Retailerul de home&deco Vivre Deco a înregistrat pierderi de 18 milioane de lei în primul semestru din 2022

Vivre

Vivre Deco, retailerul online de home&deco, a înregistrat în primul semestru din 2022 o cifră de afaceri de 70,7 milioane lei, cu 45% și o pierdere de 18,6 milioane lei, de la pierderi de 17 milioane lei în primul semestru din 2021, potrivit raportului publicat la Bursa de Valori București (BVB).

Urmărește mai jos producțiile video ale Economedia:

- articolul continuă mai jos -

„Credem că filozofia creșterii cifrei de afaceri și cotei de piață la costuri nesustenabile economic pe termen lung practicată de fosta conducere executivă a fost una greșită iar focusul actual este să transformam activitatea într-una profitabilă și sustenabilă pe termen lung”, se menționează în document.

Conducerea Vivre Deco a fost preluată anul trecut de Călin Fusu, care a înlocuit-o astfel pe Monica Cadogan.

Analize Economedia

sua dolari drapel ajutor steag flag us bani karolina-grabowska-4386425
recesiune
tineri programatori foto
Corinthia
criza de ouă din SUA
2265634-800x534
retea electrica - Transelectrica
digitalizare, calculator, cod, programare
statele unite, sua, washington, china, beijing, putere, geopolitica, razboi economic comercial, sanctiuni economice
antreprenoare, femeie, business, tech
tineri joburi IUF- The International University Fair
parc nufarul
economie razboi bani
romania germania
Concedieri scaderi economie
industrie forta de munca somaj industrial uzina fabrica manufactura muncitor muncitor necalificat
blindate, armata, militar
Bugetul familiei, bani
dambovita arena aci
afacere semnare contract pexels
șantier aeroport craiova
costuri, cladiri, birouri, angajati
software, calculator, IT
CV locuri de munca job
MixCollage-21-Dec-2024-07-15-PM-1798
economie 2024
grafic crestere dreamstime
tranzactii calcula fuziuni
locuinta constructii bricolaj
salariu, bani, lei

Având în vedere condițiile de piață în ultimele 6 luni, Vivre anunță că a operat reduceri masive de costuri în special cele legate de:

  • Costuri de marketing care, în urma analizelor, nu au putut dovedi că aduc valoare adăugată.
  • Costurile fixe cu salarii și chirii angajate în ultimii 2 ani în așteptarea unor creșteri care nu s-au materializat
  • Optimizări și eficientizări de procese interne.

Stocuri

Deși peste 70% din produsele vândute pe platformele Vivre se află în stocurile furnizorilor, compania deține în inventarul propriu stocuri de produse comercializate cu o frecvență mai ridicată. Astfel, de-a lungul perioadei analizate, valoarea stocurilor Vivre a înregistrat o scădere de 70% pana la 13 milioane lei, ca urmare a:

● Scăderea vânzărilor Societății.

● Dificultățile întâmpinate de Societate în constituirea stocurilor ca urmare a

reducerilor termenelor de plata de către furnizorii de marfă.

● Optimizării drastice a activităților de stocare.