Primăria Capitalei a lansat luni, 13 mai, licitația pentru supervizare (dirigenție de șantier) la contractul de modernizare a bulevardului Prelungirea Ghencea, contract de proiectare și execuție care va fi semnat cu BogArt până la finalul lunii. Pentru lotul de un kilometru dintre Pasajul Domnești și limita Ilfov/sector 6, Tracon încă nu a reușit să obțină Autorizația de Construire de la CNAIR, deși contractul este semnat încă din ianuarie 2024.
Contractul pentru supervizare pe Prelungirea Ghencea (sectorul 6) are o valoare estimată de 6 milioane lei și o durată de 88 de luni, din care 28 luni etapa de proiectare și execuție, iar 60 de luni garanția lucrării.
,,Servicii de supervizare și dirigenție de șantier pentru realizarea lucrărilor (rest de executat) aferente obiectivului de investiții “Penetrație Prelungirea Ghencea – Domneşti și Supralărgire Bulevardul Ghencea, între strada Braşov și Terminal Tramvai 41”, conform specificațiilor din caietul de sarcini. Durata prestării serviciilor este de maxim 88 de luni, începând cu data emiterii Ordinului de începere al activităților și se întinde pe toata durata execuției lucrărilor aferente obiectivului: “Servicii de proiectare (actualizare Proiect tehnic), asistență tehnică din partea proiectantului și lucrări de execuție (rest de executat) pentru obiectivul de investiții “Penetrație Prelungirea Ghencea – Domnești și Supralărgirea Bulevardul Ghencea între str. Brașov și Terminal Tramvai 41”, conform contractului de lucrări încheiat de Municipiul București astfel: – perioada alocată serviciilor de supervizare pentru proiectare și obținerea tuturor avizelor/acordurilor/autorizațiilor necesare autorizării executării lucrărilor este de 4 luni; – 24 de luni pentru perioada de execuție a lucrărilor; – maxim 60 de luni – durata perioadei de garanție de la semnarea Procesului Verbal de recepție la terminarea lucrărilor până la recepția finală + orice durată suplimentară care poate apărea prin adiționare termen contractual.” – SEAP
Contractul pentru modernizare Prelungirea Ghencea prevede lărgirea la 4 benzi și montarea liniei de tramvai :
BogArt este un constructor puternic cu numeroase lucrări în București: consolidare la Podul Grant, execuție Pasaj Metalurgiei și lucrări punere în siguranță la Pasaj subteran Unirii (cosmetizare) și asociat cu firma Construcții Erbașu pentru Planșeul peste Dâmbovița din Piața Unirii. În 2022 a raportat o cifră de afaceri de peste 500 milioane lei și 374 de angajați, potrivit termene.ro. De asemenea, asociatul Concelex ca ofertant are portofoliu bogat pentru lucrări de construcții, a raportat 678 de angajați și peste o jumătate de miliard lei, cifră de afeceri (a finalizat Aeroportul Timișoara și lucrează la Centura Bârlad).
Din totalul celor 4 kilometri ai bulevardului Prelungirea Ghencea (administrarea PMB), Trustul de Clădiri Metropolitane finalizează în această vară doar un lot de 665 metri (Brașov-Râul Doamnei) unde lucrările au început în 2019 (mandatul Gabriela Firea când s-au și suspendat lucrările din lipsă de bani)
,,Au fost demarate lucrările de așternere a ultimului strat de asfalt pe partea stângă a Bulevardului Ghencea, tronsonul de la Str. Brașov spre terminalul tramvaiului 41. Echipa noastră depune eforturi susținute pentru a finaliza acest proiect care va aduce beneficii semnificative și va facilita accesul locuitorilor din zonă. Constructorii prezenți la fața locului au realizat aceste lucrări cu 2 finisoare de asfalt, în paralel. Vom continua să vă ținem la curent cu evoluția lucrărilor și vă mulțumim pentru răbdare și înțelegere.” – PMB/Trustul Clădiri Metropolitane.
Contractul de supervizare pentru modernizare pe Prelungirea Ghencea este finanțat din fonduri de la Buget. Ofertele pot fi depuse până pe 18 iunie, iar prețul ofertei are un procent de 40 % din punctaj.