Şantierele din Bucureşti: Primăria Capitalei a redeschis circulaţia pe bretelele Pasajului Doamna Ghica / Se reiau lucrările pentru străpungerea Nicolae Grigorescu – Vitan Bârzeşti, legătura între sectoarele 3 şi 4

Bretea spre Pantelimon

Primăria Capitalei a ridicat restricţiile de circulaţie pe şantierul Pasajului suprateran de la Doamna Ghica, una dintre cele mai aglomerate intersecţii din Bucureşti. Cu o întârziere de aproape două luni faţă de termenul promis în această vară, la reluarea lucrărilor pe şantier, Trustul de Clădiri Metropolitane, Compania PMB care construieşte pasajul din sectorul 2, a finalizat asfaltarea bretelelor la rampa dinspre Pantelimon şi a redeschis cele două bretele alăturate rampei.

Lucrările pentru construirea pasajului au început acum mai bine de doi ani, ulterior a fost închisă breteaua pe direcţia Pantelimon – Petricani cu devierea circulaţiei pe şoseaua Colentina, iar pentru direcţia Obor şi Petricani către Pantelimon s-a circulat pe rampa opusă. Este puţin probabil ca cea mai mare investiţie pentru infrastructura rutieră pe care o derulează acum PMB să fie terminată la ultimul termen estimat (decembrie 2022) după anularea licitaţiei pentru achiziţia tablierului metalic.

PMB reia lucrările pentru Străpungerea dintre cartierele Sălăjan şi Berceni

Primăria Generală va începe lucrările pentru etapa a II –a a „Străpungerii Nicolae Grigorescu – Splaiul Dudescu”, a anunţat, recent, viceprimarul Stelian Bujduveanu, responsabil cu proiectele de transport din Bucureşti.

La o legătură modernă între sectoarele 3 şi 4 se lucrează de peste 10 ani. În vara anului trecut s-a deschis Pasajul peste Dâmboviţa de la Nicolae Grigorescu (arteră lărgită la 3 benzi pe sens), iar acum PMB va începe lucrările pentru continuarea „penetraţiei” prin lărgirea la trei benzi/sens a străzii Iuliu Haţieganu, a explicat viceprimarul. „Strada Iuliu Hațieganu (care în prezent are doar 2 benzi de circulație, câte una pe sens) va fi lărgită la 6 benzi, câte 3 pe fiecare sens. Această arteră va crea o legătură utilă între sudul și estul capitalei, fluidizând traficul între cartierele din sectorul 3 și 4.În plus, această arteră va fluidiza accesul rutier spre autostrada soarelui, degrevând semnificativ traficul de pe centura Bucureștiului, în zona autostrăzii A2. Această lucrare reprezintă etapa a II-a a proiectului Străpungerea Nicolae Grigorescu – Splai Dudescu, Km 2+400 – Intersecția Calea Vitan Bârzești”, a precizat viceprimarul Capitalei.

Lucrările ar putea fi continuate în regie proprie cu Trustul de Clădiri Metropolitane, Compania care execută lucrările la Pasajul Doamna Ghica şi la Prelungirea Ghencea. De altfel, în şedinţa de vineri, Consiliul General va supune la vot propunerea Primarului Nicuşor Dan de majorare a capitalului social pentru Trustul de Clădiri Metropolitane prin emiterea de acţiuni noi şi subscrierea acestora de către acţionarul majoritar ( PMB).

Lasă un răspuns

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile obligatorii sunt marcate cu *