Autostrada Sibiu – Făgăraș: Makyol, desemnat câștigător și pe primul lot. Constructorul din Turcia are deja contracte semnate pe loturile 3 și 4

DN 1 ieșire spre Făgăraș Sursa Foto : CNAIR

Compania Makyol (Turcia) a câștigat contractul pentru proiectarea și execuția primului lot al Autostrăzii A13 Sibiu – Făgăraș, constructorul având deja contractele semnate pe loturile 3 și 4.

Lotul 1 Boița – Avrig are o lungime de 14 km și include 23 de poduri și viaducte, din care un viaduct de 911 metri de o complexitate ridicată, a transmis vineri ministrul Transporturilor, Sorin Grindeanu. „CNAIR a desemnat astăzi câștigătorul pentru proiectarea și execuția tronsonului 1, Boița- Avrig- Mârșa (DJ105G) în lungime de 14,25 km. Constructorul turc are la dispoziție 12 luni pentru proiectare și 36 de luni pentru execuția lucrărilor. Valoarea contractului finanțat din Programul Transport este de 1,89 miliarde lei fără TVA. În cadrul acestui contract, Antreprenorul va trebui să construiască 6 viaducte și 17 poduri- printre care un viaduct în lungime de 911 m, de o complexitate tehnică ridicată. Mai exact: Viaductul Nod Boița pe breteaua 3 peste DN 7, breteaua 1 și breteaua provizorie de descarcăre în DN7”, a afirmat Sorin Grindeanu.

La rândul său, Cristian Pistol, directorul CNAIR, a transmis vineri că urmează în câteva zile și desemnarea pentru lotul 2 Avrig – Mârșa (20 km)

Analize Economedia

Donald Trump
Colaj bani lei Marcel Ciolacu
Bani, investitie, economii
Marcel Ciolacu, premier
Incredere
constructii, locuințe, bloc, muncitori, șantier
cristian mihai ciolacu, nepotul premierului
Emil Boc, Sorin Grindeanu
Ministerul Energiei Sursa foto Peter Szijjarto
tbb foto event
productie, fabrica
Donald Trump, Trumponomics
euro, moneda, bancnote, bani
bani, finante, lei, financiar, deficit
Mugur Isarescu, guverantorul BNR
Azomures
inflatie bani echilibru balanta
452710313_472208142236025_2821867466000769013_n
Mugur Isărescu, Banca Națională a României, BNR
tineri joburi IUF- The International University Fair
crestere economica, grafic
bani, lei, moneda
noii directori de la Transelectrica - Economedia
crestere economica grafic calcule foto pexels-pixabay
retea electrica - Transelectrica
Ford Courier Craiova Otosan (1)
Schaeffler Romania 1
investitii bani
Nokian+Tyres+Romania+factory+1st+tire+02
Elena Deacu

„Până în acest moment am mai semnat contractele pentru proiectarea și execuția tronsoanelor 3 și 4 ale autostrăzii Sibiu – Făgăraș (68,04 km), finanțate de asemenea prin PT:

– 17,61 km – Tronsonul 3: Arpașu de Jos DN 1 – Sâmbăta de Sus. Contract semnat cu Makyol Insaat Sanayi Turizm VE,

– 16,26 km -Tronsonul 4: Sâmbăta de Sus (DJ 105B) – Municipiul Făgăraș și drum de legătură cu DN1 (5,6 km).

Contract semnat cu Asocierea Makyol Insaat Sanayi Turizm VE Ticaret AS – Yapi Merkezi Insaat VE Sanayi AS.

În perioada imediat următoare vom desemna si câștigătorul contractului pentru proiectarea și execuția lucrărilor de construcție a tronsonului 2, Avrig-Mârșa (DJ105G) – Arpașu de Jos (DN1) în lungime de 19,92 km”, a transmis Cristian Pistol.

Ofertele depuse pentru Lotul 1: 

„S-au depus 5 oferte pentru proiectarea și execuția lucrărilor de construcție a tronsonului 1 din autostrada Sibiu – Făgăraș ! Cei cinci operatori economici care au depus oferte la termenul limită sunt următorii:

– PORR CONSTRUCT SRL

– WEBUILD SPA – MILANO

– KOLIN INSAAT TURIZM SANAYI VE TICARET A.S.

– MAKYOL INSAAT SANAYI TURIZM VE TICARET A.S.

– MAPA INSAAT VE TICARET ANONIM SIRKETI”.

Urmărește mai jos producțiile video ale Economedia:

Comentarii

  1. O alegere mai buna probabil si mai scumpa era Porr. Care a livrat lotul Sibiu – Boita mai devreme decat termenul.
    Acum ne vedem daca o sa vina contestatii, probabil Porr va contesta.
    Makyol primeste o incredere foarte mare cu 3 loturi din start, fara experienta in Romania. Speram ca lucreaza la nivelul lui Nurol sau mai bine.

    • Si eu cred ca Porr făcea treaba bună.
      Si asa traseul e f.sinuos si trece oe terenurile cui trebuie!😎Chiar e mai lunga autostrada decat A1 cu cca 20 km.
      😯

  2. Scump la podis.
    Peste 100 mil. € per km de autostradă.
    Timpul e ff mare!
    4 ani si 2 ani întârziere si va fi gata pâna in 2030.
    Posibil si 2030 sa fie o iluzie.
    Anul acesta e dus, anul viitor nu va fi organizare de santier poate nici in 2025!😯
    Oricum pâna in 2030 in Romania se mai inmastriculeaza 5 milioane auto din care 5 vor fi SH.
    Trageti tare la autostrazi facute pe bani mulți!😎

  3. Grindeanu ne crede prosti pe toti? 4 ani? 14 km ? 3,5 km / an ?
    Dar ce il face la lopata acest tronson? Demisia Grindeanu? in occident se inlocuieste un pod de cale ferata in 48 ore… despre ce vorbim aici? Romania e Rusia?

Comments are closed.

Comentarii

Pentru a posta un comentariu, trebuie să te Înregistrezi sau să te Autentifici.