Efect al inflației: crește cererea pentru etichete și ambalaje pentru produsele de bază

Etichete ambalaje Sursa foto: Facebook / Rottaprint

Inflația a dus la creșterea comenzilor de etichete și ambalaje pentru produsele de bază din industria alimentară și pentru mărcile proprii ale marilor retaileri, arată o analiză a companiei de profil Rottaprint.

În schimb, cererea pentru produsele premium de tipografie a rămas constantă.

Urmărește mai jos producțiile video ale Economedia:

- articolul continuă mai jos -

De asemenea, prețurile materiilor prime au suferit modificări semnificative în ultimul an. Motivele sunt atât creșterea costurilor la energie, gaz, combustibil cât și situațiile punctuale care au apărut în piață odată cu provocările repetate generate de contextul pandemic, mai ales în lanțurile de aprovizionare, potrivit comunicatului citat.

Analize Economedia

retea electrica - Transelectrica
digitalizare, calculator, cod, programare
statele unite, sua, washington, china, beijing, putere, geopolitica, razboi economic comercial, sanctiuni economice
antreprenoare, femeie, business, tech
tineri joburi IUF- The International University Fair
parc nufarul
economie razboi bani
romania germania
concedieri dreamstime
industrie forta de munca somaj industrial uzina fabrica manufactura muncitor muncitor necalificat
blindate, armata, militar
Bugetul familiei, bani
dambovita arena aci
afacere semnare contract pexels
șantier aeroport craiova
costuri, cladiri, birouri, angajati
software, calculator, IT
CV locuri de munca job
MixCollage-21-Dec-2024-07-15-PM-1798
economie 2024
grafic crestere dreamstime
tranzactii calcula fuziuni
locuinta constructii bricolaj
salariu, bani, lei
turcia, ankara, steag, flag, drapel, istanbul, alegeri
bani, lei, bancnote, cash, numerar
bursa, indice bursier, investitii, scadere, grafic
bursa, indice bursier, investitii, scadere, grafic
inflatie bani echilibru balanta
la veterinar

Astfel, pe lângă impactul asupra prețurilor, criza de materii prime aflată în plină desfășurare a afectat și disponibilitatea unor produse precum hârtie, aluminiu și componente pentru folii. O altă consecință a acestor factori este extinderea termenelor de livrare care au crescut de la câteva zile la câteva luni, comparativ cu o perioadă normală.

Comentarii

  1. O digitalizare ar schimba lucrurile.. prețul de hartie este istorie! aici sărăcia și lăcomia comercianților reticenți la o schimbare fac din lipsa up-date-ului unui preț la produsul de la raft un motiv de scandal în toate magazinele. Simplă observație la „mega” de exemplu, numai un procent de cca 30% sunt prețuri electronice pentru că au costuri mari cu ele, din care 2-3% nu funcționează, restul prețurilor fiind de hartie și generate de sistem chiar și de 2 ori zi/per produs! Specific românesc treaba rămâne neterminată ele fiind generate degeaba de sistem dacă nimeni nu le schimbă și la raft cu săptămânile, cică din lipsă de personal, retailerii asumându-și amenzile ori depunctarea la auditurile interne.

Comments are closed.

Comentarii

Pentru a posta un comentariu, trebuie să te Înregistrezi sau să te Autentifici.