Noul sedan exclusiv electric Mercedes EQS va genera profituri ”rezonabile” chiar de la lansare, deoarece vehiculul beneficiază de tehnologie de vârf, a afirmat directorul general al grupului german Daimler AG, Ola Kallenius, transmite Bloomberg, preluat de Agerpres.

Urmărește mai jos producțiile video ale Economedia:

- articolul continuă mai jos -

Mercedes EQS, al cărui debut va avea loc săptămâna aceasta, va produce profituri atractive, deşi încă sub nivelul celor generate de modelul S-Class, echipat cu motor cu ardere internă, din cauza costurilor mai ridicate ale componentelor pentru vehiculele electrice, a declarat Kallenius, într-un interviu acordat publicaţiei Frankfurter Allgemeine Sonntagszeitung.

“Logica rămâne aceeaşi: segmentul de top promite cea mai bună marjă de profit”, a spus şeful Daimler.

Analize Economedia

om robot industria automotive
studenti, universitate, academie, absolventi
Piața de curierat, România, Cargus, Sameday, Fan Courier, Profit net, Cifră de afaceri, Pachet
Fermier cu legume
Linie asamblare uzina Dacia Mioveni (4)
Imagine apa piscină
Job, căutare de job, șomeri, tineri șomeri
Knauf Insulation, fabrica vata minerala sticla
George-Simion-Nicusor-Dan (1)
Steaguri Romania si UE
bani, lei, finante, bancnote, euro, 5 lei
bec iluminat, becuri
piata auto, uniunea europeana, romania
recesiune
sua dolari drapel ajutor steag flag us bani karolina-grabowska-4386425
Piata 9 restaurant
recesiune
tineri programatori foto
Corinthia
criza de ouă din SUA
2265634-800x534
retea electrica - Transelectrica
digitalizare, calculator, cod, programare
statele unite, sua, washington, china, beijing, putere, geopolitica, razboi economic comercial, sanctiuni economice
antreprenoare, femeie, business, tech
tineri joburi IUF- The International University Fair
parc nufarul
economie razboi bani
romania germania
Concedieri scaderi economie

EQS va fi primul model Mercedes produs pe o platformă dedicată exclusiv vehiculelor electrice, o piatră de hotar pentru grupul german, criticat pentru că a trecut prea lent la fabricarea maşinilor electrice. Va avea o autonomie de 770 de kilometri, depăşind alte modele electrice, susţine Kallenius.

El a adăugat că ţinta companiei, de a produce până în 2030 vehicule neutre din punctul de vedere al emisiilor de carbon, să fie realizată mai repede decât s-a estimat.

“Acest obiectiv s-ar putea realiza mai devreme, ţinând cont de ritmul dinamic înregistrat în prezent”, a declarat şeful Daimler.

Anul trecut, grupul Daimler anunţa că toate cele peste 30 de fabrici ale sale de la nivel global vor ajunge neutre din punct de vedere al emisiilor de carbon până în anul 2022.

Ţinta precedentă acoperea doar unităţile din Europa unde se produc maşini, vehicule comerciale, camioane şi baterii.

Daimler se va asigura că toate maşinile noi, metodele de producţie şi furnizorii vor lucra astfel încât să nu producă emisii de dioxid de carbon.

Acest plan privind emisiile de carbon va fi realizat prin îmbunătăţirea semnificativă a eficienţei energetice, folosirea energiei eoliene, solare, a valurilor şi folosirea biogazului.

În România, Daimler are două unităţi de producţie, la Cugir şi Sebeş.