Restricții de circulație în Pasajul subteran Băneasa, pe șoseaua București-Ploiești (DN1) în această noapte și în noaptea de sâmbătă spre duminică pentru montarea senzorilor în pereții pasajului, aferenți stației ,,Aeroport Băneasa”. Sunt senzori pentru trepidații înainte de lucrările la galeria primei secțiuni a magistralei de metrou Gara de Nord-1 Mai-Băneasa-Aeroport Otopeni. Pentru prima secțiune, în această vară, cele două utilaje TBM (cârtițe) vor începe forajul din zona comercială Băneasa, stația Tokyo către galeria de legătură 1 Mai-Gara de Nord.
Potrivit CNAIR, circulația se va închide parțial, vineri noaptea, de la ora 23 00 până sâmbătă dimineață, ora 05 00, iar același interval pentru noaptea de sâmbătă spre duminică. Pe de altă parte, Brigada de Poliției Rutieră a Capitalei a anunțat restricții pe prima bandă a sensului spre Arcul de Triumf în noaptea de vineri spre sâmbătă, iar pentru noaptea de sâmbătă spre duminică pe sensul spre Aeroportul Otopeni, ieșire din București.
Pentru prima secțiune (constructor Makyol -Alsim Alarko) lucrările vor fi decontate din bani PNRR transferați de la Magistrala M 4 Filaret, iar pentru secțiunea II Băneasa-Tokyo (Otopeni) din împrumutul JICA. Însă Ministerul Transporturilor mai trebuie să pună aprox. 1,5 miliarde lei pentru contractul de arhitectură, instalații, șină și finisaje, contract a cărui relansare întârzie.
„Magistrala de Metrou M6 Gara de Nord – Aeroport Otopeni va fi inaugurată în 2027”, a promis, în mai 2023, Mariana Miclăuș, directorul general Metrorex, cu ocazia semnării contractului pentru proiectarea și execuția secțiunii II Băneasa – Otopeni (lucrări la structură stații și tuneluri).