Veniturile eMAG România au crescut în 2020 cu 52%, la 5,42 miliarde de lei. Grupul anunţă venituri de 8,93 miliarde de lei în regiune / Profitul Dante International: 107 milioane lei

emag birouri

Grupul eMAG anunţă venituri de 8,93 miliarde de lei în 2020, dintre care veniturile eMAG în România au reprezentat 5,42 miliarde de lei, cu aproape 52% mai mari faţă de venituri de 3,56 miliarde lei în 2019, transmite News.ro.

„Grupul eMAG anunţă venituri de 8,93 miliarde de lei în 2020, dintre care veniturile eMAG în România au reprezentat 5,42 miliarde de lei. Operaţiunile din Ungaria şi Bulgaria au înregistrat o creştere importantă, de 87%, ajungând la 2,1 miliarde de lei. Rezultatele confirmă o primă etapă de dezvoltare accelerată a ecommerce şi reflectă investiţiile în tehnologie, infrastructura logistică, în dezvoltarea internaţională şi a eMAG Marketplace”, anunţă grupul.

Dante International SA, compania care cuprinde eMAG România, Fashion Days România şi realizează vânzări pentru eMAG Bulgaria şi eMAG Ungaria, a înregistrat o cifră de afaceri de 6,72 miliarde de lei în anul 2020. Profitul net al Dante Internațional a fost de 107,32 milioane lei.

„Anul 2020 a fost unul complicat, în care, la început ne-am adaptat din mers, investind în programe de work from home, dar şi în siguranţa angajaţilor din prima linie. Tot ecosistemul de ecommerce, format din furnizori, comercianţi în Marketplace, curieri, tehnologie, cei 7.500 angajaţi eMAG, a servit foarte bine clienţii în momentele grele ale pandemiei”, a declarat Tudor Manea, CEO eMAG.

Odată cu intrarea într-o nouă etapă de dezvoltare, eMAG îşi propune să îşi consolideze prezenţa în regiune prin investiţii de 3,2 miliarde de lei pentru a deveni un ecosistem regional de tehnologie. Investiţiile vor susţine crearea de infrastructură logistică prin extinderea reţelei easybox, dar şi printr-un nou centru logistic, cu o suprafaţă 130.000 de metri pătraţi, care permite integrarea a 1.000 de selleri în programul Fulfilment by eMAG. Valoarea investiţiei în noul hub este de 90 de milioane de euro.

Pe plan internaţional, în Ungaria, unde ţinta este de vânzări de un miliard de euro în următorii patru ani, compania a deschis deja primele showroom-uri şi a instalat 160 de unităţi easybox. În Bulgaria, eMAG a inaugurat primul showroom şi se va concentra în continuare pe dezvoltarea şi îmbunătăţirea serviciilor sale către clienţi.

eMAG Marketplace, unul dintre vectorii de creştere ai companiei, care se înscrie obiectivului de susţinere a antreprenoriatului digital, a ajuns anul trecut la peste 36.000 de IMM-uri care vând în România, Bulgaria şi Ungaria, cu 80% mai mult faţă de anul anterior.

Grupul eMAG are în portofoliu brandul eMAG, retailerul online de fashion Fashion Days, magazinul specializat în produse IT şi electronice PC Garage, compania românească de curierat rapid, local, naţional şi internaţional Sameday Delivery, atelierul de reparaţii Depanero, agenţia de marketing online Conversion Marketing, platforma de livrări la domiciliu de mâncare şi alte produse necesare casei tazz by eMAG şi compania de software Zitec.

Companie românească fondată în 2001, eMAG este un pionier al comerţului electronic din România şi a devenit un lider regional, exportând modelul local în Bulgaria şi Ungaria.

Sursa: News.ro

 

Lasă un răspuns

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile obligatorii sunt marcate cu *