Au fost avizați în Consiliul Tehnico-Economic al Ministerului Transporturilor și Infrastructurii indicatorii tehnico-economici necesari pentru extinderea Magistralei M4 de Metrou intră Gara de Nord și Gara Progresul, anunță secretarul de stat în ministerul Transporturilor, Ionel Scrioșteanu.
Valoarea totală a investiției este de 3,43 miliarde de euro (cu TVA), iar sursa de finanțare este asigurată din fonduri europene nerambursabile, buget de stat și alte surse de finanțare legal constituite, a spus secretarul de stat.
El a precizat că principalele caracteristici ale tronsonului Gara de Nord 2 – Gara Progresul sunt următoarele:
✅️ 11,94 km lungime traseu nou construit, din care:
● 10,84 km în exploatare cu călători
● 1,1 km în exploatare fără călători (legătură depou Progresul)
✅️ 1 depou suprateran (Progresul)
✅️ 1 stație existentă (Gara de Nord 2)
✅️ 13 stații de metrou noi:
Sursa foto: Facebook/ Ionel Scrioșteanu
🚇 Știrbei Vodă
🚇 Bogdan Petriceicu Hașdeu
🚇 Uranus
🚇 George Rozorea
🚇 Chirigiu
🚇 Filaret
🚇 Eroii Revoluției 2
🚇 George Bacovia
🚇 Toporași
🚇 Nicolae Cajal
🚇 Luică
🚇 Giurgiului
🚇 Progresul
Durata de execuție a investiției este de 50 luni. Implementarea acestuia va avea loc în parteneriat cu autoritățile publice locale din regiunea București-Ilfov, respectiv Consiliul Județean Ilfov și Primăria Sectorului 4.
“Metroul și trenul metropolitan trebuie să devină coloana vertebrală a infrastructurii de transport public, așa cum am stabilit și în Planul de Mobilitate Urbană Durabilă, iar integrate cu restul sistemului de transport metropolitan, reprezintă singura soluție pentru rezolvarea traficului în regiunea București – Ilfov, dublate de dezvoltarea infrastructurii de transport (rutier, feroviar).”, a mai spus secretarul de stat în ministerul Transporturilor, Ionel Scrioșteanu.

Trei oferte depuse pentru noua magistrală de metrou

Trei asocieri, formate dintr-un număr total de 56 de societăți comerciale, au depus ofertele tehnice și financiare pentru construcția magistralei de metrou M4, tronsonul Gara de Nord – Gara Progresul, a anunțat primarul Sectorului 4 Daniel Băluță la începutul lunii octombrie 2024.

Urmărește mai jos producțiile video ale Economedia:

- articolul continuă mai jos -

Două asocieri din Turcia au depus oferte pentru Lotul 1 Gara de Nord – Eroii Revoluției, respectiv Gulermak și Dogus.

O asociere condusă de românii de la Erbașu au depus ofertă pentru Lotul 2 Eroii Revoluției – Gara Progresul.

Analize Economedia

om robot industria automotive
studenti, universitate, academie, absolventi
Piața de curierat, România, Cargus, Sameday, Fan Courier, Profit net, Cifră de afaceri, Pachet
Fermier cu legume
Linie asamblare uzina Dacia Mioveni (4)
Imagine apa piscină
Job, căutare de job, șomeri, tineri șomeri
Knauf Insulation, fabrica vata minerala sticla
George-Simion-Nicusor-Dan (1)
Steaguri Romania si UE
bani, lei, finante, bancnote, euro, 5 lei
bec iluminat, becuri
piata auto, uniunea europeana, romania
recesiune
sua dolari drapel ajutor steag flag us bani karolina-grabowska-4386425
Piata 9 restaurant
recesiune
tineri programatori foto
Corinthia
criza de ouă din SUA
2265634-800x534
retea electrica - Transelectrica
digitalizare, calculator, cod, programare
statele unite, sua, washington, china, beijing, putere, geopolitica, razboi economic comercial, sanctiuni economice
antreprenoare, femeie, business, tech
tineri joburi IUF- The International University Fair
parc nufarul
economie razboi bani
romania germania
Concedieri scaderi economie

Turcii de la Gulermak lucrează împreună cu Alstom și Arcada pentru execuția magistralei de metrou M1 din Cluj-Napoca. Gullermak a câștigat și licitația pentru secțiunea II Băneasa – Otopeni a M6 spre Aeroportul Otopeni.

Turcii de la Dogus nu au niciun mare contract de infrastructură în România și au pierdut și licitația pentru magistrala de metrou M1 din Cluj-Napoca în fața compatrioților de la Gulermak.

Erbașu lucrează pe Atostrada A3 Transilvania și la planșeul Unirii.

Ofertele depuse pentru LOT 1: GARA DE NORD – EROII REVOLUTIEI

– ASOCIEREA NR.1:
• GÜLERMAK (LIDER)
• TYLIN TUNNELCONSULT
• Gülermak Emlak Yapı
• ELECTROPROIECT
• MUZEUL MUNICIPIULUI BUCURESTI
• THEDA MAR DESIGN
• EPC – CONSULTANTA DE MEDIU
• URBAN PROFILE GRELE
• VERTATEL INTERNATIONAL
• SOLUTII ELECTRICE INTEGRATE
• SAIDEL Engineering
• SIXENSE SOLUTIONS
• ROTERMIT
• TIAB
• ALTIMATE
• UTI CONSTRUCTION AND FACILITY MANAGEMENT
• DANAVI
• 3TI PROGETTI ITALIA – INGEGNERIA INTEGRATA
• METRANS ENGINEERING

– ASOCIEREA NR.2:
• DOGUS INSAAT VE TICARET (LIDER)
• DANAVI
• KONE Ascensorul
• LABORATORUL DE CONSTRUCTII BUCURESTI
• APOLODOR COM IMPEX
• VERTATEL INTERNATIONAL
• MUZEUL NATIONAL DE ISTORIE A ROMANIEI
• GP GROUP JSC
• TOTAL BUSINESS LAND PROIECT
• GEOSTUD
• SIXENSE SOLUTIONS
• YUKSEL PROJE
• YDA INȘAAT SANAYI
• Trace Group Hold
• ROTERMIT

Ofertele depuse pentru LOT 2: EROII REVOLUTIEI – GARA PROGRESUL:

– ASOCIEREA NR.1:
• CONSTRUCTII ERBASU (LIDER)
• GEOHIDROCONSULT
• GÜLERMAK SPÓŁKA
• ELECTROCONS GROUP PROIECT INT’L
• SAIDEL Engineering
• ELECTRO-ALFA INTERNATIONAL
• ERBASU TOTAL CONSTRUCT
• ERBASU EDIL CONSTRUCT
• ALTIMATE
• UTI CONSTRUCTION AND FACILITY MANAGEMENT
• TIAB
• THEDA MAR DESIGN
• SOMET
• 3TI PROGETTI ITALIA – INGEGNERIA INTEGRATA
• METRANS ENGINEERING
• CONCELEX
• DANAVI
• FOCUS SECURITY SYSTEMS
• SCHINDLER ROMANIA
• SIXENSE SOLUTIONS
• TYLIN TUNNELCONSULT
• ELECTROPROIECT
• BOG’ART