Companiile de ride-hailing Uber și Lyft recunoscut că au crescut prețurile, explicând că nu au suficienți șoferi pentru a satisface cererea ridicată a clienților, scrie The New York Times.

Urmărește mai jos producțiile video ale Economedia:

- articolul continuă mai jos -

Pe măsură ce pandemia de coronavirus pare să se retragă și mai mulți oameni se întorc la călătorii, socializează și folosesc aplicații de călătorie, ei descoperă că acele plimbări ieftine și rapide au devenit mai costisitoare și nu sunt atât de ușor disponibile. Clienții din Statele Unite, de exemplu, spun că au fost uimiți de creșterea prețurilor, iar în unele cazuri ei spun că plimbările cu Uber către aeroporturi costă la fel de mult ca biletele de avion.

Uber și principalul său rival, Lyft, recunosc că prețurile sunt în creștere, iar timpii de așteptare sunt mai lungi, dar nu vor să ofere detalii. O analiză recentă a firmei de cercetare Rakuten Intelligence a constatat că costul unei călătorii a fost cu 37% mai mare în martie decât în ​​urmă cu un an. În aprilie, costul a crescut cu 40%.

Analize Economedia

România-Ungaria steaguri
un programator lucreaza la un laptop
adrian-dragos-paval-dedeman
economie calcule
somer calculator
burse, piete, multipli
bani, lei, economie, finante, deficit, inflatie
armata romana, capu midia, romania, nato, militari, soldati, antrenament, exercitiu militar, himars, rachete, sisteme de aparare aeriana
auto, masina chinezeasca
om robot industria automotive
transport
studenti, universitate, academie, absolventi
Piața de curierat, România, Cargus, Sameday, Fan Courier, Profit net, Cifră de afaceri, Pachet
Fermier cu legume
linie asamblare Dacia
Imagine apa piscină
Job, căutare de job, șomeri, tineri șomeri
Knauf Insulation, fabrica vata minerala sticla
George-Simion-Nicusor-Dan (1)
Steaguri Romania si UE
bani, lei, finante, bancnote, euro, 5 lei
bec iluminat, becuri
piata auto, uniunea europeana, romania
recesiune
sua dolari drapel ajutor steag flag us bani karolina-grabowska-4386425
Piata 9 restaurant
recesiune
tineri programatori foto
Corinthia
criza de ouă din SUA

La fel ca multe alte industrii, companiile de ride-hailing spun că prețurile sunt în creștere deoarece nu găsesc suficienți lucrători.

Atunci când nu există suficienți șoferi pentru a satisface cererea, companiile le plătesc șoferilor existenți mai mult, recurgând uneori la așa-numitul preț fluctuant pentru a atrage șoferii în zone în care cererea este mare.

Prețurile fluctuante pot fi benefice pentru șoferi, dar uneori provoacă indignare din partea clienților, mai ales în timpul sărbătorilor și evenimentelor mari când cererea poate face ca prețurile să crească.

Uber și Lyft au investit bani în stimulente suplimentare pentru șoferi, cum ar fi bonusuri în numerar pentru finalizarea unui anumit număr de călătorii. Dar stimulentele nu par a fi la fel de eficiente ca înainte de pandemie. Unii șoferi au spus că nu s-au întors pe drumuri, deoarece le este încă frică să nu se îmbolnăvească.