Netflix confirmă acum, cu subiect şi predicat, că lucrează la o versiune cu reclame care va costa mai puţin, după mai multe indicii oferite în acest sens, scrie News.ro.

Urmărește mai jos producțiile video ale Economedia:

- articolul continuă mai jos -

Co-directorul executiv de la Netflix, Ted Sarandos, a confirmat, în cadrul unui interviu acordat la Cannes Lions, faptul că serviciul american de streaming vrea să lanseze o versiune cu reclame.

Este pentru prima oară când viitorul abonament este confirmat fără echivoc de Netflix, până acum şefii companiei ferindu-se să ofere mai mult decât mici indicii pe baza cărora presa să speculeze.

Analize Economedia

Hidroelectrica logo
armament-romania
utilitati, electricitate, energie
Angajați, recrutări
inflatie
aparare militari
baraj Hidroelectrica
joburi, oameni, persoane, agitație, aglomeratie, locuri de muncă, muncă, angajatori, stradă
Neptun Deep
bursa, investitii, indici, cresteri, scaderi, investitori
calcule buget
Biserica fortificată din Bierțan) de Kayle Kaupanger
Economii, Bani, Tineri, Pușculiță
investiții, creșteri, acțiuni, bursă, taur, bull
cresteri, dividende, bursa, piata de capital
Dubai proprietati imobiliare
România-Ungaria steaguri
un programator lucreaza la un laptop
adrian-dragos-paval-dedeman
economie calcule
somer calculator
burse, piete, multipli
bani, lei, economie, finante, deficit, inflatie
armata romana, capu midia, romania, nato, militari, soldati, antrenament, exercitiu militar, himars, rachete, sisteme de aparare aeriana
auto, masina chinezeasca
om robot industria automotive
transport
studenti, universitate, academie, absolventi
Piața de curierat, România, Cargus, Sameday, Fan Courier, Profit net, Cifră de afaceri, Pachet
Fermier cu legume

„Am lăsat deoparte un segment mare de clienţi”, spune Sarandos, referindu-se la cei care nu plătesc Netflix pentru că este prea scump şi ar prefera un abonament mai ieftin, cu reclame.

Cei de la Netflix nu oferă o estimare pentru lansarea versiunii cu reclame. Presa americană, însă, speculează că acesta va fi disponibil, cel puţin în Statele Unite, până la finalul acestui an.

Oficialii companiei au început să vorbească mai mult despre reclame abia după scăderea în premieră a numărului de abonaţi din trimestrul trecut, scădere care a dus la căderea acţiunilor.

După cei 200.000 de abonaţi pierduţi în primul trimestru, Netflix se aşteaptă să piardă încă 2 milioane de abonaţi în al doilea trimestru. În aceste condiţii, este clar că serviciul de streaming trebuie să schimbe ceva, iar o versiune mai ieftină, fie şi cu reclame, ar putea readuce Netflix pe creştere.