United Airlines Holdings Inc (UAL.O) s-a alăturat listei companiilor care suspendă cheltuielile publicitare pe Twitter, a confirmat vineri seara târziu o purtătoare de cuvânt a United, transmite Reuters.

Urmărește mai jos producțiile video ale Economedia:

- articolul continuă mai jos -

Marile branduri precum General Mills Inc (GIS.N) și producătorul de automobile de lux Audi of America au declarat joi că au întrerupt publicitatea pe Twitter, la câteva zile după ce platforma de socializare a fost achiziționată de miliardarul Elon Musk pentru 44 de miliarde de dolari.

Elon Musk a declarat vineri că Twitter a înregistrat o “scădere masivă a veniturilor”, în condițiile în care un număr tot mai mare de agenți de publicitate își suspendă cheltuielile pe platformă în urma achiziției sale de 44 de miliarde de dolari, transmite CNN. Mari grupuri și agenții de publicitate sunt îngrijorate că reclamele lor vor fi difuzate alături de conținuturi toxice.

Analize Economedia

România-Ungaria steaguri
un programator lucreaza la un laptop
adrian-dragos-paval-dedeman
economie calcule
somer calculator
burse, piete, multipli
bani, lei, economie, finante, deficit, inflatie
armata romana, capu midia, romania, nato, militari, soldati, antrenament, exercitiu militar, himars, rachete, sisteme de aparare aeriana
auto, masina chinezeasca
om robot industria automotive
transport
studenti, universitate, academie, absolventi
Piața de curierat, România, Cargus, Sameday, Fan Courier, Profit net, Cifră de afaceri, Pachet
Fermier cu legume
linie asamblare Dacia
Imagine apa piscină
Job, căutare de job, șomeri, tineri șomeri
Knauf Insulation, fabrica vata minerala sticla
George-Simion-Nicusor-Dan (1)
Steaguri Romania si UE
bani, lei, finante, bancnote, euro, 5 lei
bec iluminat, becuri
piata auto, uniunea europeana, romania
recesiune
sua dolari drapel ajutor steag flag us bani karolina-grabowska-4386425
Piata 9 restaurant
recesiune
tineri programatori foto
Corinthia
criza de ouă din SUA

“Twitter a înregistrat o scădere masivă a veniturilor, din cauza grupurilor de activiști care fac presiuni asupra agenților de publicitate, chiar dacă nu s-a schimbat nimic în ceea ce privește moderarea conținutului și am făcut tot ce am putut pentru a-i liniști pe activiști”, a declarat el într-un tweet.