Şoseaua ocolitoare a municipiului Beiuş, cea de-a şasea centură rutieră construită de Consiliul Judeţean (CJ) Bihor şi finalizată în acest an, a fost deschisă traficului duminică după-amiază.

Urmărește mai jos producțiile video ale Economedia:

- articolul continuă mai jos -

Potrivit unui comunicat transmis luni de CJ Bihor, de la începutul anului a fost deschisă circulaţia pe centurile Sântandrei, Sânmartin, Nojorid, Oşorhei şi Aleşd, transmite Agerpres.

Centura Beiuş are o lungime totală de 9,3 kilometri, fiind cea mai complexă lucrare derulată de CJ Bihor. Complexitatea lucrării este determinată de relieful care a impus construirea a două viaducte (de 800 şi 700 metri), a trei pasaje supraterane (lungime totală: 230 metri) şi a două poduri (lungime totală: 28 metri).

Analize Economedia

auto, masina chinezeasca
om robot industria automotive
studenti, universitate, academie, absolventi
Piața de curierat, România, Cargus, Sameday, Fan Courier, Profit net, Cifră de afaceri, Pachet
Fermier cu legume
Linie asamblare uzina Dacia Mioveni (4)
Imagine apa piscină
Job, căutare de job, șomeri, tineri șomeri
Knauf Insulation, fabrica vata minerala sticla
George-Simion-Nicusor-Dan (1)
Steaguri Romania si UE
bani, lei, finante, bancnote, euro, 5 lei
bec iluminat, becuri
piata auto, uniunea europeana, romania
recesiune
sua dolari drapel ajutor steag flag us bani karolina-grabowska-4386425
Piata 9 restaurant
recesiune
tineri programatori foto
Corinthia
criza de ouă din SUA
2265634-800x534
retea electrica - Transelectrica
digitalizare, calculator, cod, programare
statele unite, sua, washington, china, beijing, putere, geopolitica, razboi economic comercial, sanctiuni economice
antreprenoare, femeie, business, tech
tineri joburi IUF- The International University Fair
parc nufarul
economie razboi bani
romania germania

Proiectul a fost realizat în cadrul unui parteneriat între CJ Bihor şi Compania Naţională de Administrare a Infrastructurii Rutiere (CNAIR).

Lucrările au fost împărţite în două etape. Primul tronson (etapa I), cu lungimea de 7,3 kilometri, începe din DN 76, la intrarea în Beiuş dinspre Oradea, traversează Crişul Negru şi Drumul Comunal 231 spre Finiş, ocolind Beiuşul la vest. Apoi trece peste calea ferată şi Crişul Negru şi revine în DN 76. Al doilea tronson (etapa II) are o lungime de 2 kilometri, înspre localitatea Delani. Face legătura între primul sector al centurii şi DJ764 Beiuş – Roşia – Aleşd şi asigură accesul către viitorul parc industrial din Beiuş.

Lucrările la primele două tronsoane au fost executate de: Etapa I: Drum Asfalt (lider), Ilgaz Insaat Ticaret Anonim Sirketi, Obras Publicas y Regadios, OPR Asfalt (valoare contract: 269.464.711,29 lei, fără TVA) şi Etapa II: Drum Asfalt (lider) şi Ile Viorel Construct (valoare contract: 15.589.851,59 lei, fără TVA).

Finanţarea a fost asigurată din fonduri europene, prin Programul Operaţional de Infrastructură Mare 2014 – 2020, şi din bugetul CJ Bihor.

Pentru a facilita accesul către Stâna de Vale, CJ Bihor va construi un nou drum de legătură de 1,4 kilometri. Traseul noului tronson, care va fi conectat cu Drumul Apusenilor, va porni din pasajul suprateran de la capătul Centurii Beiuş înspre Ştei şi va continua până la intersecţia cu Drumul Judeţean 764A, în apropierea localităţii Mizieş, comuna Drăgăneşti. Acesta se află în etapa de proiectare şi reprezintă etapa a III-a a Centurii Beiuş, se mai precizează în comunicatul CJ Bihor.