United Airlines Holdings Inc (UAL.O) s-a alăturat listei companiilor care suspendă cheltuielile publicitare pe Twitter, a confirmat vineri seara târziu o purtătoare de cuvânt a United, transmite Reuters.
Urmărește mai jos producțiile video ale Economedia:
- articolul continuă mai jos -
Marile branduri precum General Mills Inc (GIS.N) și producătorul de automobile de lux Audi of America au declarat joi că au întrerupt publicitatea pe Twitter, la câteva zile după ce platforma de socializare a fost achiziționată de miliardarul Elon Musk pentru 44 de miliarde de dolari.
Elon Musk a declarat vineri că Twitter a înregistrat o “scădere masivă a veniturilor”, în condițiile în care un număr tot mai mare de agenți de publicitate își suspendă cheltuielile pe platformă în urma achiziției sale de 44 de miliarde de dolari, transmite CNN. Mari grupuri și agenții de publicitate sunt îngrijorate că reclamele lor vor fi difuzate alături de conținuturi toxice.
“Twitter a înregistrat o scădere masivă a veniturilor, din cauza grupurilor de activiști care fac presiuni asupra agenților de publicitate, chiar dacă nu s-a schimbat nimic în ceea ce privește moderarea conținutului și am făcut tot ce am putut pentru a-i liniști pe activiști”, a declarat el într-un tweet.