Ion Simu, fost şef al Regionalei de Căi Ferate Timişoara este de astăzi, noul director general interimar al CFR Infrastructură, compania care administrează reţeaua feroviară din România, potrivit unui anunţ oficial care confirmă informaţia pe care Economedia a publicat-o miercuri. Consiliul de Administraţie al CFR SA, nu a mai prelungit mandatul fostului director Ioan Pintea (numit la începutul anului 2020, în mandatul ministrului Bode) şi l-a pus şef pentru o perioadă de 4 luni pe Ion Simu. Absolvent al Universităţii Politehnice din Timişoara, Simu ar fi ajutat la  transportul membrilor şi simpatizanţilor PSD la marele miting al social-democraţilor din 2018 de la Bucureşti, el însuşi fiind menbru PSD Caraş Severin, potrivit publicaţiei Pressone. Notă: Ministrul Transporturilor, Sorin Grindeanu, deputat de Timiş, este născut în Caransebeş, judeţul Caraş – Severin. Vezi aici ultima declaraţie de avere a noului şef CFR SA.

Urmărește mai jos producțiile video ale Economedia:

- articolul continuă mai jos -

CFR Infrastructură precizează într-un comunicat că, una dintre priorităţile noului şef al Căilor Ferate este prioritizarea proiectelor din PNRR : ,, Compania Naţională de Căi Ferate CFR SA vă informează că, vineri 17 decembrie 2021, Ion SIMU-ALEXANDRU a preluat conducerea Companiei, fiind desemnat, de Consiliul de Administraţie, în funcția de director general interimar, pentru un mandat de patru luni. Ion SIMU-ALEXANDRU, de profesie inginer, este absolvent al Facultății de Mecanică, specializarea Ingineria Sistemelor de Circulație Feroviară, din cadrul Universității Politehnice Timișoara și are o experiență profesională de 30 de ani, în domeniul feroviar.” – a comunicat Compania.

La preluarea mandatului Simu a promis că programul pentru modernizarea căii ferate se va desfăşura în ritm accelerat :  ,,Toate aceste proiecte, care au o contribuție esențială în dezvoltarea economică a rețelei feroviare naționale, dar și a companiei în sine, se vor implementa în regim accelerat, pentru că acum există șansa uriașă să modernizăm calea ferată, în această perioadă în care transportul feroviar, cel mai ecologic mod de transport, este o prioritate la nivel european și național” -a spus Simu.

Analize Economedia

om robot industria automotive
studenti, universitate, academie, absolventi
Piața de curierat, România, Cargus, Sameday, Fan Courier, Profit net, Cifră de afaceri, Pachet
Fermier cu legume
Linie asamblare uzina Dacia Mioveni (4)
Imagine apa piscină
Job, căutare de job, șomeri, tineri șomeri
Knauf Insulation, fabrica vata minerala sticla
George-Simion-Nicusor-Dan (1)
Steaguri Romania si UE
bani, lei, finante, bancnote, euro, 5 lei
bec iluminat, becuri
piata auto, uniunea europeana, romania
recesiune
sua dolari drapel ajutor steag flag us bani karolina-grabowska-4386425
Piata 9 restaurant
recesiune
tineri programatori foto
Corinthia
criza de ouă din SUA
2265634-800x534
retea electrica - Transelectrica
digitalizare, calculator, cod, programare
statele unite, sua, washington, china, beijing, putere, geopolitica, razboi economic comercial, sanctiuni economice
antreprenoare, femeie, business, tech
tineri joburi IUF- The International University Fair
parc nufarul
economie razboi bani
romania germania
Concedieri scaderi economie

Investiţii şi şantiere de miliarde de euro pe Calea Ferată

CFR Infrastructură derulează cu fonduri europene doar două lucrări majore : modernizarea sectoarelor dintre Braşov- Sighişoara şi Simeria pe coridorul IV şi refacerea liniei Bucureşti- Giurgiu pentru redeschiderea circulaţiei.

Cele mai importante investiţii prin PNRR sunt electrificare şi modernizare pe liniile Caransebeş-Timişoara respectiv Cluj Napoca- Oradea, fiecare cu o valoare totală de aprox. 1,3 miliarde euro.