Gigantul de produse alimentare ambalate Mars, printre ale cărui mărci se află M&M şi Snickers, analizează o potenţială achiziţie a Kellanova, producător de snack-uri, cum ar fi Cheez-It şi Pringles, au declarat pentru Reuters surse care au dorit să-şi păstreze anonimatul, citat de Agerpres.

Urmărește mai jos producțiile video ale Economedia:

- articolul continuă mai jos -

Ar fi una dintre cele mai mari tranzacţii din sectorul produselor alimentare ambalate, în condiţiile în care capitalizarea bursieră a Kellanova este de aproximativ 27 miliarde de dolari, inclusiv datoria.

Acţiunile Kellanova au urcat cu aproximativ 20% după scindarea de WK Kellogg Co, în octombrie 2023, dar încă au o valoarea mai redusă decât a unor firme ca Hershey şi Mondelez International, fiind astfel o potenţială ţintă de preluare.

Analize Economedia

om robot industria automotive
studenti, universitate, academie, absolventi
Piața de curierat, România, Cargus, Sameday, Fan Courier, Profit net, Cifră de afaceri, Pachet
Fermier cu legume
Linie asamblare uzina Dacia Mioveni (4)
Imagine apa piscină
Job, căutare de job, șomeri, tineri șomeri
Knauf Insulation, fabrica vata minerala sticla
George-Simion-Nicusor-Dan (1)
Steaguri Romania si UE
bani, lei, finante, bancnote, euro, 5 lei
bec iluminat, becuri
piata auto, uniunea europeana, romania
recesiune
sua dolari drapel ajutor steag flag us bani karolina-grabowska-4386425
Piata 9 restaurant
recesiune
tineri programatori foto
Corinthia
criza de ouă din SUA
2265634-800x534
retea electrica - Transelectrica
digitalizare, calculator, cod, programare
statele unite, sua, washington, china, beijing, putere, geopolitica, razboi economic comercial, sanctiuni economice
antreprenoare, femeie, business, tech
tineri joburi IUF- The International University Fair
parc nufarul
economie razboi bani
romania germania
Concedieri scaderi economie

Nu există certitudini că Kellanova va finaliza tranzacţia cu Mars, susţin sursele.

Reprezentanţii Kellanova au refuzat să comenteze, în timp ce purtătorul de cuvânt al Mars nu a răspuns imediat solicitărilor de comenta.

În ultimii ani a sporit numărul tranzacţiilor în sectorul produselor alimentare ambalate, companiilor căutând să atenueze impactul inflaţiei, în timp ce medicamentele pentru slăbit au afectat cererea. Între 2019 şi 2023 preţurile alimentelor au crescut cu 25%, un ritm mai rapid decât în cazul altor bunuri de consum şi servicii, conform statisticilor Departamentului Agriculturii din SUA.

Kellanova îşi fabrică produsele în 21 de ţări şi le distribuie în peste 180 de state.