VIDEO Prima inaugurare de autostradă din 2023: s-a deschis Lotul Suplacu de Barcău – Nușfalău de pe Autostrada Transilvania / România depășește borna de 1.000 kilometri de autostradă și drum expres în circulație

Autostrada Nușfalău Suplacu de Barcău Sursa Foto : Ionel Scrioșteanu

UPDATE 

S-a deschis circulația pe lotul de Autostradă Suplacu de Barcău-Nușfalău, a transmis Compania de Drumuri. Odată cu inaugurarea lotului de 13 kilometri România ajunge la o rețea de 1004 kilometri de Autostradă și Drum Expres.

,,Infrastructura rutieră din România se construiește cu mulți bani publici, muncă multă, și din păcate, este scena și unor tragedii. Astăzi, o dată (n.r odată) cu deschiderea circulației pe cei 13,5 km ai secțiunii Suplacu de Barcău- Nușfalău (Autostrada Transilvania), România are peste #1000 de km de drum de mare viteză (autostradă și drum expres)” -CNAIR.

Lotul Suplacu de Barcău – Nușfalău de pe Autostrada Transilvania va fi deschis circulației joi, la ora 13.00, potrivit directorului general CNAIR, Cristian Pistol. Este prima inaugurare de autostradă din 2023, iar cu acest tronson de 13 kilometri România depășește borna de 1.000 de kilometri de autostradă și drum expres în circulație, rețeaua având acum 991 kilometri.

„Atingem și depășim borna de 1.000 kilometri de drum de mare viteză în România. După deschiderea circulației pe Secțiunea Nușfalău – Suplacu de Barcău (13,55 km) a Autostrăzii Transilvania lungimea drumurilor de mare viteză (autostradă și drum expres) va ajunge la 1004 km. Antreprenorul turc, Nurol Insaat Ve Ticaret SA, a construit și proiectat acest sector de autostradă în 2 ani. Contractul finanțat prin Programul Transport (Programul Transport) a avut o valoare de 384,14 milioane de lei (fără TVA)”, afirmă Cristian Pistol.

Situația loturilor Suplacu de Barcău – Chiribiș și Poarta Sălajului – Nușfalău

Lotul Nurol, Nușfalău – Suplacu de Barcău, începe de la nodul rutier Nușfalău, legătura cu DN 1 H, și se termină într-o descărcare provizorie la Marca, la limita dintre județele Sălaj și Bihor. La capătul dinspre Cluj, sunt depuse oferte pentru Lotul cu tunelul Meseș Poarta Sălajului – Nușfalău, iar pentru lotul dinspre Oradea/Borș Suplacu de Barcău – Chiribiș (26 km) Erbașu este contestat la CNSC de precon și Nurol.

Sursa Foto : Ionel Scrioșteanu

Comentarii

  1. Trist. Imaginați va că ROMTELECOM ar fi avut în continuare monopol pe telecomunicatii , și car fi fost a “noastră ” a poporului. Acoperirea GSM ar fi fost similara cu situația autostrăzilor. Statul și politicienii ne tin pe loc. Americanii sunt de vina, nu? Profiturile nesimțite ale privatilor sunt de vina, nu?

    • Mai lasă băutura. Văd că te deranjează inaugurarea unui nou lot de autostradă. Și poate n-ai observat că nu policitemii lucrează la autostrăzi ci multinaționalele.

Lasă un răspuns

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile obligatorii sunt marcate cu *