Salt Bank, neobankul dezvoltat de Banca Transilvania, a atras 400.000 de clienți la doar 10 luni de la lansare, iar peste 70.000 de noi clienți au fost înrolați în ultimele 2 luni, de la finalul anului 2024 până în prezent, a transmis compania într-un comunicat de presă.
Reprezentanții au anunțat recent noi funcționalități în aplicație, cum ar fi plata facturilor de utilități, o funcționalitate pentru economisire și una pentru gestionarea abonamentelor și a aplicațiilor unde clienții își înregistrează cardul, oferind mai mult control și siguranță.
„Ne concentrăm pe utilizatori, ascultăm nevoile lor și inovăm împreună cu ei. Am promovat un model de banking digital care să răspundă nevoilor reale ale românilor, iar adopția rapidă ne arată că am găsit direcția corectă. Susținem cu mândrie ecosistemul românesc și, până la finalul anului, ne propunem să depășim 700.000 de utilizatori”, a declarat Gabriela Nistor, CEO Salt Bank.
Salt Bank a mai anunțat că colaborează cu fintech-uri românești, cum ar fi Finqware, furnizor de soluții tehnologice de tip „open banking”, Pago, soluție de integrare a plăților facturilor, și Idea Morph, cu ajutorul căruia a creat un canal de comunicare direct cu clienții.