S-au deschis primii kilometri ai Autostrăzii Bucureștiului (A0), tronsonul dintre DN 1 și A3 cu o lungime de 10 km / Transporturile, la mâna constructorului din China pentru conexiunea cu DN 2

A 0 București Nord inaugurare

Primii kilometri ai autostrăzii Bucureștiului au fost deschiși miercuri, 29 noiembrie, cu șapte luni înainte de termen, însă CNAIR permite circulația doar pe 10 kilometri între DN 1 (Balotești) și A3 București – Ploiești pentru că nu este asigurată descărcarea în DN 2 la Afumați. UMB finalizat lucrările pe toți cei 19 kilometri dintre DN 1 și DN 2, dar lipsesc 2 kilometri de pe lotul 3 (acum în proiectare cu o firmă din China).

Harta A 0 : circulația este permisă între nodurile DN 1 și A 3

Analize Economedia

salariu, bani, lei
turcia, ankara, steag, flag, drapel, istanbul, alegeri
bani, lei, bancnote, cash, numerar
bursa, indice bursier, investitii, scadere, grafic
bursa, indice bursier, investitii, scadere, grafic
inflatie bani echilibru balanta
la veterinar
camioane UMB autostrazi
Donald Trump
Colaj bani lei Marcel Ciolacu
Bani, investitie, economii
Marcel Ciolacu, premier
Incredere
constructii, locuințe, bloc, muncitori, șantier
cristian mihai ciolacu, nepotul premierului
Emil Boc, Sorin Grindeanu
Ministerul Energiei Sursa foto Peter Szijjarto
tbb foto event
productie, fabrica
Donald Trump, Trumponomics
euro, moneda, bancnote, bani
bani, finante, lei, financiar, deficit
Mugur Isarescu, guverantorul BNR
Azomures
inflatie bani echilibru balanta
452710313_472208142236025_2821867466000769013_n
Mugur Isărescu, Banca Națională a României, BNR
tineri joburi IUF- The International University Fair
crestere economica, grafic
bani, lei, moneda

Deși încă din 2022 a promis că asigură o descărcare provizorie în Drumurile Județene de la Ștefănești, CNAIR nu a reușit realizarea bretelelor, dar spune că anul viitor, la primăvară chinezii vor începe lucrările pentru conexiunea cu DN 2.

„S-a deschis circulația pe primul Lot din Autostrada de Centură a Capitalei (A 0) ! De astăzi se poate circula pe aproximativ 10 km din cei 19 km construiți ai A0 Nord (între DN1 și A3). După finalizarea legăturii cu Lotul 3, se va putea circula, anul viitor, pe 21 de km între DN1 și DN2. Construcția celor 19 km a costat 831,92 milioane de lei (fără TVA) și a fost finalizată cu 7 luni mai devreme. Asocierea de constructori români a început lucrările în august 2022 și avea termen contractual de finalizare în iunie 2024”, a transmis CNAIR.

Contractul pentru Lotul 3 Afumați – Pantelimon a fost semnat în martie 2023, iar etapa de proiectare a început în 22 mai 2023 după cum Economedia a explicat aici. Lotul de 8,5 kilometri dintre DN 2 și DN 3 este extrem de important pentru legăturile cu loturile 2 și 4 de pe A0 Nord pe care le construiește UMB. Lotul 2 (19 km) este terminat, dar deschis parțial și cu restricție pentru camioane (A0 preia restricțiile de pe DN 1 București-Ploiești), iar pe lotul 4, UMB așteaptă Autorizația completă pentru viaductul Cernica.

Contractul pe cei 19 km a fost semnat în 17.05.2021 cu UMB pe suma de aproape 832 milioane lei fără TVA, prevăzând 12 luni de proiectare, 22 de execuție și 10 ani garanție. Ordinul de începere a fost emis pe 16.08.2021, termenul contractual de finalizare fiind iunie 2024. În toamna anului viitor, Pizzarotti – Retter ar urma să înceapă lucrările pe Lotul 1 A0 Nord între DN 1 Corbeanca și Autostrada A1 București – Pitești, contractul fiind semnat pe 20 septembrie 2023.

Până la sfârșitul anului, pe Autostrada A 0 Sud este sigură deschiderea lotului DN 6 – Bragadiru – DN 5 Jilava cu o lungime de 10 kilometri și în funcție de mobilizarea Alsim Alarko încă 13 kilometri până la DN 4 la conexiunea Popești Leordeni, deși ministrul Transporturilor, Sorin Grindeanu dădea asigurări că turcii vor finaliza toți cei 33 de kilometri până la intersecția cu Autostrada Soarelui.

Urmărește mai jos producțiile video ale Economedia:

Comentarii

  1. O harta era utila acestui articol.
    Nu-mi este clar daca aceste hei rup-uri: UMB, Chinezii, Pizzarotti – Retter,Alsim Alarko si tovarasii din CNAIR duce la vreun progres?
    Ce se vede:
    Cioturi de DEx. care se termina in campie, demagogie si munca in zadar!
    Publicul care vine Brasov-Ploiesti, Buzau-Urziceni sau Pitesti doreste sa stie un termen cand pot circula snur pana Constanta?
    Si invers!
    Astea cu inaugurari de cioturi raman precum Inaugurarea cu Trompete a Podului de la Braila!😁
    Nereceptionat, prost asfaltat si fara conexiuni!
    Este emblema neputintei politicienilor care au inaugurat un Nimic!😵

  2. De ce au camioanele restrictie? Stiu ca l-au facut prost si vor sa nu se strice chiar din prima? Daca nu, atunci de ce restrictiile?

Comments are closed.

Comentarii

Pentru a posta un comentariu, trebuie să te Înregistrezi sau să te Autentifici.