Platforma de investiții în startup-uri SeedBlink a atras 3 milioane de euro, în timp record, prin propria platformă

SeedBlink Board members

Platforma de investiţii SeedBlink a atras 3 milioane de euro printr-o rundă de finanțare de tip serie A, derulată pe propria platformă. Aceasta este cea mai mare finanţare de până acum din platformă, fiind încheiată de asemenea într-un timp record.

Potrivit sursei citate, runda este condusă de unul dintre cele mai mari fonduri de investiţii din regiune.

Compania a anunțat că va folosi această finanțare pentru a se extinde în Europa.

„Cu această finanţare, SeedBlink va avea resursele necesare pentru ambiţia de a deveni platforma europeană de investiţii care va contura viitorul ecosistemului startup-urilor tehnologice. SeedBlink va contribui la susţinerea pieţei europene, în concurenţă cu marile forţe din domeniul tehnologiei, SUA şi Asia. Le mulţumim tuturor investitorilor pentru susţinerea de până acum. Suntem cu toţii pionieri ai unei lumi noi”, afirmă Andrei Dudoiu, Co-fondator şi CEO al SeedBlink.

SeedBlink este o platformă care democratizează accesul la investiţii în stadii timpurii pentru investitorii care nu dispun de sume mari sau de timpul necesar pentru a intra în cluburi exclusive.

Platforma lansată în decembrie 2019 de foştii bancheri, Andrei Dudoiu şi Ionuţ Pătrăhău, cărora li s-au alăturat şi antreprenorii cu vastă experienţă în domeniul IT, Radu Georgescu şi Carmen Sebe, a atras până acum peste 5.000 de investitori din 15 ţări. De asemenea, 43 de campanii ale startup-urilor tech din 17 industrii diferite au reuşit să atragă investiţii totale de peste 18 milioane de euro de la investitori individuali şi fonduri de tip VC, cu 51% din sumă prin crowdinvesting.

Finanţarea va permite SeedBlink să se transforme rapid dintr-un instrument de investiţii adresat celor care doresc să sprijine ecosistemul startup-urilor tehnologice cu sume relativ reduse în platforma cu cea mai accelerată dezvoltare din Europa.

„Avem ca obiectiv consacrarea platformei de investiţii ca fuziune a trei caracteristici principale ale pieţei: audienţa “crowd”-ului, flexibilitatea business angel-ilor şi structura VC-urilor. Echipa aşteaptă o dezvoltare chiar şi mai accelerată în următorul an datorită noului Regulament European de Crowdfunding, aşteptat în T4 2021. Există o nevoie reală atât pentru investitorii care vor să îşi diversifice portofoliul cât şi pentru startup-urile care au nevoie să atragă finanţare şi susţinători din regiune. De asemenea, comunităţile deservite de startup-uri au de câştigat”, a adăugat Andrei Dudoiu.

Lasă un răspuns

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile obligatorii sunt marcate cu *