Constructorul român UMB va putea lucra pe întreg lotul 4 al Autostrăzii București Nord de-abia din octombrie, după finalizarea procedurilor pentru emiterea Acordului de Mediu, a precizat CNAIR pentru Economedia. În aprilie, șeful CNAIR, Cristian Pistol, anunța luna iunie pentru Autorizație de Construire completă pe lotul 4 (detalii aici), însă Ministerul Transporturilor a emis în primăvară un aviz parțial pentru două pile și o culee. Contractul pentru Lotul 4 (4,5 km) a fost semnat în august 2020 pentru 312 milioane lei, iar termenul de execuție este de 18 luni. UMB nu a solicitat suplimentarea valorii contractului.

Urmărește mai jos producțiile video ale Economedia:

- articolul continuă mai jos -

CNAIR precizează că în august se va finaliza Studiul de Mediu după care urmează procedura dezbaterii publice.

„Termenul estimat pentru începerea lucrărilor este luna octombrie 2023. După depunerea SEA și RIM, se organizează dezbaterea publică (minim la 30 de zile de la publicarea anunțului) și ulterior:

– după dezbaterea publică urmează sedinta CAT

– publicarea anunțului

– după 10 zile de la publicarea anunțului se emite Acordul de Mediu revizuit”, a transmis CNAIR la solcitarea Economedia.

UMB a început lucrările pentru zona autorizată în iunie, iar cea mai dificilă etapă a proiectului este viaductul cu o lungime de 1274 de metri peste Lacul Cernica.

Analize Economedia

om robot industria automotive
studenti, universitate, academie, absolventi
Piața de curierat, România, Cargus, Sameday, Fan Courier, Profit net, Cifră de afaceri, Pachet
Fermier cu legume
Linie asamblare uzina Dacia Mioveni (4)
Imagine apa piscină
Job, căutare de job, șomeri, tineri șomeri
Knauf Insulation, fabrica vata minerala sticla
George-Simion-Nicusor-Dan (1)
Steaguri Romania si UE
bani, lei, finante, bancnote, euro, 5 lei
bec iluminat, becuri
piata auto, uniunea europeana, romania
recesiune
sua dolari drapel ajutor steag flag us bani karolina-grabowska-4386425
Piata 9 restaurant
recesiune
tineri programatori foto
Corinthia
criza de ouă din SUA
2265634-800x534
retea electrica - Transelectrica
digitalizare, calculator, cod, programare
statele unite, sua, washington, china, beijing, putere, geopolitica, razboi economic comercial, sanctiuni economice
antreprenoare, femeie, business, tech
tineri joburi IUF- The International University Fair
parc nufarul
economie razboi bani
romania germania
Concedieri scaderi economie

„Au început forajele pentru pilele aferente viaductului care va supratraversa Lacul Cernica. Este un lot scurt, dar destul de complex având în vedere dimensiunea viaductului, cea mai mare parte din acest lot reprezintă acest pod cu viaduct peste Lacul Cernica. După cum ne-am obișnuit cu constructorul care lucrează și pe Lotul 2 se va termina în termen sau chiar înainte de termenul contractat. Conform Autorizației de Construire – Etapa I, antreprenorul, Asocierea SA&PE CONSTRUCT SRL – Spedition UMB SRL – Tehnostrade SRL, va construi pe acest lot:

Pasaj peste calea ferată București Sud – Oltenița (km 51+077), care are o lungime de 504 m

Pod pe autostradă peste Lacul Cernica și drum de exploatare la km 49+157 (o primă parte din pod: Culeea C1, Pilele P1 și P2), care are o lungime de 1274 m. Lotul 4 Nord al A0 are o lungime de 4,47 km, iar traseul acestuia se desfășoară pe teritoriul județului Ilfov între DN3 și începutul nodului rutier A2 (București-Constanța), pe raza localităţilor Pantelimon și Cernica. După ce Autostrada Bucureștiului intersectează DN3 la km 47+550, traseul acesteia se continuă ocolind proprietatea Mănăstirii Cernica, intersectează DJ301 și apoi traversează Lacul Cernica”, afirma secretarul de stat Ionel Scrioșteanu, în iunie 2023.