UMB, în linie dreaptă pentru a face „cap-coadă” Drumul Expres Pitești – Craiova. CNAIR a primit oferte de la Umbrărescu și Ozaltin (Turcia) pentru finalizarea lucrărilor la lotul 1 lăsat de Tirrena la 60%

Autostrada București Nord Lot 2 UMB asfaltare

UMB ar putea construi „cap-coadă” Drumul Expres Craiova – Pitești după ce a depus ofertă pentru finalizarea lucrărilor la lotul 1 Craiova – Robănești lăsat de Tirrena Scavi la 60% după rezilierea contractului. Joi, 4 mai, CNAIR a deschis ofertele primite de la UMB și Ozaltin (Turcia), contractul fiind de aproximativ 550 de milioane de lei și maximum 18 luni pentru finalizarea lucrărilor, cu punctaj superior pentru constructorul care se angajează să devanseze termenul. UMB a deschis lotul 2 Balș – Slatina (40 km) va termina la toamnă lucrările pe Lotul 3 (32 km) și cel mai probabil în prima parte a anului viitor Lotul 4 Colonești – Pitești, iar Ozaltin lucrează pe DN 6 Roșiori – Caracal.

Contractul este direct pentru execuție, deci după atribuire se intră rapid în șantier, a transmis CNAIR: „Au fost depuse două oferte pentru finalizarea construcției tronsonului 1 al Drumului Expres Craiova – Pitești. Joi, 04.05.2023, a avut loc depunerea ofertelor pentru procedura de atribuire a contractului de execuție lucrări Drum Expres Craiova – Pitești, Tronsonul 1, km 0+000 – km 17+700, – Relicitare. Până la termenul limită au depus oferte următorii operatori economici:

1. Asocierea SA & PE CONSTRUCT SRL (lider de asociere) – SPEDITION UMB SRL – TEHNOSTRADE S.R.L. (România)

2. Asocierea OZALTIN INSAAT TICARET VE SANAYI A.S (lider de asociere) – STRADE BAUUNTERNEHMUNG S.R.L. – VISIO CONSTRUCTION WORKS S.R.L (Turcia – România)

Obiectul procedurii de achiziție publică îl reprezintă atribuirea contractului de tip FIDIC ROȘU pentru finalizarea lucrărilor rămase de executat aferente tronsonului 1 al Drumului Expres Craiova – Pitesti, în lungime de 17,7 km. Durata pentru finalizarea lucrărilor rămase de executat este de 18 luni. Perioada de garanție a lucrărilor va fi de minim 60 de luni, această durată putând fi extinsă până la 120 de luni, în funcție de aspectele ofertate de către operatorii economici participanți la procedură. Valoarea estimată a procedurii este de 544.132.122,79 lei fără TVA și sursa de finanțare este asigurată prin Fonduri Europene Nerambursabile”.

Comentarii

  1. Era ușor de anticipat Umb cu toată infrastructura lor de șantier prezenta pot face oferta cea mai interesanta. Au și oamenii și logistica pe loc.
    GO UMB doar asa se poate termina acest drum!

  2. ca si noi romanii putem face lucrurile chiar mai bine ca strainii. Nenorocirea vine de la guvern si mai ales de la sforarii lui.
    Nu conduc toti necunoscatorii, dornici de spaga si inavutire peste noapte.
    Oricum, cu o floare, nu se face primavara…

Lasă un răspuns

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile obligatorii sunt marcate cu *