Linia de Tren dintre Gara de Nord şi Aeroportul Otopeni a înregistrat peste 300.000 de călători la un an de la inaugurare, a anunţat Ionel Scrioşteanu, secretar de stat în Ministerul Transporturilor.

Urmărește mai jos producțiile video ale Economedia:

- articolul continuă mai jos -

Trenul de Otopeni, construit pentru legătura feroviară a Capitalei cu principalul aeroport al ţării, condiţie asumată pentru candidatura la Campionatul European de Fotbal Euro 2020, a fost inaugurat în 13 decembrie 2020, costul proiectului fiind de 100 de milioane de euro.

Din această noapte, 12-13 decembrie, toate trenurile care circulă pe traseu vor opri şi noaptea în staţia Parc Mogoşoaia, a mai spus Scrioşteanu. „O veste bună şi pentru cetăţenii din nordul judeţului Ilfov : Toate trenurile care circulă pe ruta Gara de Nord – Aeroportul Internațional Henri Coandă vor opri şi noaptea la punctul de oprire Parc Mogoşoaia, începând chiar din această seară de 12-13 decembrie. Punctul de oprire de la Mogoșoaia contribuie la succesul acestei linii (București-Otopeni) care, în primul an de funcționare, depășește 300.000 de călători. Mulțumim, Primăria Mogoșoaia pentru contribuție. Pe lângă amenajarea acestui punct de oprire, a realizat recent și două zone de parcare în proximitate”, a scris secretarul de stat.

Analize Economedia

om robot industria automotive
studenti, universitate, academie, absolventi
Piața de curierat, România, Cargus, Sameday, Fan Courier, Profit net, Cifră de afaceri, Pachet
Fermier cu legume
Linie asamblare uzina Dacia Mioveni (4)
Imagine apa piscină
Job, căutare de job, șomeri, tineri șomeri
Knauf Insulation, fabrica vata minerala sticla
George-Simion-Nicusor-Dan (1)
Steaguri Romania si UE
bani, lei, finante, bancnote, euro, 5 lei
bec iluminat, becuri
piata auto, uniunea europeana, romania
recesiune
sua dolari drapel ajutor steag flag us bani karolina-grabowska-4386425
Piata 9 restaurant
recesiune
tineri programatori foto
Corinthia
criza de ouă din SUA
2265634-800x534
retea electrica - Transelectrica
digitalizare, calculator, cod, programare
statele unite, sua, washington, china, beijing, putere, geopolitica, razboi economic comercial, sanctiuni economice
antreprenoare, femeie, business, tech
tineri joburi IUF- The International University Fair
parc nufarul
economie razboi bani
romania germania
Concedieri scaderi economie

Pe această linie circulă, în prezent, 72 de automotoare (62 de la CFR Călători, 10 de la operatorul privat) la o cadenţă de aproximativ 40 de minute, preţul unui bilet fiind de 4 lei.

Integrare tarifară între STB, Metrorex, Tren Otopeni şi operatorii locali de transport, cel târziu la 1 februarie

De luna viitoare, cel mai târziu la 1 februarie, biletul comun Metrorex – STB va fi disponibil şi pentru Trenul de Otopeni, a spus la o conferinţă DC News, şeful Autorităţii pentru Reformă Feroviară, Ştefan Roşeanu. „Credem că maximum la 1 februarie, o să avem primul proiect pilot, tot aşa, pe linia de Otopeni, unde va exista un bilet integrat feroviar. Sunt doi operatori feroviari – cel de stat şi unul dintre operatorii privaţi care oferă serviciu feroviar – plus operatorul de metrou, care este tot în subordinea Ministerului Transporturilor, plus operatorii de transport local şi cei trei din zona București-Ilfov. Aceștia vor putea să vândă un titlu de bilet integrat celor care doresc să meargă în transportul public din această zonă”, a precizat Roşeanu.