Efect al inflației: crește cererea pentru etichete și ambalaje pentru produsele de bază

Etichete ambalaje Sursa foto: Facebook / Rottaprint

Inflația a dus la creșterea comenzilor de etichete și ambalaje pentru produsele de bază din industria alimentară și pentru mărcile proprii ale marilor retaileri, arată o analiză a companiei de profil Rottaprint.

În schimb, cererea pentru produsele premium de tipografie a rămas constantă.

De asemenea, prețurile materiilor prime au suferit modificări semnificative în ultimul an. Motivele sunt atât creșterea costurilor la energie, gaz, combustibil cât și situațiile punctuale care au apărut în piață odată cu provocările repetate generate de contextul pandemic, mai ales în lanțurile de aprovizionare, potrivit comunicatului citat.

Analize Economedia

inflatie bani echilibru balanta
la veterinar
camioane UMB autostrazi
Donald Trump
Colaj bani lei Marcel Ciolacu
Bani, investitie, economii
Marcel Ciolacu, premier
Incredere
constructii, locuințe, bloc, muncitori, șantier
cristian mihai ciolacu, nepotul premierului
Emil Boc, Sorin Grindeanu
Ministerul Energiei Sursa foto Peter Szijjarto
tbb foto event
productie, fabrica
Donald Trump, Trumponomics
euro, moneda, bancnote, bani
bani, finante, lei, financiar, deficit
Mugur Isarescu, guverantorul BNR
Azomures
inflatie bani echilibru balanta
452710313_472208142236025_2821867466000769013_n
Mugur Isărescu, Banca Națională a României, BNR
tineri joburi IUF- The International University Fair
crestere economica, grafic
bani, lei, moneda
noii directori de la Transelectrica - Economedia
crestere economica grafic calcule foto pexels-pixabay
retea electrica - Transelectrica
Ford Courier Craiova Otosan (1)
Schaeffler Romania 1

Astfel, pe lângă impactul asupra prețurilor, criza de materii prime aflată în plină desfășurare a afectat și disponibilitatea unor produse precum hârtie, aluminiu și componente pentru folii. O altă consecință a acestor factori este extinderea termenelor de livrare care au crescut de la câteva zile la câteva luni, comparativ cu o perioadă normală.

Urmărește mai jos producțiile video ale Economedia:

Comentarii

  1. O digitalizare ar schimba lucrurile.. prețul de hartie este istorie! aici sărăcia și lăcomia comercianților reticenți la o schimbare fac din lipsa up-date-ului unui preț la produsul de la raft un motiv de scandal în toate magazinele. Simplă observație la „mega” de exemplu, numai un procent de cca 30% sunt prețuri electronice pentru că au costuri mari cu ele, din care 2-3% nu funcționează, restul prețurilor fiind de hartie și generate de sistem chiar și de 2 ori zi/per produs! Specific românesc treaba rămâne neterminată ele fiind generate degeaba de sistem dacă nimeni nu le schimbă și la raft cu săptămânile, cică din lipsă de personal, retailerii asumându-și amenzile ori depunctarea la auditurile interne.

Comments are closed.

Comentarii

Pentru a posta un comentariu, trebuie să te Înregistrezi sau să te Autentifici.