Publicația spaniolă Diario Motor a publicat o analiză detaliată a noului modele Dacia Bigster Hybrid, concluzionând că acesta este “una dintre cele mai bune achiziții ale momentului” și o alternativă superioară la chilipirurile auto chinezești la modă și chiar la rivalii hibrizi consacrați, precum Toyota.

Urmărește mai jos producțiile video ale Economedia:

- articolul continuă mai jos -

Jurnaliști subliniază că SUV-ul de 4,57 metri lungime nu este doar o opțiune sensibilă, ci este considerat, “fără îndoială, cea mai bună mașină construită vreodată de Dacia”. În plus, rea un nou propulsor de 155 CP fabricat în Spania, precum și un raport excelent calitate/preț.

 “Este un crossover ideal pentru iubitorii de evadări în afara asfaltului, dar și pentru utilizarea în familie, datorită locurilor generoase din spate și unui portbagaj enorm de 546 de litri cu hayon electric.”

Dotarea cu echipamente este un alt mare atu al acestui model, deoarece pe Bigster putem avea:

Analize Economedia

calcule buget
investiții, creșteri, acțiuni, bursă, taur, bull
cresteri, dividende, bursa, piata de capital
Dubai proprietati imobiliare
România-Ungaria steaguri
un programator lucreaza la un laptop
adrian-dragos-paval-dedeman
economie calcule
somer calculator
burse, piete, multipli
bani, lei, economie, finante, deficit, inflatie
armata romana, capu midia, romania, nato, militari, soldati, antrenament, exercitiu militar, himars, rachete, sisteme de aparare aeriana
auto, masina chinezeasca
om robot industria automotive
transport
studenti, universitate, academie, absolventi
Piața de curierat, România, Cargus, Sameday, Fan Courier, Profit net, Cifră de afaceri, Pachet
Fermier cu legume
linie asamblare Dacia
Imagine apa piscină
Job, căutare de job, șomeri, tineri șomeri
Knauf Insulation, fabrica vata minerala sticla
George-Simion-Nicusor-Dan (1)
Steaguri Romania si UE
bani, lei, finante, bancnote, euro, 5 lei
bec iluminat, becuri
piata auto, uniunea europeana, romania
recesiune
sua dolari drapel ajutor steag flag us bani karolina-grabowska-4386425
Piata 9 restaurant
  • Bord digital de 10″

  • Sistem multimedia cu ecran tactil de 10″

  • Compatibilitate cu Apple CarPlay și Android Auto

  • Climatizare automată pe două zone

  • Încărcător wireless

  • Plafon de sticlă electric

  • Faruri LED

  • Pilot automat adaptiv (control de croazieră activ)

  • Recunoașterea semnelor de circulație

  • Cameră 360º

  • Senzori de parcare față și spate

  • Asistent pentru menținerea benzii.

În ceea ce privește consumul, cu acest nou motor 1.8 Hybrid, Dacia Bigster declară un consum mixt de 4,6 l/100 Km conform ciclului WLTP, o cifră care ar putea părea prea mică pentru dimensiunea și capabilitățile lui Bigster.

Jurnaliști spanioli spun că după ce au putut testa această motorizare în tot felul de scenarii, adevărul este că este destul de ușor să obții un consum de 4,5 l/100 Km, adăugând la aceasta un confort ridicat de funcționare și performanțe mai mult decât suficiente pentru a face călătorii lungi cu mașina plină.

“Nu este cel mai performant motor din clasa sa și nici nu oferă un răspuns atât de imediat ca al altor rivali mai puternici, dar ansamblul acestei motorizări este foarte echilibrat și excelează în materie de consum, ceea ce este esențial dacă vă gândiți la acest Bigster ca la singura sau principala mașină din casă.”

Publicația spaniolă consideră că prețul este factorul cheie care transformă Bigster într-o recomandare clară de cumpărare.

  • Preț de pornire: Dacia Bigster Hybrid pornește de la 29.390 de euro pentru echiparea intermediară (Expression).

  • Nivelul de top: Accesul la echiparea de top costă doar aproximativ 2.000 de euro în plus.

Jurnaliștii subliniază că aceste prețuri sunt fără a lua în considerare eventualele discount-uri și promoții, ceea ce face ca Bigster să fie o ofertă extrem de competitivă pe segmentul său.