Asocierea Aktor-Alstom-Arcada (RailWorks) a câștigat licitația pentru modernizarea lotului 2 al Magistralei feroviare Cluj-Oradea-Frontieră, oferta depusă la contractul pentru lotul Aghireș-Poieni fiind de 1,5 miliarde lei. Magistrala Cluj-Oradea cuprinde 4 loturi, iar după desemnarea RailWorks, toate cele 4 loturi au constructori desemnați. Reabilitarea și electrificarea liniei cu o lungime de 166 de kilometri este finanțată prin PNRR cu 1,3 miliarde Euro, la fel și al doilea mare proiect feroviar din PNRR : modernizarea secțiunii Caransebeș-Timișoara-Arad pe Magistrala 100.

Urmărește mai jos producțiile video ale Economedia:

- articolul continuă mai jos -

Dacă pentru Magistrala Caransebeș-Arad Astaldi a câștigat trei din cele 4 loturi, pe linia Cluj-Oradea Asocierea RailWorks are cea mai bună ofertă pe primele două loturi. Pentru lotul 2, RailWorks a concurat cu Astaldi, FCC și Yapi (Turcia). Semnarea contractului se poate face doar dacă nu se depun contestații : ,,Compania Naţională de Căi Ferate CFR SA vă informează că a fost desemnată oferta câștigătoare la procedura de licitaţie publică pentru achiziţia serviciilor de proiectare şi execuţie a lucrărilor de electrificare și modernizare a infrastructurii și suprastructurii  feroviare pe secțiunea AGHIREȘ – POIENI (LOTUL 2), aferentă obiectivului de investiții “Electrificarea și reabilitarea liniei de cale feratǎ Cluj Napoca – Oradea – Episcopia Bihor (166,2 km)ˮ, pentru creșterea vitezei de circulație la 160 km/h pentru trenurile de călători şi 120 km/h pentru trenurile de marfă. Oferta financiară depusă de Asocierea RAILWORKS, în valoare de 1.535.202.975,30 lei, fără TVA, a fost desemnată câștigătoare, contractul de achiziţie publică urmând a fi încheiat şi semnat de ambele părţi la finalul perioadei legale de contestaţii. Durata de implementare a contractului este de 42 de luni pentru proiectare și execuția lucrărilor. ” a transmis CFR Infrastructură.

Câștigătorii loturilor 1, 3 și 4 :

CLUJ NAPOCA – AGHIREȘ (LOTUL 1) – Asocierea RAILWORKS, ofertă în valoare de 1.611.475.802,43 lei, fără TVA

Analize Economedia

om robot industria automotive
studenti, universitate, academie, absolventi
Piața de curierat, România, Cargus, Sameday, Fan Courier, Profit net, Cifră de afaceri, Pachet
Fermier cu legume
Linie asamblare uzina Dacia Mioveni (4)
Imagine apa piscină
Job, căutare de job, șomeri, tineri șomeri
Knauf Insulation, fabrica vata minerala sticla
George-Simion-Nicusor-Dan (1)
Steaguri Romania si UE
bani, lei, finante, bancnote, euro, 5 lei
bec iluminat, becuri
piata auto, uniunea europeana, romania
recesiune
sua dolari drapel ajutor steag flag us bani karolina-grabowska-4386425
Piata 9 restaurant
recesiune
tineri programatori foto
Corinthia
criza de ouă din SUA
2265634-800x534
retea electrica - Transelectrica
digitalizare, calculator, cod, programare
statele unite, sua, washington, china, beijing, putere, geopolitica, razboi economic comercial, sanctiuni economice
antreprenoare, femeie, business, tech
tineri joburi IUF- The International University Fair
parc nufarul
economie razboi bani
romania germania
Concedieri scaderi economie

POIENI – ALEȘD (LOTUL 3) – Asocierea FCC CONSTRUCCION – GULERMAK – CCN lot 3 Cluj Napoca-Oradea-Episcopia Bihorofertă în valoare de 2.117.167.899,08 lei, fără TVA,

ALEȘD – FRONTIERĂ Ungaria (LOTUL 4– Asocierea WEBUILD SPA – IMPRESA PIZZAROTTI& C SPA – SALCEF SPA, cu valoarea de 2.416.850.365,99 lei, fără TVA

Borna din PNRR prevede semnarea a 50% dintre contractele feroviare până la finalul anului, misiune aproape imposibilă având în vedere contestațiile de pe toate cele 4 loturi Caransebeș – Arad și întârzierea la desemnarea câștigătorilor pe Cluj – Oradea.