Nava container care a blocat Canalul Suez în martie a revenit pe calea navigabilă, fără incidente

ever given Sursa foto: Suez Canal Authority, captura video

Imensa navă-container care a blocat Canalul Suez în martie – perturbând comerțul global – a trecut înapoi prin canalul navigabil, de această dată fără incidente, transmite BBC.com.

Ever Given a fost parte a unui convoi de nave care navigau din Marea Mediterană către Marea Roșie, a declarat Autoritatea Canalului Suez (SCA). Și-a descărcat încărcătura în Europa și se află acum în drum spre Asia.

Nava a fost repusă pe linia de plutire după o operațiune majoră de salvare de șase zile care a dus la moartea unei persoane. Vasul a fost apoi confiscat timp de trei luni în apropierea orașului Ismailia, în timp ce Egiptul și proprietarii Ever Given au convenit un acord de despăgubire.

Analize Economedia

sua dolari drapel ajutor steag flag us bani karolina-grabowska-4386425
recesiune
tineri programatori foto
Corinthia
criza de ouă din SUA
2265634-800x534
retea electrica - Transelectrica
digitalizare, calculator, cod, programare
statele unite, sua, washington, china, beijing, putere, geopolitica, razboi economic comercial, sanctiuni economice
antreprenoare, femeie, business, tech
tineri joburi IUF- The International University Fair
parc nufarul
economie razboi bani
romania germania
Concedieri scaderi economie
industrie forta de munca somaj industrial uzina fabrica manufactura muncitor muncitor necalificat
blindate, armata, militar
Bugetul familiei, bani
dambovita arena aci
afacere semnare contract pexels
șantier aeroport craiova
costuri, cladiri, birouri, angajati
software, calculator, IT
CV locuri de munca job
MixCollage-21-Dec-2024-07-15-PM-1798
economie 2024
grafic crestere dreamstime
tranzactii calcula fuziuni
locuinta constructii bricolaj
salariu, bani, lei

Urmărește mai jos producțiile video ale Economedia:

- articolul continuă mai jos -

La finele lunii martie, nava ”Ever Given” a eşuat pe diagonala canalului Suez, din cauza vântului puternic însoţit de o furtună de nisip care a redus vizibilitatea, blocând una dintre cele mai aglomerate rute de navigaţie ale lumii. După ce a fost repusă pe linia de plutire, în data de 29 martie, nava a fost vizată de un ordin de restricţie, în condiţiile în care Autoritatea Canalului Suez (SCA) a încercat să obţină despăgubiri de la proprietarul navei, firma japoneză Shoei Kisen şi asiguratorii săi. După ce părţile au ajuns la un acord privind despăgubirile, în data de 7 iulie, nava ‘Ever Given a ridicat în sfârşit ancora după 100 de zile în care a fost imobilizată în Egipt.

Blocarea Canalului Suez a perturbat unele lanţuri mondiale de aprovizionare, în condiţiile în care fluxurile mondiale de transport erau oricum afectate de pandemia COVID-19. Prin canalul Suez tranzitează circa 30% din traficul maritim mondial de transport containere şi circa 12% din comerţul global de bunuri.

Canalul Suez, care leagă Mediterana de Marea Roşie, asigură cea mai scurtă rută de transport maritim între Asia şi Europa. În 2020, au trecut prin această cale maritimă aproape 19.000 de nave, adică o medie de 51,5 nave în fiecare zi.