Netflix confirmă planurile pentru un abonament cu reclame

netflix, tv Sursa foto: Pexels

Netflix confirmă acum, cu subiect şi predicat, că lucrează la o versiune cu reclame care va costa mai puţin, după mai multe indicii oferite în acest sens, scrie News.ro.

Co-directorul executiv de la Netflix, Ted Sarandos, a confirmat, în cadrul unui interviu acordat la Cannes Lions, faptul că serviciul american de streaming vrea să lanseze o versiune cu reclame.

Este pentru prima oară când viitorul abonament este confirmat fără echivoc de Netflix, până acum şefii companiei ferindu-se să ofere mai mult decât mici indicii pe baza cărora presa să speculeze.

Analize Economedia

inflatie bani echilibru balanta
la veterinar
camioane UMB autostrazi
Donald Trump
Colaj bani lei Marcel Ciolacu
Bani, investitie, economii
Marcel Ciolacu, premier
Incredere
constructii, locuințe, bloc, muncitori, șantier
cristian mihai ciolacu, nepotul premierului
Emil Boc, Sorin Grindeanu
Ministerul Energiei Sursa foto Peter Szijjarto
tbb foto event
productie, fabrica
Donald Trump, Trumponomics
euro, moneda, bancnote, bani
bani, finante, lei, financiar, deficit
Mugur Isarescu, guverantorul BNR
Azomures
inflatie bani echilibru balanta
452710313_472208142236025_2821867466000769013_n
Mugur Isărescu, Banca Națională a României, BNR
tineri joburi IUF- The International University Fair
crestere economica, grafic
bani, lei, moneda
noii directori de la Transelectrica - Economedia
crestere economica grafic calcule foto pexels-pixabay
retea electrica - Transelectrica
Ford Courier Craiova Otosan (1)
Schaeffler Romania 1

„Am lăsat deoparte un segment mare de clienţi”, spune Sarandos, referindu-se la cei care nu plătesc Netflix pentru că este prea scump şi ar prefera un abonament mai ieftin, cu reclame.

Cei de la Netflix nu oferă o estimare pentru lansarea versiunii cu reclame. Presa americană, însă, speculează că acesta va fi disponibil, cel puţin în Statele Unite, până la finalul acestui an.

Oficialii companiei au început să vorbească mai mult despre reclame abia după scăderea în premieră a numărului de abonaţi din trimestrul trecut, scădere care a dus la căderea acţiunilor.

După cei 200.000 de abonaţi pierduţi în primul trimestru, Netflix se aşteaptă să piardă încă 2 milioane de abonaţi în al doilea trimestru. În aceste condiţii, este clar că serviciul de streaming trebuie să schimbe ceva, iar o versiune mai ieftină, fie şi cu reclame, ar putea readuce Netflix pe creştere.

Urmărește mai jos producțiile video ale Economedia: