VIDEO Autostrada Bucureștiului: Cum arată pasajul peste A3 de a cărui finalizare depinde inaugurarea lotului UMB pe semi-inelul de nord / Cursă strânsă cu Alsim Alarko (Turcia) pentru primii kilometri deschiși pe A0

Autostrada București Nord Lot 2 UMB

Pasajul peste Autostrada A3 București – Ploiești, de a cărui finalizare depinde inaugurarea parțială a lotului 2 de pe Autostrada A0 Nord, este pregătit pentru așternerea covoarelor asfaltice, constructorul român UMB fiind „în cărți” pentru deschiderea circulației între DN 1 și A3 peste aproximativ o lună, potrivit celei mai recente monitorizări pe care a publicat-o Asociația Construim România (ASCORO). Lotul dintre DN 1 Corbeanca și DN 2 Afumați are o lungime de 19 km, este realizat 90%, dar poate fi dat în trafic doar pe 10 km între DN 1 și A3, nodul rutier pentru legătura cu DN 2 fiind pe lotul 3 Afumați – Pantelimon, acum în proiectare cu o companie din China. Inaugurarea s-ar face cu aproximativ 8 luni înainte de termen.

Asociația Construim România arată că UMB a început montarea indicatoarelor rutiere, se aplică marcajele și se asfaltează bretelele de la pasajul peste DN 1 (structura 2, prima traversare a DN 1 dinspre Otopeni).

Cine va deschide primii kilometri de pe Autostrada Bucureștiului? 

Urmărește mai jos producțiile video ale Economedia:

- articolul continuă mai jos -

Aproape finalizat este și lotul 2 de pe A0 jumătatea de Sud unde constructorul turc Alsim Alarko a ajuns la 95% execuție. Spre deosebire de situația de pe Lotul 2 A0 Nord unde CNAIR nu are variante, pentru lotul 2 Sud variantele sunt fie o deschidere parțială în 2-3 săptămâni (posibil) între DN 6 Bragadiru – DN 5 Jilava pe 10 kilometri sau amânarea pentru sfârșitul lunii decembrie când s-ar putea termina lucrările pe următorii 7 kilometri între Vidra și DN 4 Popești-Leordeni (parte din Lotul 1), după cum anunța ministrul Transporturilor, Sorin Grindeanu pe 26 octombrie.

Analize Economedia

sua dolari drapel ajutor steag flag us bani karolina-grabowska-4386425
recesiune
tineri programatori foto
Corinthia
criza de ouă din SUA
2265634-800x534
retea electrica - Transelectrica
digitalizare, calculator, cod, programare
statele unite, sua, washington, china, beijing, putere, geopolitica, razboi economic comercial, sanctiuni economice
antreprenoare, femeie, business, tech
tineri joburi IUF- The International University Fair
parc nufarul
economie razboi bani
romania germania
concedieri dreamstime
industrie forta de munca somaj industrial uzina fabrica manufactura muncitor muncitor necalificat
blindate, armata, militar
Bugetul familiei, bani
dambovita arena aci
afacere semnare contract pexels
șantier aeroport craiova
costuri, cladiri, birouri, angajati
software, calculator, IT
CV locuri de munca job
MixCollage-21-Dec-2024-07-15-PM-1798
economie 2024
grafic crestere dreamstime
tranzactii calcula fuziuni
locuinta constructii bricolaj
salariu, bani, lei

Rămâne de văzut dacă va fi strict o decizie tehnică sau Ministerul Transporturilor/CNAIR iau în calcul scenariul ca celui mai puternic constructor din România să-i revină ocazia de a deschide cu mult înainte de termen primii kilometri din Autostrada Bucureștiului, kilometri care vin la pachet și cu o nouă autostradă-muzeu (A3 – DN 2).

Imagini de pe șantierul Alsim Alarko A0 Sud au fost publicate pe Canalul YouTube „Alberto Costea”:

Comentarii

  1. Ca deschide 5 km sau nimic tot aia e!
    Frecangeala pana la evremeeedeschidere integrală!
    Asteptam 2027!😎
    Cu atatia incapabili nu se poate mai devreme!

Comments are closed.

Comentarii

Pentru a posta un comentariu, trebuie să te Înregistrezi sau să te Autentifici.