Vivre Deco, retailerul online de home&deco, a înregistrat în primul semestru din 2022 o cifră de afaceri de 70,7 milioane lei, cu 45% și o pierdere de 18,6 milioane lei, de la pierderi de 17 milioane lei în primul semestru din 2021, potrivit raportului publicat la Bursa de Valori București (BVB).

Urmărește mai jos producțiile video ale Economedia:

- articolul continuă mai jos -

„Credem că filozofia creșterii cifrei de afaceri și cotei de piață la costuri nesustenabile economic pe termen lung practicată de fosta conducere executivă a fost una greșită iar focusul actual este să transformam activitatea într-una profitabilă și sustenabilă pe termen lung”, se menționează în document.

Conducerea Vivre Deco a fost preluată anul trecut de Călin Fusu, care a înlocuit-o astfel pe Monica Cadogan.

Analize Economedia

calcule buget
investiții, creșteri, acțiuni, bursă, taur, bull
cresteri, dividende, bursa, piata de capital
Dubai proprietati imobiliare
România-Ungaria steaguri
un programator lucreaza la un laptop
adrian-dragos-paval-dedeman
economie calcule
somer calculator
burse, piete, multipli
bani, lei, economie, finante, deficit, inflatie
armata romana, capu midia, romania, nato, militari, soldati, antrenament, exercitiu militar, himars, rachete, sisteme de aparare aeriana
auto, masina chinezeasca
om robot industria automotive
transport
studenti, universitate, academie, absolventi
Piața de curierat, România, Cargus, Sameday, Fan Courier, Profit net, Cifră de afaceri, Pachet
Fermier cu legume
linie asamblare Dacia
Imagine apa piscină
Job, căutare de job, șomeri, tineri șomeri
Knauf Insulation, fabrica vata minerala sticla
George-Simion-Nicusor-Dan (1)
Steaguri Romania si UE
bani, lei, finante, bancnote, euro, 5 lei
bec iluminat, becuri
piata auto, uniunea europeana, romania
recesiune
sua dolari drapel ajutor steag flag us bani karolina-grabowska-4386425
Piata 9 restaurant

Având în vedere condițiile de piață în ultimele 6 luni, Vivre anunță că a operat reduceri masive de costuri în special cele legate de:

  • Costuri de marketing care, în urma analizelor, nu au putut dovedi că aduc valoare adăugată.
  • Costurile fixe cu salarii și chirii angajate în ultimii 2 ani în așteptarea unor creșteri care nu s-au materializat
  • Optimizări și eficientizări de procese interne.

Stocuri

Deși peste 70% din produsele vândute pe platformele Vivre se află în stocurile furnizorilor, compania deține în inventarul propriu stocuri de produse comercializate cu o frecvență mai ridicată. Astfel, de-a lungul perioadei analizate, valoarea stocurilor Vivre a înregistrat o scădere de 70% pana la 13 milioane lei, ca urmare a:

● Scăderea vânzărilor Societății.

● Dificultățile întâmpinate de Societate în constituirea stocurilor ca urmare a

reducerilor termenelor de plata de către furnizorii de marfă.

● Optimizării drastice a activităților de stocare.