Consiliul Județean Călărași a semnat cu proiectantul Eurocerad (România) contractul pentru studiul de fezabilitate al Pasajului rutier de la Lehliu-Gară, pasaj finanțat din PNRR care va supratraversa linia de tren București-Constanța. Ar putea fi al treilea pod peste Magistrala 800, primul, cel de la Drajna de pe DN 21 fiind deschis în 2023, iar Primăria Brănești urmând să înceapă peste două săptămâni lucrările la pasajul de la Brănești (constructor Tracon).

Urmărește mai jos producțiile video ale Economedia:

- articolul continuă mai jos -

Proiectul pasajului peste Magistrala M 800 București-Constanța este derulat în cadrul unui parteneriat CNIAR-Consiliul Județean Călărași, iar durata de realizare este de 4 luni.

,,Încă un pas important pentru construirea Pasajului de la Lehliu-Gară ! Președintele Consiliului Județean Călărași, Vasile Iliuță, a semnat astăzi, contractul pentru realizarea Studiului de Fezabilitate pentru implementarea obiectivului de investiții: „Pasaj de trecere la nivel de cale ferată, București -Constanța (Lehliu Gară)”

Analize Economedia

România-Ungaria steaguri
un programator lucreaza la un laptop
adrian-dragos-paval-dedeman
economie calcule
somer calculator
burse, piete, multipli
bani, lei, economie, finante, deficit, inflatie
armata romana, capu midia, romania, nato, militari, soldati, antrenament, exercitiu militar, himars, rachete, sisteme de aparare aeriana
auto, masina chinezeasca
om robot industria automotive
transport
studenti, universitate, academie, absolventi
Piața de curierat, România, Cargus, Sameday, Fan Courier, Profit net, Cifră de afaceri, Pachet
Fermier cu legume
linie asamblare Dacia
Imagine apa piscină
Job, căutare de job, șomeri, tineri șomeri
Knauf Insulation, fabrica vata minerala sticla
George-Simion-Nicusor-Dan (1)
Steaguri Romania si UE
bani, lei, finante, bancnote, euro, 5 lei
bec iluminat, becuri
piata auto, uniunea europeana, romania
recesiune
sua dolari drapel ajutor steag flag us bani karolina-grabowska-4386425
Piata 9 restaurant
recesiune
tineri programatori foto
Corinthia
criza de ouă din SUA

Contractul cuprinde două etape:

Etapa I: Elaborarea Studiului de Fezabilitate -Documentații tehnice necesare în vederea obținerii Certificatului de urbanism și a tuturor avizelor/acordurilor – faza SF.  Întocmire documentațiilor tehnice faza – Studiu de Fezabilitate, inclusiv studii de teren
Etapa II: Asistență tehnică-Acordarea asistenței tehnice beneficiarului / autorității contractante în perioada derulării procedurilor de licitații pentru proiectare și execuție. Pasajul de la Lehliu-Gară face parte din ampla strategie de dezvoltare a județului Călărași. Se va elimina gradul de periculozitate și mai ales se vor anula blocajele rutiere din acel punct” – a anunțat, joi, 9 mai, Consiliul Județean Călărași.

„Obiectul contractului de prestari de servicii este Elaborarea Studiului de Fezabilitate pentru obiectivul de investitii „Pasaj de trecere la nivel de cale ferata, Bucuresti – Constanta (Lehliu-Gara)” in conformitate cu prevederile din Caietul de Sarcini şi a conditiilor din contract . Descrierea serviciilor este disponibila in Caietul de Sarcini şi Documentatia tehnica din cadrul prezentei documentatii de atribuire”, potrivit SEAP.

„În prezent drumul natțional DN 3 intersectează la nivel calea ferată București-Constanța în Lehliu Gară. Având în vedere că zilnic circulă 26 de perechi de trenuri la care se aduagă trenurile de marfă, CF 800 realizând legătura între Portul Constanța și București. Astfel, circulația pe drumul național DN 3 este frecvent îngreunată în orașul Lehliu Gară. De asemenea, la 1,4 kilometri spre sud de această intersecție la nivel este accesul spre A 2 (n.r. Autostrada Soarelui) astfel că, Dn 3 reprezintă, în acest areal un colector de trafic pentru vehicule care tranzitează spre A 2, dar și o rută alternativă în cazul unor incidente de natură să conducă la închiderea și devierea traficului pe A2”, arată caietul de sarcini pe care l-a consultat Economedia.