Elon Musk spune că Twitter a înregistrat o “scădere masivă a veniturilor”, pe măsură ce tot mai multe branduri își suspendă cheltuielile pe platformă. Acestea sunt îngrijorate că reclamele lor vor fi difuzate alături de conținuturi toxice

twitter Foto: Pexels

Elon Musk a declarat vineri că Twitter a înregistrat o “scădere masivă a veniturilor”, în condițiile în care un număr tot mai mare de agenți de publicitate își suspendă cheltuielile pe platformă în urma achiziției sale de 44 de miliarde de dolari, transmite CNN. Mari grupuri și agenții de publicitate sunt îngrijorate că reclamele lor vor fi difuzate alături de conținuturi toxice.

Urmărește mai jos producțiile video ale Economedia:

- articolul continuă mai jos -

“Twitter a înregistrat o scădere masivă a veniturilor, din cauza grupurilor de activiști care fac presiuni asupra agenților de publicitate, chiar dacă nu s-a schimbat nimic în ceea ce privește moderarea conținutului și am făcut tot ce am putut pentru a-i liniști pe activiști”, a declarat el într-un tweet. “Extrem de încurcat! Încearcă să distrugă libertatea de exprimare în America”.

Comentariile vin în contextul în care branduri, printre care General Mills și Grupul Volkswagen, își suspendă publicitatea pe rețeaua de socializare și în timp ce organizații ale societății civile au cerut agenților de publicitate ai Twitter să oprească toate cheltuielile la nivel global, invocând incertitudinea cu privire la direcția companiei sub conducerea lui Musk.

Analize Economedia

sua dolari drapel ajutor steag flag us bani karolina-grabowska-4386425
recesiune
tineri programatori foto
Corinthia
criza de ouă din SUA
2265634-800x534
retea electrica - Transelectrica
digitalizare, calculator, cod, programare
statele unite, sua, washington, china, beijing, putere, geopolitica, razboi economic comercial, sanctiuni economice
antreprenoare, femeie, business, tech
tineri joburi IUF- The International University Fair
parc nufarul
economie razboi bani
romania germania
Concedieri scaderi economie
industrie forta de munca somaj industrial uzina fabrica manufactura muncitor muncitor necalificat
blindate, armata, militar
Bugetul familiei, bani
dambovita arena aci
afacere semnare contract pexels
șantier aeroport craiova
costuri, cladiri, birouri, angajati
software, calculator, IT
CV locuri de munca job
MixCollage-21-Dec-2024-07-15-PM-1798
economie 2024
grafic crestere dreamstime
tranzactii calcula fuziuni
locuinta constructii bricolaj
salariu, bani, lei

“Am întrerupt publicitatea pe Twitter”, a declarat pentru CNN Kelsey Roemhildt, purtător de cuvânt al General Mills, într-o declarație, fiind prima companie care nu concurează cu Tesla lui Musk care confirmă o astfel de măsură. “Ca întotdeauna, vom continua să monitorizăm această nouă direcție și să ne evaluăm cheltuielile de marketing”, a mai spus purtătorul de cuvânt.

Într-o declarație separată, Grupul Volkswagen, care deține Audi, Porsche și Bentley, a confirmat că a recomandat mărcilor sale “să își întrerupă activitățile plătite pe platformă până la noi ordine”.
l Wall Street Journal, care a fost primul care a raportat aceste mișcări, a mai spus că Pfizer și Mondalez își opresc reclamele pe Twitter. Companiile nu au răspuns imediat la o solicitare de comentarii.

Companiile se alătură General Motors, care a declarat anterior că va întrerupe plata pentru publicitate pe Twitter în timp ce evaluează “noua direcție” a platformei. Toyota, un alt concurent al Tesla, a declarat anterior pentru CNN că este “în discuții cu părțile interesate cheie și monitorizează situația” pe Twitter.

Vineri, organizații precum Anti-Defamation League, Free Press și GLAAD, și-au intensificat campania de presiune pentru ca mai multe mărci să regândească publicitatea pe Twitter. Grupurile au indicat concedierile masive de vineri ale personalului Twitter ca fiind un factor cheie în gândirea lor, citând temerile că reducerile lui Musk vor face ca politicile de integritate electorală ale Twitter să devină efectiv inaplicabile, chiar dacă, din punct de vedere tehnic, acestea rămân active.

După luni întregi de incertitudine cu privire la achiziția pendinte a lui Musk, agenții de publicitate se confruntă acum cu întrebări legate de modul în care Musk va schimba platforma, care este deja un eșec în spațiul publicitar digital, în ciuda influenței sale politice de anvergură. Musk, cunoscut atât ca un antreprenor inovator, cât și ca o figură capricioasă, a promis să regândească politicile de moderare a conținutului Twitter și să anuleze interdicțiile permanente ale unor figuri controversate, inclusiv ale fostului președinte Donald Trump.

Acest lucru creează o provocare pentru mărci, care sunt sensibile la tipurile de conținut cu care se confruntă reclamele lor, o problemă complicată și mai mult de social media. Cei mai mulți comercianți se sunt îngrijorați de ideea că reclamele lor vor fi difuzate alături de conținuturi toxice, cum ar fi discursul de ură, pornografia sau dezinformarea.

Gigantul de achiziții de publicitate Interpublic Group, care lucrează cu mărci de consum precum Unilever și Coca Cola, a recomandat, la începutul acestei săptămâni, de asemenea, clienților săi să întrerupă publicitatea pe platformă.

Musk a declarat că nu este un fan al publicității și că în prezent lucrează pentru a crește veniturile din abonamente ale Twitter pentru a-și spori profitul și a fi mai puțin dependent de vânzările de publicitate, care reprezintă 90% din veniturile totale ale Twitter. Dar această schimbare nu se va întâmpla peste noapte, dacă se va întâmpla. Musk a declarat că intenționează să lanseze un plan de abonament de 8 dolari pe lună, care va oferi utilizatorilor o marcă de verificare, precum și alte câteva avantaje, dar planurile s-au confruntat cu reacții vehemente.

Între timp, Musk lucrează pentru a evita un posibil exod al agenților de publicitate. Echipa lui Musk și-a petrecut ziua de luni “întâlnindu-se cu comunitatea de marketing și publicitate” la New York, potrivit lui Jason Calacanis, un membru al cercului intim al lui Musk.

Musk s-a întâlnit, de asemenea, la începutul acestei săptămâni cu un grup de lideri ai unor organizații ale societății civile, printre care ADL, Free Press și NAACP, pentru a aborda preocupările legate de creșterea numărului de mesaje de ură pe platformă. Reprezentanții care au participat la întâlnire au declarat pentru CNN că au fost încurajați de disponibilitatea lui Musk de a discuta și de angajamentele sale inițiale de a nu schimba politicile de conținut ale companiei înainte de alegerile intermediare, dar i-au cerut să ia măsuri suplimentare pentru a proteja platforma.

De la întâlnirea cu Musk, au spus reprezentanții unora dintre aceleași organizații, noul proprietar al Twitter a dat dovadă de un comportament care a “trădat” angajamentele pe care le-a luat în privat față de grupuri.

Cu puțin timp înainte ca săptămâna trecută să apară vestea că achiziția Twitter, în valoare de 44 de miliarde de dolari, a fost finalizată, Musk a scris o scrisoare deschisă în care încerca să asigure agenții de publicitate că nu dorește ca rețeaua de socializare să devină un “infern de tip “liber la toate””.

“În mod fundamental, Twitter aspiră să fie cea mai respectată platformă publicitară din lume, care să vă consolideze marca și să vă dezvolte întreprinderea”, a scris el. “Haideți să construim ceva extraordinar împreună”.

 

Comentarii

Comments are closed.

Comentarii

Pentru a posta un comentariu, trebuie să te Înregistrezi sau să te Autentifici.