Grupul de produse de lux Hermes vrea să majoreze anul viitor prețurile cu până la 10%

Hermes Sursă foto: Unsplash

Grupul Hermes, producătorul genţilor Birkin, care se comercializează la un preţ de peste 10.000 de dolari bucata, a anunţat joi că urmează să majoreze preţurile cu 5% până la 10% în 2023, o majorare superioară celor adoptate în ultimii ani, în condiţiile în care vânzările grupului au înregistrat o creştere peste aşteptări în trimestrul al treilea, transmite agenția Reuters, citată de Agerpres.

Urmărește mai jos producțiile video ale Economedia:

- articolul continuă mai jos -

La fel ca şi rivalul LVMH, proprietarul mărcii Louis Vuitton, Hermes a dezminţit temerile că boom-ul înregistrat de industria de lux post pandemie ar putea să înceteze din cauza apropiatei recesiuni, în condiţiile în care cumpărătorii americani au profitat de întărirea dolarului în Europa iar piaţa din China şi-a revenit puternic.

“Probabil că vom majora preţurile cu 5% până la 10%”, a declarat joi vicepreşedintele financiar de la Hermes, Eric du Halgouet, adăugând că această majorare este cauzată de creşterea costurilor cu mâna de lucru şi fluctuaţiile valutare.

Analize Economedia

sua dolari drapel ajutor steag flag us bani karolina-grabowska-4386425
recesiune
tineri programatori foto
Corinthia
criza de ouă din SUA
2265634-800x534
retea electrica - Transelectrica
digitalizare, calculator, cod, programare
statele unite, sua, washington, china, beijing, putere, geopolitica, razboi economic comercial, sanctiuni economice
antreprenoare, femeie, business, tech
tineri joburi IUF- The International University Fair
parc nufarul
economie razboi bani
romania germania
Concedieri scaderi economie
industrie forta de munca somaj industrial uzina fabrica manufactura muncitor muncitor necalificat
blindate, armata, militar
Bugetul familiei, bani
dambovita arena aci
afacere semnare contract pexels
șantier aeroport craiova
costuri, cladiri, birouri, angajati
software, calculator, IT
CV locuri de munca job
MixCollage-21-Dec-2024-07-15-PM-1798
economie 2024
grafic crestere dreamstime
tranzactii calcula fuziuni
locuinta constructii bricolaj
salariu, bani, lei

Hermes a majorat deja preţurile cu aproximativ 4% în acest an şi cu o medie de 1,5%-2% în anii anteriori.

Separat, Hermes a anunţat că în perioada iulie-septembrie a realizat o cifră de afaceri de 3,14 miliarde de euro, în creştere cu 24,3% la un curs de schimb constant şi dublu faţă de creşterea de 12% prognozată de analiştii de la UBS.

“Vânzările în China şi-au revenit puternic, în pofida restricţiilor temporare introduse ca urmare a măsurilor sanitare în Macao, Chengdu şi Dalian, în lunile iulie şi august”, a informat Hermes într-un comunicat de presă. Grupul a adăugat că veniturile totale în regiunea Asia-Pacific, exceptând Japonia, au crescut cu 34% în trimestrul al treilea.

Aceste rezultate sunt o nouă dovadă că producătorii de articole de lux rămân în mare parte imuni la diminuarea cheltuielilor care afectează alţi retaileri şi companiile producătoare de bunuri de consum în contextul agravării crizei costului vieţii.