Compania Nestle, cel mai mare grup de produse alimentare din lume, și-a redus joi perspectivele de vânzări, menționând că a trebuit să încetinească ritmul de creștere a prețurilor mai devreme decât și-ar fi dorit, deoarece consumatorii au devenit tot mai atenți la costuri, transmite Reuters. Acțiunile sale au scăzut cu 4,3% în primele tranzacții.

Urmărește mai jos producțiile video ale Economedia:

- articolul continuă mai jos -

Acum se așteaptă ca vânzările organice pentru întregul an să crească cu cel puțin 3%, față de aproximativ 4% anterior. De asemenea, vânzările din primul semestru s-au situat ușor sub așteptările analiștilor, crescând cu 2,1%, comparativ cu o estimare medie de creștere de 2,5%.

“Există un comportament de căutare a valorii în rândul consumatorilor. Există presiune, în special la gama cu venituri mici”, a declarat CEO-ul Mark Schneider în cadrul unei conferințe de presă.

Analize Economedia

Piața de curierat, România, Cargus, Sameday, Fan Courier, Profit net, Cifră de afaceri, Pachet
Fermier cu legume
Linie asamblare uzina Dacia Mioveni (4)
Imagine apa piscină
Job, căutare de job, șomeri, tineri șomeri
Knauf Insulation, fabrica vata minerala sticla
George-Simion-Nicusor-Dan (1)
Steaguri Romania si UE
bani, lei, finante, bancnote, euro, 5 lei
bec iluminat, becuri
piata auto, uniunea europeana, romania
recesiune
sua dolari drapel ajutor steag flag us bani karolina-grabowska-4386425
Piata 9 restaurant
recesiune
tineri programatori foto
Corinthia
criza de ouă din SUA
2265634-800x534
retea electrica - Transelectrica
digitalizare, calculator, cod, programare
statele unite, sua, washington, china, beijing, putere, geopolitica, razboi economic comercial, sanctiuni economice
antreprenoare, femeie, business, tech
tineri joburi IUF- The International University Fair
parc nufarul
economie razboi bani
romania germania
Concedieri scaderi economie
industrie forta de munca somaj industrial uzina fabrica manufactura muncitor muncitor necalificat
blindate, armata, militar

El a numit America de Nord, Europa și China ca locuri în care Nestle și unele alte companii de bunuri de consum observă această tendință.

Compania elvețiană și-a majorat prețurile cu 2%, mai puțin decât cele 3% așteptate de analiști și marcând o încetinire continuă a creșterilor de prețuri.

Creșterile de prețuri din întregul sector s-au temperat după ani de creștere a prețurilor pentru a păstra profiturile și a absorbi costurile mai mari ale materiilor prime, deoarece companiile acordă prioritate recuperării volumelor de vânzări pierdute în fața mărcilor mai ieftine.

Producătorul batoanelor KitKat, al cafelei Nespresso și al condimentelor Maggi a reușit să își crească volumele în primul semestru, creșterea internă reală (RIG), o măsură a volumului de vânzări, crescând cu 0,1%, comparativ cu o estimare căreia ar urma să scadă cu 0,5%.

“În întregul spectru al categoriilor Nestle, în ceea ce privește calitatea categoriei, prețurile arată rău”, a declarat analistul Bruno Monteyne de la Bernstein într-o notă.

“RIG contează, dar la ce cost?”, a spus el. El a adăugat că cele mai slabe creșteri de prețuri au fost observate în cafea și hrana pentru animale de companie, care sunt de obicei cele mai puternice vânzări ale Nestle, în timp ce la alte categoriil, cum ar fi produsele lactate și mâncărurile preparate, au înregistrat scăderi de prețuri în al doilea trimestru.