Netflix confirmă acum, cu subiect şi predicat, că lucrează la o versiune cu reclame care va costa mai puţin, după mai multe indicii oferite în acest sens, scrie News.ro.

Urmărește mai jos producțiile video ale Economedia:

- articolul continuă mai jos -

Co-directorul executiv de la Netflix, Ted Sarandos, a confirmat, în cadrul unui interviu acordat la Cannes Lions, faptul că serviciul american de streaming vrea să lanseze o versiune cu reclame.

Este pentru prima oară când viitorul abonament este confirmat fără echivoc de Netflix, până acum şefii companiei ferindu-se să ofere mai mult decât mici indicii pe baza cărora presa să speculeze.

Analize Economedia

om robot industria automotive
studenti, universitate, academie, absolventi
Piața de curierat, România, Cargus, Sameday, Fan Courier, Profit net, Cifră de afaceri, Pachet
Fermier cu legume
Linie asamblare uzina Dacia Mioveni (4)
Imagine apa piscină
Job, căutare de job, șomeri, tineri șomeri
Knauf Insulation, fabrica vata minerala sticla
George-Simion-Nicusor-Dan (1)
Steaguri Romania si UE
bani, lei, finante, bancnote, euro, 5 lei
bec iluminat, becuri
piata auto, uniunea europeana, romania
recesiune
sua dolari drapel ajutor steag flag us bani karolina-grabowska-4386425
Piata 9 restaurant
recesiune
tineri programatori foto
Corinthia
criza de ouă din SUA
2265634-800x534
retea electrica - Transelectrica
digitalizare, calculator, cod, programare
statele unite, sua, washington, china, beijing, putere, geopolitica, razboi economic comercial, sanctiuni economice
antreprenoare, femeie, business, tech
tineri joburi IUF- The International University Fair
parc nufarul
economie razboi bani
romania germania
Concedieri scaderi economie

„Am lăsat deoparte un segment mare de clienţi”, spune Sarandos, referindu-se la cei care nu plătesc Netflix pentru că este prea scump şi ar prefera un abonament mai ieftin, cu reclame.

Cei de la Netflix nu oferă o estimare pentru lansarea versiunii cu reclame. Presa americană, însă, speculează că acesta va fi disponibil, cel puţin în Statele Unite, până la finalul acestui an.

Oficialii companiei au început să vorbească mai mult despre reclame abia după scăderea în premieră a numărului de abonaţi din trimestrul trecut, scădere care a dus la căderea acţiunilor.

După cei 200.000 de abonaţi pierduţi în primul trimestru, Netflix se aşteaptă să piardă încă 2 milioane de abonaţi în al doilea trimestru. În aceste condiţii, este clar că serviciul de streaming trebuie să schimbe ceva, iar o versiune mai ieftină, fie şi cu reclame, ar putea readuce Netflix pe creştere.