Liderul USR, Cătălin Drulă îi lansează o provocare premierului Ciolacu pentru a crește siguranța pe șosele : să cumpere 1000 de radare fixe, 300 de radare mobile și 500 de camere cu banii din PNRR/,,Proiectul bate pasul pe loc”

Radar IGPR Sursa Foto : Poliția Română

Liderul USR, Cătălin Drulă, fost ministru al Transporturilor îi lansează o provocare premierului Marcel Ciolacu pentru a crește siguranța pe șosele și a reduce numărul de accidente grave, România fiind țara din Uniunea Europeană cu cele mai multe persoane decedate în accidente. Drulă, menționează că, în PNRR sunt prinse proiecte de siguranță de sute de milioane de euro, de la investiții în infrastructură, pasaje rutiere și pietonale și până la echipamente pentru monitorizarea circulației precum radare și camere video (Proiectul E Sigur). De asemenea, Parlamentul trebuie să nu mai permită ,,relaxarea” Codului Rutier pentru vitezomani și șmecheri, iar CNAIR să renunțe la ,,proiecte de secol XX” precum lărgirea șoselelor care trec prin localități (DN 7/DN 71 Bâldana-Titu/ Bâldana Târgoviște) și să aleagă investițiile moderne precum centuri și Drumuri Expres.

,,Câteva măsuri urgente pentru siguranță rutieră:

1. PNRR. Am prevăzut montarea a 1000 de radare fixe + achiziționarea a 300 de radare mobile și 500 de camere video. Proiectul bate pasul pe loc. Sunt 367 milioane de euro disponibili pentru proiecte de siguranță rutieră și control.

Analize Economedia

Donald Trump
Colaj bani lei Marcel Ciolacu
Bani, investitie, economii
Marcel Ciolacu, premier
Incredere
constructii, locuințe, bloc, muncitori, șantier
cristian mihai ciolacu, nepotul premierului
Emil Boc, Sorin Grindeanu
Ministerul Energiei Sursa foto Peter Szijjarto
tbb foto event
productie, fabrica
Donald Trump, Trumponomics
euro, moneda, bancnote, bani
bani, finante, lei, financiar, deficit
Mugur Isarescu, guverantorul BNR
Azomures
inflatie bani echilibru balanta
452710313_472208142236025_2821867466000769013_n
Mugur Isărescu, Banca Națională a României, BNR
tineri joburi IUF- The International University Fair
crestere economica, grafic
bani, lei, moneda
noii directori de la Transelectrica - Economedia
crestere economica grafic calcule foto pexels-pixabay
retea electrica - Transelectrica
Ford Courier Craiova Otosan (1)
Schaeffler Romania 1
investitii bani
Nokian+Tyres+Romania+factory+1st+tire+02
Elena Deacu

2. Oprirea încercărilor de slăbire a legislației rutiere în parlament. OG 1/2022 este încă în proces de masacrare cu portițe pentru șmecheri. Ultima dată am avut o discuție pe ton apăsat cu Lucian Bode pe holul parlamentului filmată de televiziuni și au dat înapoi. Recent, a trecut din nou cu modificări toxice la Comisia de Industrii.

3. Adoptarea legii inițiate de colegii mei (PL-x nr. 88/2022) care permite Poliției să dea amenzi pe baza înregistrărilor video realizate de camerele de bord. Așteaptă încă susținerea MAI, le-am scris lui Lucian Bode în primăvară și în iunie lui Cătălin Predoiu, dar nu am primit niciun răspuns. Numeroase comportamente deviante la volan cu potențial ucigaș sunt surprinse de camere video private, dar în prezent Poliția nu poate da amenzi pe baza acestor probe.

4. Reintroducerea inspecției de siguranță rutieră pentru toate categoriile de drumuri. În 2017 a fost scoasă pentru străzile de categoria I și II, iar în 2022 a fost scoasă și pentru drumuri județene.

5. Oprirea proiectelor ucigașe (dar percepute de politicieni ca populare) de lărgire a drumurilor naționale prin localități și înlocuirea cu soluții moderne de sec. 21. Spre exemplu, DN71 Bâldana-Târgoviște dublare prin localități în loc de drumul nou expres în afara localităților pe care îl pornisem în 2021.

6. Proiectare a străzilor cu siguranța rutieră în minte, nu pentru a maximiza viteza autovehiculelor. Strada trebuie să protejeze din proiectare utilizatorii vulnerabili, pietonii, cicliștii. Măsuri de calmare a traficului, treceri de pietoni supraînălțate, bumpere pentru reducerea vitezei, semafoare cu buton la toate trecerile de pietoni peste mai mult de 2 benzi de circulație, supra-iluminare, pinteni de protecție ai colțurilor de străzi, ș.a.m.d.

7. Pentru lung parcurs, soluția este cea pentru care mă lupt de mai bine de 10 ani: o rețea de drumuri moderne (autostrăzi, drumuri expres). Ne apropiem în sfârșit de 1000km de drumuri rapide. E nevoie de minim 2000 ca să ajungem într-o zonă de semi-decență pentru acoperirea României. Toate aceste soluții depind de majoritatea politică condusă de dl. Marcel Ciolacu.

Îi lansez o provocare dincolo de disputele politice, să le implementăm începând din prima zi a sesiunii parlamentare din septembrie.”- Cătălin Drulă.

Urmărește mai jos producțiile video ale Economedia:

Comentarii

    • amenda oricum e mare in comparatie cu alte tari europene. de ex. itp expirat in romania amenda e 9×145=1305 lei si retinerea ceritificatului de inmatriculare , in germania e 15 eur amenda pana intr-o luna dupa o luna vreo 40 de eur si nu se retine nimic . Iar amenzile sunt menite sa descurajeze pe cei care incalca legea dar la noi ii descurajeaza pe cei care muncesc si poate statul sa-i execute silit usor , de la ceilalti , stiti voi care , statul nu e in stare de nimic iar ei .

  1. tu de ce nu ai cumparat Drula ?!
    ai fost ocupat cu demolarea chioscurilor de la metrou ?!
    la noi se poate face ceva doar cu amenzi …
    daca politia si ar face treaba poate se mai elibereaza strada/ strazile- vezi ITP, RCA, drogati, alcool, vb la telefon si multe altele..

Comments are closed.

Comentarii

Pentru a posta un comentariu, trebuie să te Înregistrezi sau să te Autentifici.