Meta ar putea prelua 5% din producătorul de ochelari Ray-Ban

rayban Sursă foto: Unsplash

Gigantul social media Meta Platforms poartă discuţii pentru preluarea unei participaţii de aproximativ 5% la EssilorLuxottica, producătorul ochelarilor marca Ray-Ban, a anunţat joi cotidianul Wall Street Journal, citând surse din apropierea discuţiilor, scrie Agerpres.

O participaţie de 5% la EssilorLuxottica, cel mai mare producător mondial de ochelari, ar avea o valoare de aproximativ 4,33 miliarde de euro, pe baza celei mai recente capitalizări de piaţă a EssilorLuxottica, de 86,50 miliarde de euro.

Preluarea unei participaţii la EssilorLuxottica ar da Meta (proprietarul Facebook) şi mai mult control asupra foii de drum pentru ochelarii inteligenţi, într-un moment în care giganţii din tehnologie, inclusiv Apple, investesc milioane pentru a crea dispozitive de ultimă oră care au la baza tehnologia realităţii augmentate.

Analize Economedia

Donald Trump
Colaj bani lei Marcel Ciolacu
Bani, investitie, economii
Marcel Ciolacu, premier
Incredere
constructii, locuințe, bloc, muncitori, șantier
cristian mihai ciolacu, nepotul premierului
Emil Boc, Sorin Grindeanu
Ministerul Energiei Sursa foto Peter Szijjarto
tbb foto event
productie, fabrica
Donald Trump, Trumponomics
euro, moneda, bancnote, bani
bani, finante, lei, financiar, deficit
Mugur Isarescu, guverantorul BNR
Azomures
inflatie bani echilibru balanta
452710313_472208142236025_2821867466000769013_n
Mugur Isărescu, Banca Națională a României, BNR
tineri joburi IUF- The International University Fair
crestere economica, grafic
bani, lei, moneda
noii directori de la Transelectrica - Economedia
crestere economica grafic calcule foto pexels-pixabay
retea electrica - Transelectrica
Ford Courier Craiova Otosan (1)
Schaeffler Romania 1
investitii bani
Nokian+Tyres+Romania+factory+1st+tire+02
Elena Deacu

EssilorLuxottica a fost formată în 2018 la finalul unei fuziuni între grupul francez Essilor şi cel italian Luxottica. Cel mai mare acţionar este holdingul Delfin, o firmă deţinută de familia fostului fondator al Luxottica, Leonardo Del Vecchio, cu o participaţie de aproape 33%.

Ochelarii inteligenţi Ray-Ban Meta, lansaţi în 2021, au devenit o parte importantă a portofoliului de produse Meta. La începutul săptămânii, directorul general de la EssilorLuxottica, Francesco Milleri a spus că ultima versiune a ochelarilor Ray-Ban Meta, care a fost introdusă pe piaţă în luna octombrie 2023, a vândut în câteva luni mai multe unităţi decât a vândut vechea generaţie în doi ani.

Potrivit Wall Street Journal, cea de a treia generaţie a ochelarilor Ray-Ban Meta ar putea să fie lansată înainte de sezonul de sărbători din 2025

Urmărește mai jos producțiile video ale Economedia: