România este pe locul 2 în Europa la numărul de tranzacții efectuate prin card, telefon sau alte dispozitive pentru plata călătoriilor în mijloacele de transport în comun, transmit reprezentanții BCR, bancă ce a implementat această soluție de plată NFC (contactless) în 16 orașe din țară. Reprezentanții BCR vorbesc despre o digitalizare accelerată și pe alte paliere: în prima jumătate a anului numărul de tranzacții prin aplicația băncii au fost cu 55% mai mari decât anul trecut.
Datele au fost anunțate o dată cu publicarea rezultatelor financiare din primul semestru, din care reiese că BCR a înregistrat un profit net de 690,8 milioane de lei (140,9 milioane de euro). Portofoliul total de credite nete acordate clienților de Banca Comercială Română (BCR) a crescut cu 10,7% an pe an la 30 iunie 2021.
În primul semestru, BCR a înregistrat o creștere semnificativă a tranzacțiilor și produselor digitale: au fost 10 milioane de tranzacții în aplicația Georghe, în creștere cu 55% față de S1 2020. De asemenea, 50% din totalul cardurilor de credit, 60% din totalul produselor de tipul descoperit de cont și 20% din refinanțări sunt acordate digital prin George. Programul de loialitate care oferă bani înapoi, ca reducere, clienților BCR care folosesc plata cu cardul, a ajuns la 500.000 de utilizatori la un an de la lansare.
S-au îngregistrat 11,5 milioane de plăți prin card, telefon sau alte dispozitive în mijloacele de transport în comun în prima jumătate a anului, România fiind pe locul 2 în Europa, cu soluția de plată NFC (contactless) implementată de BCR în 16 orașe.
BCR a introdus noutăți în ecosistemul George în primul semestru: George pentru antreprenori (microîntreprinderi), multibanking (opțiune prin care clienții își pot vizualiza toate conturile, inclusiv pe cele deținute la alte bănci), multiprofile (antreprenorii pot să își controleze atât conturile personale, cât și pe cele de business online într-o singură aplicație), vizualizare contribuții la fondul de pensii (activul personal înregistrat în BCR Pensii, Pilonul 2 și Pilonul 3), rambursare anticipată a ratelor de credit, KYC (actualizarea datelor persoanelor online prin aplicație) și achiziția online de produse de securitate digitală (licență Bitdefender).