Constructorul Yapi Merkezei (Turcia) a câștigat licitațiile CFR Infrastructură pentru reparații pe linia de tren BucureștiPitești, secție neelectrificată pe care ar urma să circule viitoarele trenuri cu hidrogen pe care ARF le-ar putea cumpăra de la Alstom (detalii aici). Licitațiile pentru lucrări între Chitila (Ilfov) și Golești (Argeș) au fost lansate în august 2022, valoarea ofertelor de la Yapi este de 584 milioane de lei, iar finanțarea este asigurată din PNRR.

Urmărește mai jos producțiile video ale Economedia:

- articolul continuă mai jos -

Încă din mai 2021, Compania a început lucrări pentru creșterea vitezei trenurilor de la 50 km/h. la 120 km/h, intervenții necesare pentru pregătirea infrastructurii feroviare înainte de achiziția trenurilor cu hidrogen, după cum explica fostul secretar de stat în ministerul Transporturilor Adrian Covăsnianu (detalii aici). La Regionala CFR București cele două contracte au o valoare de 663 de milioane. „Compania Naţională de Căi Ferate “CFR” SA vă informează că au fost lansate licitațiile pentru lucrări de înlocuire la rând a elementelor suprastructurii căii pe linia CF 101 București – Pitești, investiție în valoare totală estimată de 663.614.246,82 RON, cu sursă de finanţare prevăzută în Planul Național de Redresare și Reziliență (PNRR)”, arată un comunicat al companiei.

„PNRR – OFERTE câștigătoare pentru înlocuirea la rând a elementelor suprastructurii căii între CHITILA și GOLEȘTI (196,7 km):

Analize Economedia

om robot industria automotive
studenti, universitate, academie, absolventi
Piața de curierat, România, Cargus, Sameday, Fan Courier, Profit net, Cifră de afaceri, Pachet
Fermier cu legume
Linie asamblare uzina Dacia Mioveni (4)
Imagine apa piscină
Job, căutare de job, șomeri, tineri șomeri
Knauf Insulation, fabrica vata minerala sticla
George-Simion-Nicusor-Dan (1)
Steaguri Romania si UE
bani, lei, finante, bancnote, euro, 5 lei
bec iluminat, becuri
piata auto, uniunea europeana, romania
recesiune
sua dolari drapel ajutor steag flag us bani karolina-grabowska-4386425
Piata 9 restaurant
recesiune
tineri programatori foto
Corinthia
criza de ouă din SUA
2265634-800x534
retea electrica - Transelectrica
digitalizare, calculator, cod, programare
statele unite, sua, washington, china, beijing, putere, geopolitica, razboi economic comercial, sanctiuni economice
antreprenoare, femeie, business, tech
tineri joburi IUF- The International University Fair
parc nufarul
economie razboi bani
romania germania
Concedieri scaderi economie

SRCF București a desemnat ofertele câștigătoare la procedura de licitaţie publică pentru lucrări de înlocuire la rând a elementelor suprastructurii căii pe linia CF 101 București – Pitești, investiție finanțată prin Planul Național de Redresare și Reziliență (PNRR). Ofertele depuse de Yapı Merkezi İnşaat ve Sanayi A.Ş pentru cele 2 loturi de pe intervalul CF CHITILA – GOLEȘTI, aferent liniei București – Pitești, au fost desemnate câștigătoare, contractele de achiziţie publică urmând a fi semnate de ambele părţi la finalul perioadei legale de contestaţii.

– Lotul 1: Chitila – Ciocănești (firul II) și Ciocănești – Titu (fir I și II), de la km 10+600 la km 49+780 (linii curente și directe din statiile Săbăreni, Ciocănești și Ghergani). Oferta financiară desemnată câștigătoare: 257.322.902,95 lei (fără TVA). Valoarea estimată: 304.257.778,46 lei (fără TVA)

– Lotul 2: Titu – Călinești – Golesti (fir I și II), de la km 49+980 la km 95+000 (linii curente si directe din statiile Fusea, Mătăsaru, Găești, Leordeni și Călinești). Oferta financiară desemnată câștigătoare: 326.550.492,37 lei (fără TVA). Valoarea estimată: 386.627.248,36 lei (fără TVA).

Lucrările de înlocuire la rând a elementelor componente ale suprastructurii căii pe cei 196,7 km CF au drept scop aducerea liniei în parametrii proiectați, creşterea vitezei maxime de circulaţie a trenurilor de călători la 120 km/h, eliminarea costurilor cauzate de restricții, creșterea eficienței activității de operare și maximizarea gradului de siguranță.

În cadrul celor două contracte se vor executa lucrări pe o lungime totală de 196,7 km CF, pe intervalul CF CHITILA – GOLEȘTI, prin înlocuirea la rând a următoarelor elemente componente ale suprastructurii căii: șină, aparate de cale, piese pentru aparate de cale, cupoane de tranziție, traverse normale și speciale din lemn (pentru aparate de cale și poduri), contrașine pod, platelaj metalic, ambutisat și neambutisat pentru poduri, traverse de beton complet echipate, dale elastice pentru treceri la nivel, material mărunt, piatră spartă, inclusiv lucrări pentru realizarea căii fără joante”, a transmis CFR Infrastructura.

CFR Infrastructură va lansa în licitație un contract pentru Studiul de Fezabilitate care să dea soluțiile pentru electrificarea secției BucureștiPitești între Chitila (km 10) și Călinești, Argeș (km 95).