Retailerul de home&deco Vivre Deco a înregistrat pierderi de 18 milioane de lei în primul semestru din 2022

Vivre

Vivre Deco, retailerul online de home&deco, a înregistrat în primul semestru din 2022 o cifră de afaceri de 70,7 milioane lei, cu 45% și o pierdere de 18,6 milioane lei, de la pierderi de 17 milioane lei în primul semestru din 2021, potrivit raportului publicat la Bursa de Valori București (BVB).

„Credem că filozofia creșterii cifrei de afaceri și cotei de piață la costuri nesustenabile economic pe termen lung practicată de fosta conducere executivă a fost una greșită iar focusul actual este să transformam activitatea într-una profitabilă și sustenabilă pe termen lung”, se menționează în document.

Conducerea Vivre Deco a fost preluată anul trecut de Călin Fusu, care a înlocuit-o astfel pe Monica Cadogan.

Analize Economedia

inflatie bani echilibru balanta
la veterinar
camioane UMB autostrazi
Donald Trump
Colaj bani lei Marcel Ciolacu
Bani, investitie, economii
Marcel Ciolacu, premier
Incredere
constructii, locuințe, bloc, muncitori, șantier
cristian mihai ciolacu, nepotul premierului
Emil Boc, Sorin Grindeanu
Ministerul Energiei Sursa foto Peter Szijjarto
tbb foto event
productie, fabrica
Donald Trump, Trumponomics
euro, moneda, bancnote, bani
bani, finante, lei, financiar, deficit
Mugur Isarescu, guverantorul BNR
Azomures
inflatie bani echilibru balanta
452710313_472208142236025_2821867466000769013_n
Mugur Isărescu, Banca Națională a României, BNR
tineri joburi IUF- The International University Fair
crestere economica, grafic
bani, lei, moneda
noii directori de la Transelectrica - Economedia
crestere economica grafic calcule foto pexels-pixabay
retea electrica - Transelectrica
Ford Courier Craiova Otosan (1)
Schaeffler Romania 1

Având în vedere condițiile de piață în ultimele 6 luni, Vivre anunță că a operat reduceri masive de costuri în special cele legate de:

  • Costuri de marketing care, în urma analizelor, nu au putut dovedi că aduc valoare adăugată.
  • Costurile fixe cu salarii și chirii angajate în ultimii 2 ani în așteptarea unor creșteri care nu s-au materializat
  • Optimizări și eficientizări de procese interne.

Stocuri

Deși peste 70% din produsele vândute pe platformele Vivre se află în stocurile furnizorilor, compania deține în inventarul propriu stocuri de produse comercializate cu o frecvență mai ridicată. Astfel, de-a lungul perioadei analizate, valoarea stocurilor Vivre a înregistrat o scădere de 70% pana la 13 milioane lei, ca urmare a:

● Scăderea vânzărilor Societății.

● Dificultățile întâmpinate de Societate în constituirea stocurilor ca urmare a

reducerilor termenelor de plata de către furnizorii de marfă.

● Optimizării drastice a activităților de stocare.

Urmărește mai jos producțiile video ale Economedia: