute la locomotivă. Se estimează ca în aproximativ 45 – 60 de minute traficul să fie reluat”, arată Centrul Infotrafic din Inspectoratul General al Poliției Române.

Este vorba despre trenul cu 30 de copii care au primit apă de-abia după ce au ajuns la Bucureşti, după 9 ore întârziere, directorul CFR Călători, Ovidiu Vizante, susţinând că nu a găsit o soluţie pentru preluarea copiilor cu mijloace auto.

Analize Economedia

Piața de curierat, România, Cargus, Sameday, Fan Courier, Profit net, Cifră de afaceri, Pachet
Fermier cu legume
Linie asamblare uzina Dacia Mioveni (4)
Imagine apa piscină
Job, căutare de job, șomeri, tineri șomeri
Knauf Insulation, fabrica vata minerala sticla
George-Simion-Nicusor-Dan (1)
Steaguri Romania si UE
bani, lei, finante, bancnote, euro, 5 lei
bec iluminat, becuri
piata auto, uniunea europeana, romania
recesiune
sua dolari drapel ajutor steag flag us bani karolina-grabowska-4386425
Piata 9 restaurant
recesiune
tineri programatori foto
Corinthia
criza de ouă din SUA
2265634-800x534
retea electrica - Transelectrica
digitalizare, calculator, cod, programare
statele unite, sua, washington, china, beijing, putere, geopolitica, razboi economic comercial, sanctiuni economice
antreprenoare, femeie, business, tech
tineri joburi IUF- The International University Fair
parc nufarul
economie razboi bani
romania germania
Concedieri scaderi economie
industrie forta de munca somaj industrial uzina fabrica manufactura muncitor muncitor necalificat
blindate, armata, militar

Săptămâna trecută a avut loc o situație similară. După ce trenul IR 1993 Mangalia – Bucureşti – Craiova a staţionat în zona Medgidia din cauza lipsei tensiunii în linia de contact, în staţia Perişoru mecanicul a declarat locomotiva defectă. O nouă locomotivă a fost trimisă din staţia Feteşti, pentru a prelua trenul, care acumulase deja o întârziere de 140 de minute. În staţia Bucureşti Băneasa s-a defectat și locomotiva cealaltă. Într-un final, trenul IR 1993 a plecat cu 192 de minute de întârziere, după ce mecanicul de locomotivă a remediat defecţiunea survenită.

Comentarii

  1. Catre CFR Calatori,
    Nu puteti face curse mai lungi de 100 de km.
    Nu aveti cu ce!
    Stop joc!

Comments are closed.

Comentarii

Pentru a posta un comentariu, trebuie să te Înregistrezi sau să te Autentifici.