FOTO Drumul dintre Oltenia și Banat s-a rupt în Caraș Severin. CNAIR face reparații pe DN 6 la Mehadia / Cozi mari din cauza restricțiilor

DN 6 Mehadia

Drumul Național 6, Craiova – Lugoj, șoseaua dintre Oltenia și Banat, s-a rupt la Mehadia în județul Caraș-Severin, cauza pe care a anunțat-o CNAIR fiind ploile din ultimele zile. Problemele de pe Dealul Plugova au apărut în urmă cu aproximativ o săptămână, atunci când carosabilul s-a tasat și au apărut denivelări, iar luni, în a doua zi de Paști, Poliția Română anunțase o nouă surpare cu închiderea temporară a circulației.

DN 6 Craiova – Lugoj a fost reabilitat în urmă cu mult timp, iar de aproape 10 ani, după deschiderea podului peste Dunăre de la Vidin, traficul a crescut cu mult peste capacitatea de preluare.

Între Craiova și Lugoj, (Filiași – Lugoj) ar fi trebuit să fie deja în etapa de proiectare (preliminară/Studiu de Fezabilitate) „Autostrada Sudului”, dar CNAIR nu a reușit să semneze niciunul dintre cele patru loturi, deși a trecut un an de la noua procedură de licitație. 

Anunțul CNAIR:

„Se intervine în permanență pe DN6, zona localității Mehadia, județul Caraș-Severin !

Săptămâna trecută au fost făcute lucrări de remediere la tasarea produsă anterior pe DN6 în zona localității Mehadia, dealul Plugovei. Aceste tasări s-au produs în urma precipitațiilor abundente din ultima perioadă. Pentru remediere s-au făcut lucrări la șanțuri de gardă, un dren longitudinal de 50 metri lungime, excavații, trei drenuri transversale pentru captarea infiltrațiilor de apă din sistemul rutier, s-a refăcut apoi sistemul rutier cu geotextile, piatră brută, balast, strat de piatră spartă și trei straturi de asfalt. Tasarea a fost remediată ca lucrare în regim de urgență, pe o grosime de peste 2 metri, dar s-a constatat că este o tasare de mai mare adâncime pentru care este nevoie de lucrări mai ample. Se intervine în permanență cu material granular pentru aplanarea denivelării. Urmează să fie realizate în perioada imediat următoare expertize geotehnice și foraje pentru a se afla care este cauza cedării. În acest timp se va monitoriza zona permanent până se va găsi o soluție pentru menținerea traficului”.

Sursa Foto: CNAIR

Comentarii

  1. De fapt, o astfel de șușea ar trebui întreținuta de organismele locale, dacă tot sunt în stare să nu atragă, sau să pună în operă fondurile pentru o iluzorie autostradă transcarpatină!

  2. Este una dintre cele mai tranzitate artere din România de cetățeni turci și Bulgari și ei merg cum vor 80-90 in localitate depășesc aiurea….dar nimeni nu-i vede in comparație cu 80 kmh într-un sat la o mașină mică cat ar avea frânare față de un tir?câți metri de frânare are? merg pe premiza ăstia( cu tirurile)că dau șpagă la intrare in țară și au impresia că e ok să facă o depășire sau sa aibă 80-100 într-un sat pe care-l tranzitează…… Acuma să mă scuzați 80-100 la in Sedan mai Nou frână de urgență raport cu un tir la 80 kmh?

Lasă un răspuns

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile obligatorii sunt marcate cu *