Volkswagen s-a alăturat GM și Ford în IRMA, inițiativă pentru minerit care protejează oamenii și mediul

volkswagen logo Sursa foto: Pixabay

Volkswagen s-a alăturat unui grup care stabilește standarde de mediu și sociale în minerit, pe măsură ce producătorul auto nr. 2 în lume își intensifică eforturile pentru a se asigura că materiile prime sunt sustenabile, în special cele utilizate la construcția de vehicule electrice (EV).

Companiile mari au fost supuse unei presiuni din ce în ce mai mari din partea acționarilor și a consumatorilor pentru a îndeplini standarde mai stricte legate de mediu, probleme sociale și guvernanță (ESG).

VW este cea mai mare companie membră după venituri care s-a alăturat grupului Initiative for Responsible Mining Assurance (IRMA), a declarat producatorul auto pentru Reuters.

Analize Economedia

salariu, bani, lei
turcia, ankara, steag, flag, drapel, istanbul, alegeri
bani, lei, bancnote, cash, numerar
bursa, indice bursier, investitii, scadere, grafic
bursa, indice bursier, investitii, scadere, grafic
inflatie bani echilibru balanta
la veterinar
camioane UMB autostrazi
Donald Trump
Colaj bani lei Marcel Ciolacu
Bani, investitie, economii
Marcel Ciolacu, premier
Incredere
constructii, locuințe, bloc, muncitori, șantier
cristian mihai ciolacu, nepotul premierului
Emil Boc, Sorin Grindeanu
Ministerul Energiei Sursa foto Peter Szijjarto
tbb foto event
productie, fabrica
Donald Trump, Trumponomics
euro, moneda, bancnote, bani
bani, finante, lei, financiar, deficit
Mugur Isarescu, guverantorul BNR
Azomures
inflatie bani echilibru balanta
452710313_472208142236025_2821867466000769013_n
Mugur Isărescu, Banca Națională a României, BNR
tineri joburi IUF- The International University Fair
crestere economica, grafic
bani, lei, moneda

Alți producători auto membri ai IRMA includ General Motors și Ford.

„În multe cazuri, nu Grupul Volkswagen însuși va cumpăra materiile prime”, a declarat Murat Aksel, membru al consiliului de achiziție al VW pentru achiziții. „Dar vrem să știm de unde vin și în ce condiții sunt extrase și procesate”.

IRMA, care s-a lansat în 2006, include atât cumpărători, cât și producători de minerale, investitori, sindicate, reprezentanți ai comunității și experți independenți.

VW face un efort uriaș pentru a crește producția de vehicule electrice și a sporit investițiile până la 52 de miliarde de euro, în comparație cu planul anterior de investiții pe cinci ani, a spus în decembrie.

Cobaltul, o componentă cheie a bateriilor pentru vehicule electrice, a fost deosebit de atent privit, deoarece cea mai mare parte a producției provine din Republica Democrată Congo, care are un sector informal mare, cu o moștenire de practici de lucru nesigure și muncă a copiilor.

VW participă la un proiect pilot în Congo cu un operator minier pentru a testa noi standarde de certificare dezvoltate de o altă organizație, CERA, a adăugat Aksel.

El a spus că VW a sprijinit, de asemenea, o inițiativă europeană de dezvoltare a surselor interne de aprovizionare cu minerale esențiale, care a vizat magneții din pământuri rare utilizate în vehiculele electrice și turbinele eoliene ca prioritate principală.

“Dezvoltarea lanțurilor de aprovizionare durabile pentru materii prime este un obiectiv strategic de bază pentru noi. Credem că consolidarea rețelei noastre de furnizori europeni joacă un rol important în acest sens”, a spus el, fără a oferi detalii.

În 2020, Volkswagen și Daimler au lansat un studiu pentru a promova o exploatare mai „durabilă” a litiului în Chile, un alt ingredient cheie pentru bateriile EV.

Urmărește mai jos producțiile video ale Economedia: