Penalizări (ridicole) pentru firmele care proiectează Autostrăzile Paşcani – Suceava şi Suceava –Siret : 0,001 % pe zi din valoarea contractului. Contractele au fost semnate în septembrie 2020 pentru 11 şi 12 milioane lei iar avansul este de 0 %, potrivit CNAIR

CNAIR proiecte Moldova Sursa : CNAIR

Compania de Drumuri aplică o penalizare ridicolă, de 0,001% pe zi (adică 120 lei/zi) pentru întârzieri la proiectarea Autostrăzii Paşcani – Suceava, un contract semnat în septembrie 2020 cu asocierea Search – Egis pentru 12 milioane lei. Aceeaşi penalizare, 0,001 % zi este anunţată şi pentru Drumul Expres sau Autostradă Suceava – Paşcani. Este vorba despre un contract pentru realizarea documentaţiei tehnice ( Studiu de Fezabilitate şi Proiect Tehnic) pentru şoseaua de mare viteză cu o lungime de 62 de kilometri care continuă Autostrada A 7 Ploieşti – Paşcani până în vama Siret, la frontiera cu Ucraina. De la semnarea contractului şi până acum au fost realizaţi doar 1000 de metri liniari de investigaţii geotehnice dintr-un total de aproape 10 000, anunţă CNAIR într-un comunicat oficial : ,,Au fost demarate procedurile de obținere a avizelor și acordurilor solicitate prin Certificatul de Urbanism și, în mod simultan, a fost demarată procedura de procurare a Acordului de Mediu. Investigațiile geotehnice sunt în derulare, ele fiind demarate din luna septembrie 2021. Până în prezent au fost realizați aproximativ 1.000 ml din totalul de 9.256 ml propusi; Prestatorul nu reusește să mobilizeze în teren numărul de utilaje asumate în cadrul ofertei depuse, ritmul fiind nesatisfăcător. Au fost instituite mecanismele contractuale, iar în prezent, Prestatorul acumulează penalități de întârziere în cuantum de 0.001 % din valoarea de contract / zi de întârziere. CNAIR a mobilizat o echipa în teren pentru verificarea activității de realizare a investigațiilor geotehnice.” a transmis Compania de Drumuri. Potrivit graficului de predare, termenul limită este octombrie 2022 iar CNAIR raportează oficial că stadiul întregului proiect este de 0%.

Autostrada/Drum Expres Suceava – Siret

Investigațiile geotehnice sunt în derulare, ele fiind demarate din luna august 2021. Până în prezent  au fost realizați aproximativ 900 ml din totalul de 7.133 ml propuși. Prestatorul nu reuseste să mobilizeze în teren numărul de utilaje asumate în cadrul ofertei depuse, ritmul fiind nesatisfăcător. Au fost aplicate mecanismele contractuale, iar în prezent, Prestatorul acumulează penalitati de întârziere în cuantum de 0.001 % din valoarea de contract / zi de întârziere.Și în cadrul acestui proiect CNAIR a mobilizat o echipă în teren pentru verificarea activității de realizare a investigațiilor geotehnice.

Analize Economedia

Donald Trump
Colaj bani lei Marcel Ciolacu
Bani, investitie, economii
Marcel Ciolacu, premier
Incredere
constructii, locuințe, bloc, muncitori, șantier
cristian mihai ciolacu, nepotul premierului
Emil Boc, Sorin Grindeanu
Ministerul Energiei Sursa foto Peter Szijjarto
tbb foto event
productie, fabrica
Donald Trump, Trumponomics
euro, moneda, bancnote, bani
bani, finante, lei, financiar, deficit
Mugur Isarescu, guverantorul BNR
Azomures
inflatie bani echilibru balanta
452710313_472208142236025_2821867466000769013_n
Mugur Isărescu, Banca Națională a României, BNR
tineri joburi IUF- The International University Fair
crestere economica, grafic
bani, lei, moneda
noii directori de la Transelectrica - Economedia
crestere economica grafic calcule foto pexels-pixabay
retea electrica - Transelectrica
Ford Courier Craiova Otosan (1)
Schaeffler Romania 1
investitii bani
Nokian+Tyres+Romania+factory+1st+tire+02
Elena Deacu

Situaţia tuturor proiectelor de infrastructură rutieră din Moldova, în postarea CNAIR

Precizările Companiei de Drumuri vin în contextul nemulţumirilor asociaţiilor civice din Moldova cu privire la întârzierea celor mai importante proiecte din regiune : ,,CNAIR acordă o importanță deosebită derulării și finalizării cu succes, la un nivel de calitate ridicată a serviciilor solicitate. Compania mobilizează în acest sens resurse umane relevante (specialiști în domeniul rutier: ingineri CFDP/geotehnicieni/ingineri geodezi etc.) și susține Prestatorii implicați în activitățile specifice obiectivelor destinate Moldovei și Bucovinei”. –comunicat oficial al Companiei de Drumuri. Despre problemele de calitate ale tronsonului Târgu Mureş- Târgu Neamţ de pe A 8, Economedia a scris aici. 

 

Urmărește mai jos producțiile video ale Economedia:

Comentarii

Comments are closed.

Comentarii

Pentru a posta un comentariu, trebuie să te Înregistrezi sau să te Autentifici.