Renault a anunţat că are ca obiectiv o marjă de peste 10% la divizia Mobilize, ţinta fiind ca aceasta să reprezinte 20% din cifra totală de afaceri a grupului Renault până în 2030, transmite agenția Reuters, citată de Agerpres.
Mobilize este una dintre cele patru unităţi de business (BU) create în cadrul Groupe Renault. Mobilize va propune altor mărci şi parteneri servicii în domeniul mobilităţii, al energiei şi al datelor şi se va baza pe cele mai avansate ecosisteme deschise. Mobilize va oferi servicii de mobilitate flexibile pentru persoane şi bunuri, adaptate la evoluţia aşteptărilor consumatorilor, companiilor şi oraşelor.
Producătorul auto francez se bazează pe această nouă afacere pentru a susţine redresarea finanţelor sale. În februarie, Renault a anunţat profit anual pentru prima dată în ultimii trei ani, dar s-a confruntat în 2021 cu al treilea an consecutiv de scădere a vânzărilor.
“Mobilize vinde servicii, nu vehicule, generează venituri şi reduce costurile de utilizare pentru clienţii noştri. Am decis să acoperim secţiunile lanţului valoric în domeniul mobilităţii, prezentând cea mai ridicată creştere şi potenţial al marjei”, a afirmat Clotilde Delbos, directorul general al diviziei Mobilize.