Noua magistrală de metrou între Gara de Nord și Gara Progresul: Traseul va avea 12 kilometri și 13 stații, iar costul se apropie de 3,5 miliarde de euro

metrou Gara de Nord – Gara Progresul Sursa foto: Facebook/ Ionel Scrioșteanu
Au fost avizați în Consiliul Tehnico-Economic al Ministerului Transporturilor și Infrastructurii indicatorii tehnico-economici necesari pentru extinderea Magistralei M4 de Metrou intră Gara de Nord și Gara Progresul, anunță secretarul de stat în ministerul Transporturilor, Ionel Scrioșteanu.
Valoarea totală a investiției este de 3,43 miliarde de euro (cu TVA), iar sursa de finanțare este asigurată din fonduri europene nerambursabile, buget de stat și alte surse de finanțare legal constituite, a spus secretarul de stat.
El a precizat că principalele caracteristici ale tronsonului Gara de Nord 2 – Gara Progresul sunt următoarele:
✅️ 11,94 km lungime traseu nou construit, din care:
● 10,84 km în exploatare cu călători
● 1,1 km în exploatare fără călători (legătură depou Progresul)
✅️ 1 depou suprateran (Progresul)
✅️ 1 stație existentă (Gara de Nord 2)
✅️ 13 stații de metrou noi:
Sursa foto: Facebook/ Ionel Scrioșteanu
🚇 Știrbei Vodă
🚇 Bogdan Petriceicu Hașdeu
🚇 Uranus
🚇 George Rozorea
🚇 Chirigiu
🚇 Filaret
🚇 Eroii Revoluției 2
🚇 George Bacovia
🚇 Toporași
🚇 Nicolae Cajal
🚇 Luică
🚇 Giurgiului
🚇 Progresul
Durata de execuție a investiției este de 50 luni. Implementarea acestuia va avea loc în parteneriat cu autoritățile publice locale din regiunea București-Ilfov, respectiv Consiliul Județean Ilfov și Primăria Sectorului 4.
“Metroul și trenul metropolitan trebuie să devină coloana vertebrală a infrastructurii de transport public, așa cum am stabilit și în Planul de Mobilitate Urbană Durabilă, iar integrate cu restul sistemului de transport metropolitan, reprezintă singura soluție pentru rezolvarea traficului în regiunea București – Ilfov, dublate de dezvoltarea infrastructurii de transport (rutier, feroviar).”, a mai spus secretarul de stat în ministerul Transporturilor, Ionel Scrioșteanu.

Trei oferte depuse pentru noua magistrală de metrou

Trei asocieri, formate dintr-un număr total de 56 de societăți comerciale, au depus ofertele tehnice și financiare pentru construcția magistralei de metrou M4, tronsonul Gara de Nord – Gara Progresul, a anunțat primarul Sectorului 4 Daniel Băluță la începutul lunii octombrie 2024.

Două asocieri din Turcia au depus oferte pentru Lotul 1 Gara de Nord – Eroii Revoluției, respectiv Gulermak și Dogus.

O asociere condusă de românii de la Erbașu au depus ofertă pentru Lotul 2 Eroii Revoluției – Gara Progresul.

Analize Economedia

software, calculator, IT
CV locuri de munca job
MixCollage-21-Dec-2024-07-15-PM-1798
economie 2024
grafic crestere dreamstime
tranzactii calcula fuziuni
locuinta constructii bricolaj
salariu, bani, lei
turcia, ankara, steag, flag, drapel, istanbul, alegeri
bani, lei, bancnote, cash, numerar
bursa, indice bursier, investitii, scadere, grafic
bursa, indice bursier, investitii, scadere, grafic
inflatie bani echilibru balanta
la veterinar
camioane UMB autostrazi
Donald Trump
Colaj bani lei Marcel Ciolacu
Bani, investitie, economii
Marcel Ciolacu, premier
Incredere
constructii, locuințe, bloc, muncitori, șantier
cristian mihai ciolacu, nepotul premierului
Emil Boc, Sorin Grindeanu
Ministerul Energiei Sursa foto Peter Szijjarto
tbb foto event
productie, fabrica
Donald Trump, Trumponomics
euro, moneda, bancnote, bani
bani, finante, lei, financiar, deficit
Mugur Isarescu, guverantorul BNR

Turcii de la Gulermak lucrează împreună cu Alstom și Arcada pentru execuția magistralei de metrou M1 din Cluj-Napoca. Gullermak a câștigat și licitația pentru secțiunea II Băneasa – Otopeni a M6 spre Aeroportul Otopeni.

Turcii de la Dogus nu au niciun mare contract de infrastructură în România și au pierdut și licitația pentru magistrala de metrou M1 din Cluj-Napoca în fața compatrioților de la Gulermak.

Erbașu lucrează pe Atostrada A3 Transilvania și la planșeul Unirii.

Ofertele depuse pentru LOT 1: GARA DE NORD – EROII REVOLUTIEI

– ASOCIEREA NR.1:
• GÜLERMAK (LIDER)
• TYLIN TUNNELCONSULT
• Gülermak Emlak Yapı
• ELECTROPROIECT
• MUZEUL MUNICIPIULUI BUCURESTI
• THEDA MAR DESIGN
• EPC – CONSULTANTA DE MEDIU
• URBAN PROFILE GRELE
• VERTATEL INTERNATIONAL
• SOLUTII ELECTRICE INTEGRATE
• SAIDEL Engineering
• SIXENSE SOLUTIONS
• ROTERMIT
• TIAB
• ALTIMATE
• UTI CONSTRUCTION AND FACILITY MANAGEMENT
• DANAVI
• 3TI PROGETTI ITALIA – INGEGNERIA INTEGRATA
• METRANS ENGINEERING

– ASOCIEREA NR.2:
• DOGUS INSAAT VE TICARET (LIDER)
• DANAVI
• KONE Ascensorul
• LABORATORUL DE CONSTRUCTII BUCURESTI
• APOLODOR COM IMPEX
• VERTATEL INTERNATIONAL
• MUZEUL NATIONAL DE ISTORIE A ROMANIEI
• GP GROUP JSC
• TOTAL BUSINESS LAND PROIECT
• GEOSTUD
• SIXENSE SOLUTIONS
• YUKSEL PROJE
• YDA INȘAAT SANAYI
• Trace Group Hold
• ROTERMIT

Ofertele depuse pentru LOT 2: EROII REVOLUTIEI – GARA PROGRESUL:

– ASOCIEREA NR.1:
• CONSTRUCTII ERBASU (LIDER)
• GEOHIDROCONSULT
• GÜLERMAK SPÓŁKA
• ELECTROCONS GROUP PROIECT INT’L
• SAIDEL Engineering
• ELECTRO-ALFA INTERNATIONAL
• ERBASU TOTAL CONSTRUCT
• ERBASU EDIL CONSTRUCT
• ALTIMATE
• UTI CONSTRUCTION AND FACILITY MANAGEMENT
• TIAB
• THEDA MAR DESIGN
• SOMET
• 3TI PROGETTI ITALIA – INGEGNERIA INTEGRATA
• METRANS ENGINEERING
• CONCELEX
• DANAVI
• FOCUS SECURITY SYSTEMS
• SCHINDLER ROMANIA
• SIXENSE SOLUTIONS
• TYLIN TUNNELCONSULT
• ELECTROPROIECT
• BOG’ART

Urmărește mai jos producțiile video ale Economedia:

Comentarii

Pentru a posta un comentariu, trebuie să te Înregistrezi sau să te Autentifici.